نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
وینفرد شفر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینفرد شفر سرمربی اسبق استقلال گفت: ما توانستیم سه مرتبه با استقلال بر آنها چیره شویم. روزهای بسیار خوبی بود و قطعاً هواداران استقلال آن پیروزی‌های بزرگی را فراموش نمی‌کنند.

اگرچه  وینفرد شفر به شکل نامناسبی از استقلال جدا شد و در نهایت کارش با این باشگاه به کمیته انضباطی فیفا کشید ولی با این وجود بارها تأکید کرد که لطف هواداران را طی روزهای اقامت خود در ایران هرگز فراموش نمی‌کند و استقلالی‌ها را همواره به خاطر خواهد داشت. پیر مرد آلمانی طی دو سال گذشته به مناسبت‌های مختلف در فضای مجازی از استقلال یاد کرده و حتی گاهی اوقات پیروزی‌های بزرگ آبی‌پوشان پایتخت را نیز تبریک گفته است.

شفر که هم‌اکنون در قطر مربیگری می‌کند در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ورزشی این کشور به‌ تفسیر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و با اشاره به اهمیت جدال حساس استقلال و الهلال گفت: الهلال عربستان یکی از بهترین و پرافتخارترین تیم‌های حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود که طی ماه‌های گذشته هزینه‌های زیادی نیز انجام داده است. البته آن‌ها همیشه پولدار بوده‌اند و گاهی اوقات مربیان و بازیکنان سرشناسی در عرصه فوتبال جهان را نیز به خدمت گرفته‌اند بنابراین قطعاً استقلال کار دشواری پیش روی خود دارد ولی این اصلاً بدان معنا نیست که از همین حالا نماینده عربستان را پیروز شده بدانیم. من خودم سرمربی استقلال بودم و با این تیم بارها به مصاف الهلال رفته‌ام. طی آن دوران هم الهلال بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داشت ولی ما توانستیم سه مرتبه متوالی با استقلال بر آنها چیره شویم. روزهای بسیار خوبی بود و قطعاً هواداران استقلال هرگز آن پیروزی‌های بزرگی را فراموش نمی‌کنند. الهلال در حال حاضر بازیکنان گران قیمتی دارد ولی استقلال می‌تواند این تیم را شکست بدهد  و آرزوی آنها برای قهرمان شدن در آسیا را به کابوس شکست مبدل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Esteghlal IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    شفر باتعصب دوست داشتنی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی