نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اشکان و گوچی در پرسپولیس یا استقلال؟/ واکنش مجیدی و درخواست گل محمدی/ هواداران آنها را می‌خواهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد بازیکنانی هستند که هواداران پرسپولیس و استقلال علاقه زیادی دارند تا آنها را در تیم‌های مورد علاقه خود ببینند.

 فصل نقل و انتقالات در حالی سپری می‌شود که امسال هم نام بازیکنان محبوب سابق تیم ملی برای حضور در جمع سرخابی‌ها مطرح شده است.

یکی از این بازیکنان دژاگه بود که گفته می‌شد استقلال بسیار به جذب او علاقه مند است ولی این بازیکن فصل گذشته تراکتور، حاضر است قرارداد دلاری ببنند و این کار آبی‌ها را برای قرارداد با او سخت کرد.

در این میان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم در واکنش به احتمال استقلالی شدن دژاگه پاسخ واضحی نداد و به نوعی حضورش را رد کرد. هر چند که در این میان، یکی از خوانندگان خارج‌نشین گفته حاضر است پول یک سال قرارداد دژاگه را بدهد تا او به استقلال بیاید.

یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه هواداران رضا قوچان نژاد است که هر ساله بحث حضورش در فوتبال ایران مطرح شده ولی او همیشه ترجیح داده فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند ولی با توجه به نیاز پرسپولیس به یک مهاجم در سطح بین المللی و اینکه شاید اجازه جذب بازیکن خارجی به آنها داده نشود، بحث حضور گوچی در پرسپولیس دوباره مطرح شد.

مسئولان این باشگاه هم اعلام کرده اند، حاضرند هر بازیکنی که کادرفنی این تیم می‌خواهد را به خدمت بگیرند و با او مذاکره کنند. در این میان باید دید یحیی گل محمدی چه نظری درباره جذب گوچی یا اشکان دارد.

جالب اینکه سید مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس درخصوص درخواست گل محمدی از فدراسیون فوتبال مبنی بر همکاری با این باشگاه برای جذب یک بازیکن خارجی، توضیح داد: «هر چیزی گل محمدی بگوید را دنبال می‌کنیم. ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    به جتی اینکه به فکر فوتبال پایه باشن افتادن دنبال پیر مرد ها
  • شمسعلی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    استقلال هیچ موقع لژیونر بزرگی نداشته برای همین می‌ره دنبال بازیکنای پا به سن گذاشته ای که قبلنا اروپا بازی کردن تا مثلا چند سال بگه ما هم بازیکن بزرگ ولژیونرهای موفقی داشتیم!
  • تاج آسماری IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    فکر نکنم استقلال وپرسپولیس بتونن اینها رو جذب کنند،امیدوارم هرچه خیرباشه اتفاق بیفته
  • ali IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    مگه لنگ‌پولیس چقد پول داره که این همه بازیکن گرون قیمت میخره ولی سلطانی فر و جهرمی اینقد به لنگ پولیس پول دادن که تا هزار وزیر هم بیاد کمبود ندارن
    • Samaneh IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      اخ ادم به شما بی‌منطق چی بگه....همین رقم قرداد های نجومی مشخص که کی حکومتی وپشتش گرمممم که قرداد نجومی میبنده واز انتشارش فرار میکنه
    • حسن درویشی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      شما دیگه چه جور هواداری هستی که هنوز برات مشخص نشده که پرسپولیس از بی پولی این همه بازیکن را از دست داده یه کم توجه کن بعد قضاوت بکن
    • مرادی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      کیسه جان این آدرس سایت ترانسفر فوتبال https://www.transfermarkt.com/esteghlal-fc/startseite/verein/1076 شماها که برای ایمیل زدن و راپورت دادن زیاد تو سایتها می‌چرخید یه نگاه بکن ببین ارزش بازیکنان کدوم تیم بیشتره ... اینکه دیگه ربطی به وزیر و وکیل نداره. هر چند شما خواب نیستید فرهاد جونتون شمارو زده به خواب تا راحت با برادرش کاراشو بکنه ...الآنم همه چی عالیه براش .
  • لنگ سرخ IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    لنگ بگیره خوبه.ولی به درد استقلال نمیخوره
  • سروش IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    نه بخدا! من بعنوان طرفدار پرسپولیس به هیچ عنوان دلم نمیخواد پول نداشتمون رو صرف بازیکنی از رده خارج مثل قوچان نژاد خرج کنیم! بخدا در حال حاضر مهدی عبدی حداقل 4 برابر بهتر از گوچی ِ.. گوچی مهاجم بسیار خوبی بود ولی الان دیگه تموم شده
  • سهراب IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    هر دوی اینها پا به سن گذاشته هستند و به کار این دو تیم نمیان ، ضمن اینکه اگه بیان حداقل نیمی از محبوبیتشون دچار ریزش میشه در حالی که در شرایط فعلی بازیکن ملی هستن و بین کل ملت محبوبن
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    قوچان نژاد برای پرسپولیس عالیه.
  • ابوالفضل استقلالی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    قوچان نژاد می‌ره پرسپولیس اشکان دژاگه میاد استقلال به نظرم
  • نجمه IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    لنگ حکومتی
  • مرتضی تاج کبیر IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    سلام لنگ انگار به چاه نفت وصله. دوستان لنگی بدنیست بدونید حسین هدایتی از جیب مردم و بیت المال برای لنگ چکار کرد: در حالی که کارخانه استیل آذین(که این مالکش بود) چهارماه تعطیل و ورشکسته بود و میلیاردها تومان بدهکار و کارگران ماه ها حقوق نگرفته بودند از پول کارخانه و جیب مردم هزینه چند میلیاردی جشن قهرمانی گرفت…هزینه انتقال بیرانوند به لنگ رو تقبل کرد..پول تسویه حساب درخشان…پرداخت مالیات برانکو…پرداخت هزینه انتقال رقم سنگین سید جلال…طارمی از ریزه اسپور و رامین رضائیان…همه و همه از جیب مردم…برای رضایت هوادارن ….. لنگ قرمز!!!!
    • مرتضی کیسه کش حقیر IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      سلام بد نیست تو هم بدونی تا قرون آخر پول های هدایتی رو پس گرفتن این یک ! اونی که داره لژیونر ملی پوش میگیره کیسه ست این دو ! اونی هم که به چاه نفت وصله شمایین این سه ! اگه نظر احمقانت رو درست در نظر بگیریم باید گفت پرسپولیس با پول چاه نفت دو بار رفت فینال آسیا ولی شما حقیران تو هشت سال بابا محمود به کجا رسیدین ؟ برو الان میگم الونگا بیاد
  • کامران IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    به نظرم باید رضا قوچان نژاد جذب کنند این بازیکن میتونه چندین سال به پرسپولیس کمک کنه
  • Dashali ES ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    قوچی میخواهد بیاد زنش نمیخواهد . قبلا هم‌گفته‌بود‌من‌ازدواج کردم که‌بریم‌هلند نه تهران. اشکان هم بهتره بره اس اس وگرنه باید بگه‌خداحافظ چون‌هنوز کسی سراغش نرفته. همان تومن را بگیره حالشو ببره
  • کیسه کش IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    همه میدونن کیسه بیشترهزینه میکنه فقط خارجی های کیسه روداشته باش خارجی های پرسپولیس تابفهمی کدوم بیشترهزینه میکنن کیسه.پاتوسی جباروف.میلیچ.تیام.پرسپولیس دی کارمو.سامبوجوجی.اوساگونا. .ترانسفرمارکت اونکه پرسپولیس نیس.وقتی خودتون بلدنیستین ازبازیکن بازی بگیرین به گردن اینواون نبندین الان پول بحساب دالتونها اومدنگاه کن چقدمددی خوبه.همه چی گل وبلبله.نرودمیخ آهنی درسنگ.
  • Amir IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    کیسه کشا دارن مدرسه پیرمردها میزنن....پرسپولیس سن بالا نگیره بهتره....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی