زندگی رونالدو در منچستر
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش حالا بعد از ۳ سال تورین را ترک کردند و به منچستر رفتند، جایی که فوق‌ستاره فوتبال با جَو آن آشناست و خیلی خوب و راحت می‌تواند در آن زندگی کند.

کریستیانو رونالدو فوتبالش در ایتالیا را پشت سر گذاشت تا در انتقالی افسانه‌ای به منچستریونایتد بازگردد. اما زندگی‌اش در خارج از زمین بازی بسیار متفاوت از آن چیزی خواهد بود که در سال ۲۰۰۳ و در ۱۸ سالگی در جمع شیاطین‌سرخ بازی می‌کرد و همچنین با تمام شرایطی که در طی ۱۱ سال گذشته داشته است. مربی آن دوران منچستریونایتد، سرالکس فرگوسن، رونالدو را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای فوتبال خطاب کرد. و این ستاره پرتغالی خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ معرفی کرد.

حالا این مرد ۳۶ ساله به همراه نامزدش جورجینا رودریگس و ۴ فرزندش سواحل بریتانیا را به لرزه در خواهد آورد. نشریه «سان» چگونگی زندگی رونالدو و خانواده‌اش در منچستر را بررسی کرده است.

طعم و مزه ایتالیایی

اگر رونالدو دلش برای غذاهای ایتالیایی تنگ شود شمار زیادی از رستوران‌های ایتالیایی در دسترسش خواهد بود. رونالدو یک بار به مدت ۴۰ دقیقه در رستوران تورین منتظر ماند تا یک میز برایش خالی شود و سرآشپز داوید فیوره به دلیل اینکه رونالدو به خاطر تأخیر در رستوران عصبانی نشد و جنجال درست نکرد به او لقب «پسر شایسته» داد.

اما اگر تصمیم بگیرد در رستوران دوست قدیمی‌اش ریو فردیناند «روسو» غذا بخورد احتمال اینکه دوباره مجبور به انتظار کشیدن شود وجود نخواهد داشت. این غذاخوری گران‌قیمت ایتالیایی در بالای خیابان با پرستیژ کینگ در شهر منچستر قرار دارد. ارزان‌ترین پیتزا در منوی این رستوران ۱۵ پوند است اما شاید رونالدو تمایل داشته باشد بشقاب ایتالیایی شتوبریان ۸۰ پوندی را سفارش بدهد.

زندگی رونالدو در منچستر

زندگی رونالدو در منچستر

تفریح روی آب

رونالدو زمان زیادی را در کشتی سوپرلوکس ۵٫۵ میلیون پوندی خود در آب‌های ایتالیا می‌گذراند. او حالا می‌تواند در کانال کشتی‌رانی منچستر با پرداخت ساعتی ۲۳۰ پوند یک قایق تفریحی خصوصی کرایه کند. این قایق‌ها با سرویس کامل و کارکنان بسیار در اختیار مولتی‌میلیونرها هستند و حتی برای سرگرم کردنشان دی‌جی هم دارند.

اما رونالدو برای نهایت استفاده از یک قایق تفریحی، می‌تواند کشتی سوپرلوکس «پرستیژ ورلدواید» را اجاره کند. این کشتی با نام «وتن‌هاس» دارای دو اتاق خواب خیلی بزرگ و مبلمان لوکس است و تنها شبی ۲۵۰ پوند هزینه دارد. قطعاً راه بهتری برای لذت بردن از زیبایی‌های شمال غرب وجود ندارد.

زندگی رونالدو در منچستر

زندگی رونالدو در منچستر

زندگی رونالدو در منچستر

آسایش در خانه

رونالدو عمارت خصوصی خود در تورین را با خانه‌ای بزرگ در انگلیس عوض می‌کند و می‌تواند به راحتی در دهکده پر از فوتبالیست «آلدرلی‌اج» ساکن شود. هم‌تیمی‌های سابق او در منچستر، فردیناند و همچنین کریک، بکام و یورک، همگی در این منطقه سرسبز زندگی کرده‌اند. رونالدو هم اینجا را به خوبی می‌شناسد چرا که وقتی برای اولین بار در منچستر بازی میکرد در خانه‌ای ۳٫۵ میلیون پوندی در همین منطقه زندگی می‌کرد.

این خانه دارای ۵ اتاق خواب بزرگ، یک استخر سرپوشیده، سونای بخار، جکوزی، باشگاه و سینما بود. اما ممکن است دیگر به اندازه کافی بزرگ به نظر نیاید. خبر خوب برای ستاره سابق یوونتوس این است که در حال حاضر یک عمارت خیره کننده ۶٫۵ میلیون پوندی در «رایت‌موو» برای فروش گذاشته شده است. اگر دیگران این عمارت را در هوا بقاپند هنوز سه ملک دیگر وجود دارد که همگی دارای ۶ اتاق خواب هستند و قیمتشان بین ۲٫۵ میلیون تا ۳٫۲ میلیون پوند است.

زندگی رونالدو در منچستر

آنقدر خرید کند تا از حال برود!

منچستر از نظر خرید کردن همه چیز دارد، اما هیچ شانسی برای رونالدو وجود ندارد که بتواند بدون دردسر از منزل خارج شود. خرید تورین می‌تواند با رفتن به «هاروی نیکولز» (فروشگاه زنجیره‌ای بسیار مشهور در لندن) جایگزین شود. و حتی اگر مایل باشد می‌تواند در آنجا رستوران اجاره کند.

«منچستر آرندیل» یک مرکز خرید مرکزی سه طبقه است که ۲۰۰ مغازه دارد. و مرکز خرید «ترافورد» یکی دیگر از مراکز بسیار شلوغ است. اما رونالدو باید لباس مبدل بپوشد تا بتواند در این مکان‌ها رفت و آمد کرده و پول خرج کند.

زندگی رونالدو در منچستر

مد و فشن

نامزد رونالدو یکی از طرفداران بزرگ نمایش‌های مد میلان است. اما لندن هم کت‌واک‌های فانتزی عجیب غریب خود را دارد. جورجینا امیدوار است که پایتخت انگلیس بتواند ایده‌های خوبی برای خط تولید خودش به نام OM by G ارائه بدهد.

زندگی رونالدو در منچستر

بازی کودکان

سرگرمی‌هایی که امروزه خارج از زمین بازی وجود دارند خیلی متفاوت از زمانی که رونالدو ۱۸ ساله بود و در منچستر بازی می‌کرد، شده است. علیرغم نظارت شدید فرگی در یونایتد، رونالدو هر زمان که می‌توانست از مهمانی و خوشگذرانی لذت می‌برد. اما الان با داشتن ۴ بچه احتمالاً بیشتر علاقه دارد تا زمانش را در مرکز زندگی دریایی یا لگولند بگذراند. رونالدو می‌تواند جورجینا، کریستیانو جونیور، متئو، اوا ماریا و آلانا مارتینا را به هر دو مجموعه با صرف ۱۶۳٫۷۰ پوند ببرد.

زندگی رونالدو در منچستر

زندگی رونالدو در منچستر

زندگی رونالدو در منچستر

استراحت

اگر کریس کمی وقت استراحت بخواهد می‌تواند در باشگاه گلف میر در چشایر ثبت‌نام کند. و در حالیکه خودش به توپ ضربه می‌زند جورجینا می‌تواند در سالن اسپا استراحت کند. اما البته که این ملی‌پوش پرتغالی می‌تواند در هتل شخصی خودش اوقات استراحتش را بگذراند. او اولین هتل منچستر خود را در ۱۸ ماه آینده افتتاح می‌کند و گزارش‌ها می‌گویند او به شدت مشتاق است تا به سرعت مجموعه املاک خود را گسترش دهد.

در اوایل سال جاری مدیران برنامه‌ریزی در منچستر به رونالدو پیشنهاد کردند تا یک هتل لوکس جدید با یک بار پشت بام مشرف به منطقه باغ‌های پیکادیلی افتتاح کند. گروه هتل‌های پستانا در حال ساخت هتل ۱۵۰ خوابه بسیار لوکس در کنار پیکادیلی و خیابان نیوتون است. این ساختمان هفتمین هتل پستانا در جهان خواهد بود و همه آن‌ها دارای نشانه CR7 هستند، اشاره نام و شماره پیراهنی که رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود می‌پوشد.

زندگی رونالدو در منچستر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    چرا زندگی ما این جوری نشد . البته حسرت خوردن هم زندگی را عوض نمی کند
    • ایساگونا JP ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      کاش بشه توپ پنالتی دربی که میگن نزدیک بندر فجیره امارات افتاده پیدا بشه و رونالدو تو دفتر مزایده جهانی که تو شهر منچستر هست رو بخره و افتخاری بشه برا ایران
  • محمدطاها IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    دارندگی و برازندگی..خوش به حااال این خانواده خوشبخت، نوووش جووونش کریس رونالدو واقعا لیاقتش رو داشت زحمت کشید و الان ثمره تلاش و پشتکارش رو داره می بیند..
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      خودش با تلاش این ثروت و این وضعیت عالی و پر امکانات را بدست آورده . ولی خانواده اش بهاطر اینکه مادر . خواهر با بچه یا همسرش بودند وضعیتشان این قدر خوب شد
  • صدیق IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    خیلیها استعداد وتونایی ذاتیشون بیشتر از رونالدوست .اما وقتی بستر فراهم نیست .باید منتظر واریز یارانه باشن .
    • ملی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      نمیدونم میدانید یا نه رونالدو خیلی خانواده بی پولی داشته با بدختی ب اینجا رسیده سال هاا بخاطر زندگی فقیرانه در باشگاهی ناچیز بهترین بازی رو کرده ک پولشو بدن ب خانواده ش و الان بعد ۳۰ سال نباش شده این کاش رسانه ّغل این عکس از بیچارگی هاشم می نوشت از بی پولی هاشم می نوش کاش می نوشت که تو اون سالهایی ن تو اون باشگاه کمک خرج خانواده بود چی میخورد اون موقع میرفت پشت باشگاه ی رستوران غذا مونده میخوردده که سیر شه نوش جونش رفاهش کمشم هه موفق باشه ایشالله همه اونهایی ک مثل اون درد کشیدن به همچین جایی برسن❤❤
    • محمد حسین IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      همه چیز بستر نیست خیلی از افراد معلول و ناتوان بودن که تونستن استعداد های خودشون رو شکوفا کنن کافیه به ورزشکاران در پارالمپیک نگاه بندازی همین رونالدو هم در خانواده پولدار زندگی نکرده بستر براش فراهم بوده که بشه یه شخص معلومی ولی رونالدو تلاش کرد و مقام واقعی خودش رو بدست آورد
  • ماهان IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    رونالدو چقدر خر پوله
  • حسام IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    رونالدو تو زندگیش خیلی سختی کشید و خیلی تلاش کرد و درنهایت جواب تلاشش رو گرفت. رونالدو میتونه الگوی خوبی برای کسانی باشه که به خودشون بگن که چقدر بد بختن ولی همیشه باید امید داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی