نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
۵ |
۴
علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو بلافاصله بعد از شکست رکورد دایی، با انتشار یک استوری در اینستاگرام، متن زیبایی برای ستاره فوتبال ایران نوشت.

آرتین زهرابی؛ تصویری از علی دایی در تیم ملی ایران؛ عکسی آشنا برای نسل ما... دوره ای از زندگی همه ایرانی‌ها که یادآور لحظه‌های تلخ و شیرین است. تصویری که می‌تواند نشانه ای از پشتکار و خستگی ناپذیر بودن مردی باشد که به ما آموخت می‌شود از هیچ؛ همه چیز ساخت.

علی دایی در فوتبال که پدیده ای فراگیر است، بی پشتوانه و با اتکا به استعداد؛ به ویژه تمرین مداوم و سختکوشی، اوج فوتبال را تجربه کرد. از او متشکریم که با رفتار، اخلاق و عملکردش؛ حتی در دوران بازنشستگی، کاری کرد تا رونالدو پس از رکوردشکنی از علی دایی وطبع بلندش تعریف کند.

رونالدوی مغرور و جاه طلب، بیخودی از هیچ بازیکنی نام نمی‌برد. او این روزها اما از دو نفر اسم برد؛ یکی آلکس فرگوسن که به او پیشنهاد بازگشت به «من یونایتد» داد و دوم علی دایی که برایش نوشت:

«علی دایی کارش فراتر از حد استاندارد بوده و من بعضی اوقات فکر می‌کردم که هیچ وقت به رکوردش نمی‌رسم. خیلی خوشحالم که موفق شدم این رکورد را بزنم و به شهریار تبریک می‌گویم به خاطر نگه داشتن این رکورد برای این مدت طولانی و از اینکه همیشه بعد از نزدیک شدن به تعداد گل‌هاش برای من احترام قائل بود متشکرم...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدطاها IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    واقعا زیبا نوشت..دمشگرررم‌ کریس رونالدو فوق ستاره تمام نشدنی دنیای فوتبال.. علی دایی اسطوره بدلیل فوتبال ایران است فخر فوتبال ایران و آسیا هست.. رکوردها برای شکسته شدن هست و شکسته شدن رکورد علی دایی توسط بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نشان میده که چقدر این رکورد با ارزش است..
    • محمدطاها IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      علی دایی اسطوره بی بدیل فوتبال ایران است..
  • محمد US ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    این چند خطی که رونالدو براش نوشت بزرگترین افتخار زندگی دایی است. حتی از تمام گلهایی که دایی به مالدیو و نپال و بوتان و ماکائو هم زده افتخار بزرگتریه
  • فرزاد کلیایی از نهاوند IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    سلام. قهرمان علی دایی مرد اول تاریخ افتخارات ملی فوتبال ما در سطح ایران وآسیا وآقای گل همیشگی فوتبال مردان جهان است.ای پهلوان بااخلاق ومردم دار وانسان خودساخته همیشه زنده وسلامت وموفق باشید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی