سائول نیگس در چلسی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سائول نیگس ستاره جدید چلسی می‌گوید باید هرچه زودتر زبان انگلیسی را برای برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌هایش یاد بگیرد.

سائول نیگس هافبک جدید چلسی که از اتلتیکومادرید به این تیم پیوست، می‌گوید که بازی در لیگ برتر انگلیس یکی از آرزوهای دوران کودکی‌اش بوده است.

سائول در اولین مصاحبه‌اش پس از آبی‌پوش شدن گفت: «15 سال از زندگی‌ام را در باشگاه اتلتیکومادرید سپری کرده و آنجا خانه من است اما وقتی فرصت پیوستن به چلسی به وجود آمد، نمی‌توانستم آن را رد کنم.روز آخر نقل‌وانتقالات دیوانه‌کننده بود اما در نهایت توانستم به اینجا بیایم و حالا باید از این فرصت استفاده کنم. از زمانی کودکی‌ام همیشه 2 آرزو داشتم، یکی اینکه با اتلتیکومادرید تاریخ‌سازی کنم و دیگر در لیگ برتر بازی کنم، نه‌تنها به خاطر خود این لیگ، بلکه به خاطر فرهنگی که این لیگ دارد.»

سائول در ادامه به بلد نبودن زبان انگلیسی هم اعتراف کرد و گفت: «البته باید بگویم که زبان انگلیسی چالش بزرگ من است و می‌خواهم هر چه سریع‌تر این زبان را یاد بگیرم تا بتوانم به راحتی با هم‌تیمی‌هایم ارتباط برقرار کنم.انگلیسی‌ام به اندازه کافی خوب نیست. حتی جرأت نمی‌کنم انگلیسی مصاحبه کنم. البته داشتن همی‌تیمی‌های اسپانیایی کنارم در چلسی خیلی مهم است. در تیم ملی اسپانیا با آسپیلیکوئتا، آلونسو و به خصوص با کِپا هم‌اتاق بوده‌ام. به کِپا همیشه می‌گفتم که با من انگلیسی صحبت کند چون نیاز به یادگیری این زبان دارم و باید به انگلیسی صحبت کردن عادت کنم. نمی‌خواهم با آنها اسپانیایی صحبت کنم. کپا می‌تواند به من کمک کند وگرنه در لیگ برتر به دردسر می‌افتم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی