دفاع راست‌های مغضوب!/ یک پرسپولیسی دیگر هم اضافه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا پیش از این نام وریا غفوری و رامین رضاییان در لیست تیم ملی دیده نمی‌شد اما حالا دفاع راست‌های دیگری هم به جمع آنها اضافه شده‌اند.

رضاییان و غفوری از وقتی که دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران شده دیگر به تیم ملی دعوت نشده‌اند. سرمربی کروات تیم ملی علت این موضوع را فنی برشمرده و گفته بود که مدافعانی می‌خواهد که هم در دفاع و هم در حمله شرکت داشته باشند. هر چند که غفوری علت دعوت نشدنش را مسائل غیرفنی می‌داند.

اسکوچیچ برای این اردو از صادق محرمی و جعفر سلمانی به عنوان بازیکنان پست دفاع راست به تیم ملی دعوت کرده است. این در حالی است که در اردوی بحرین به غیر از محرمی که بازیکن ثابت تیم ملی بود دو مدافع راست دیگر هم در اردو حضور داشتند. یکی دانیال اسماعیلی فر مدافع سپاهان و دیگری سیامک نعمتی مدافع هافبک پرسپولیس که بار قبل در اردوی کیش به جمع نفرات تیم ملی اضافه شد. 

در اردوی بحرین و چهار بازی حساسی که تیم ملی در مرحله اول انتخابی جام جهانی برابر هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق پشت سر گذاشت، اسماعیلی‌فر و نعمتی شانسی برای بازی پیدا نکردند ولی نام این دو بازیکن حتی در بین ۲۲ بازیکن لیگ برتری دعوت شده در اردوی اخیر هم قرار نداشت تا به نظر برسد اسکوچیچ به بازی آنها هم چندان اعتقادی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی