نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اتفاق عجیب؛ هواداران پرسپولیس مانع خرید یک بازیکن شدند/ آقای مدیرعامل حرفش را پس بگیرد!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که تازه جدایی احمد نوراللهی قطعی شده بود و جذب رضا اسدی هم برای میانه میدان دشوار به‌نظر می‌رسید، باشگاه پرسپولیس سراغ مذاکره با محمد آبشک رفت.

هافبک دفاعی فولاد حتی به تهران آمد و در دفتر باشگاه پرسپولیس هم حاضر شد، اما این مسئله با واکنش منفی و تند بسیاری از هواداران مواجه شد. در حقیقت آنها فاکتورهای لازم برای پرسپولیسی شدن را در آبشک نمی‌دیدند. نه اینکه او بازیکن بدی باشد؛ به هر حال آبشک همین حالا هم در تیم خوب فولاد مشغول به‌کار است.

نکته اینجاست که از یک طرف سن این بازیکن زیاد بود و او در ۳۵ سالگی نمی‌توانست خریدی مطلوب برای قرمزها به شمار بیاید و از طرف دیگر برخی حواشی آبشک در طول سال‌های گذشته، تصویری نه‌چندان خوشایند از این بازیکن ساخته بود.

او تا به حال چندین بار سابقه درگیری با بازیکنان حریف و راه انداختن جنگ روانی را داشته و چندین نوبت در کانون حواشی قرار گرفته بود.

واکنش منفی هواداران به‌احتمال حضور آبشک چنان بود که جعفر سمیعی، مدیرعامل قرمزها در مقابل ساختمان این باشگاه گفت: «کادر فنی برای ما تعیین تکلیف می‌کند، نه هواداران».

نهایتا اما با تسلیم باشگاه برابر انتقادات، حضور آبشک منتفی شد و پرسپولیس با تمرکز بیشتر روی خرید رضا اسدی، انتقال این بازیکن را قطعی کرد. از آن طرف آبشک هم قراردادش را با فولاد تمدید کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عروس اسیا IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    اگر این چیزا که گفتید در مورد ابشک صدق کند درست خوراک لنگییا بوده که ,,هوچیگری,,,درگیری,,, اشوب واعتشاش و جنگ روانی ,,سر لوحه باشگاهشون درست مثل ,,,کوراهی ,,,مهلقا خانوم (پیروانی)فرش دوست,,,یحیو هوچیگرمافیا دلال,سهم گیر,,,,و کل بازیکنان لنگ,,,بانو ادر جهرمی,,
    • کیسه سوز IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      اینایی که گفتی خصوصیات باشگاه خودتونه....دخانیات،درگیری با هوادار تو فرودگاه،درگیری با کادر پزشکی تیم،دوپینگ،هوچیگری،دلالی،وطنفروشی،تبانی :))
    • کیسه ۴تایی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      معلومه بدجور میسوزین وقتی سرورتون هر سال قهرمان میشه
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      این عروس آسیا رو خوب اومدی کیسه . شما از هوچیگری و آشوب صحبت نکن که بدجوری روتون سیاهه هنوز یادمون نرفته درگیری های مربیانتون رو کادر پزشکی و بازیکنانتتون رو . یکی میخواد چاله میدونی شما رو پر کنه . از هوچیگری هم که دیگه نکم واست که خودت بهتر میدونی . تیمی که ۵ ساله افتخاری به چشم ندیده بایدم هوچیگری کنه یه دشمن ساختگی واسه هواداراش بسازه که تموم مشکلات رو بندازه گردنش این خودش یه استراژدیه کیسه کش
    • لرد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      خوبه که خودت هم میدونی عروس آسیایی عزیزم :)))))))))))))))
  • کیسه کشا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    ما کیسه کشای مقیم......هر گونه هوادار سالاری را محکوم میکنیم
  • علی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    گربه دستش به گوشت نرسید گفت بو میده . حکایت لنگیاست. طرف تحویلشون نگرفت هو انداختند بدرد ما نخورد .
  • نه بابا هوادارا نگذاشتند چه دروغی محضی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    اگه که رضا اسدی قید پرسپولیس رو زده بود و قرارداد نمی بست و جذب تیم های لیگ برتری میشد یا تیم های حوزه خلیج فارس یا تیم های اروپایی اون موقع آبشک رو می گرفت کاچی بهتر از هیچی اون موقع هم می گفتید به خاطر هوادارا یحیی و مدیر عامل آبشک را انتخاب کردند اگه هوادارا رونالدو بخواهند با هاش مذاکره می کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی