نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیام بحث برانگیز تیمی که به لیگ یک سقوط کرد/ ما در لیگ برتر می‌مانیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم سایپا در روزهای پایانی هفته جاری آغاز می‌شود. این طور به بازیکنان گفته شده است احتمالا باشگاه در پرونده شکایت علیه کمیته استیناف پیروز خواهد شد و فصل آینده در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.  

کمیته استیناف رای صادره از سوی کمیته انضباطی در پرونده دیدار پیکان - سایپا را برگرداند و این موجب سقوط تیم سایپا به دسته اول شد اما باشگاه سایپا با شکواییه‌ای که در دادگاه بین المللی ورزش مطرح کرده امیدوار است برنده نهایی این پرونده باشد و با بازگشت سه امتیاز بار دیگر در مسابقات لیگ برتر شرکت کند. در این صورت تیم ذوب آهن به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد! 

پیرامون آخرین تغییر و تحولات صورت گرفته در خصوص این پرونده پس از اعتراض‌ باشگاه سایپا به رای کمیته استیناف فدراسیون از سوی خوانده‌های این پرونده شده است. باشگاه سایپا که در این پرونده شاکی یا خواهان است، پس از ثبت شکایت در CAS مهلتی ۲۰ روزه برای ارسال لایحه شکایتی خود خواسته بود که با موافقت طرفین دعوا یا خوانده‌ها مواجه شد.

دادگاه حکمیت ورزش نیز پس از دریافت و تایید لایحه باشگاه سایپا آن را برای خوانده‌ها که فدراسیون فوتبال و باشگاه پیکان هستند ارسال کرده تا آنها دفاعیات خود را براساس لایحه باشگاه سایپا ارسال کنند. لایحه باشگاه سایپا اکنون باید توسط تیم‌های حقوقی فدراسیون فوتبال و باشگاه پیکان مورد بررسی قرار بگیرند و سپس دفاعیات جداگانه هر کدام از آنها به CAS ارسال شود.

در روزهای اخیر بحث خرید امتیاز هوادار از سوی سایپا مطرح شد که جالب است بدانید باشگاه سایپا اجرای این پروسه برای بازگشت به لیگ برتر را رد کرده است چرا که بر این عقیده است در پرونده فوق برنده و در نهایت به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    رای نهایی کی میاد؟ اگه رای به برد سایپا بدن ولی رای بعد از شروع لیگ برتر باشه چی میشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی