نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تفاوت تیم کی‌روش با اسکوچیچ/ امیدمان به بازیکنان است نه کادرفنی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط به نحوی است که همه امید فوتبالدوستان به مهره‌های شاخص تیم ملی است و خیلی امیدی به کادر فنی وجود ندارد.

فرهاد اشراقی؛ برخلاف دوره کارلوس کی‌روش که یک «تیم» داشتیم و بازیکنان کاملا در قالب کار تیمی و اهداف سرمربی قرار می‌گرفتند، حالا شرایط به نحوی است که همه امید فوتبالدوستان به مهره‌های شاخص تیم ملی است و خیلی امیدی به کادر فنی وجود ندارد. البته اسکوچیچ در ۸ بازی روی نیمکت تیم ملی نشسته و هر ۸ بازی را هم برده است.

در واقع از نظر آماری او تا اینجا مربی کاملا موفقی بوده و روند تیم ملی هم چندان نگران کننده نیست به خصوص اگر بدانیم تیمهای هم گروه ما هم خیلی پرقدرت نیستند و می‌توان آنها را برد و یا حداقل نباخت اما بهر حال وقتی لیست قبلی اسکوچیچ را دیدیم تا حد زیادی از او نا امید شدیم و حالا امیدواریم درست مثل مرحله قبل امثال سردار، طارمی و جهانبخش بدرخشند و بازیها را درآورند.

حسن بزرگ تیم ملی این است که سخت گل می‌خورد و سخت می‌بازد و با همین فرمول می‌تواند باز هم راهی جام جهانی شود اما در همین بازی با سوریه که چندان خوب بازی نکردیم، نشانه‌هایی از تزلزل هم دیده شد و حالا باید مقابل عراقی بازی کنیم که قوی تر است و در خانه حریف هم یقه کره جنوبی را گرفته است.

در بازی قبلی ایران و عراق سردار گلزنی کرد و احمد نوراللهی هم سابقه گلزنی به عراقی‌ها را دارد. طبعا پیروزی مقابل این تیم  دور از دسترس نیست اما این مهم مستلزم آن است که باز هم نفرات کلیدی تیم ملی روی فرم باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    ۸ بازی، ۸ برد. اونم در شرایطی که تیم حتی یک بازی تدارکاتی نداشته. در شرایطی که امکان حذف شدن در مرحله ی قبل، حتی با گرونترین مربیهای دنیا، خیلی بیشتر از امکان صعود بود. چرا خجالت نمیکشید از قضاوت نامنصفانه و‌ ناعاقلانه؟! دلیلش رو تا حد زبادی میدونیم: نتونستین بازیکنای مدنظر خودتون رو به تیم ملی ‘غالب’ و ‘قالب’ کنید. در کدوم‌ کشور، کدوم رسانه ی دنیا، وقتی تیم ملیشون از ۸ بازی، ۸ برد میاره بازم صفیهانه و از روی غرض از مربی انتقاد میکنن؟!! حالا دیگه تیمهای حریف ما (کره و عراق) شدن تیمهای پرقدرت نیستن؟! دو حالت داره: یا کارشناس نیستید و نمیدونید، یا نونتون آجر شده و فهمیدن براتون ضرر داره.
    • امیر IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      این آقای اشرافی کیه واقعا از کسی که از خدا نمی ترسد بترس چه ربطی به کیرش داره اگه کیرش بود هنوز دژاگه وشجاعی تو تی بودن بروید خجالت بکشید
    • محمد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      یه بار حسرت به دل موندیم گروه رسانه از آقای اسکوچیچ حمایت کنند،واقعا بی انصافید
    • عادل IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      شما يکبار با خودت فکر کردی ؟؟؟؟ بازيکنان که بيشترشان مدت زيادیه که درتيم ملی هستند - بازيکنان هم که در طول سال اصلا نه باهم تمرين داشتند و نه بازی تدارکاتی - در زمان اردوی آماده سازی قبل از بازی هم که هردو مربی ما کرونا داشتند ! آنوقت شما اين برد را نتيجه کار اسکوچيچ می دونی و انتظار داريد که ما از برد حمايت هم بکنيم ؟؟؟؟ احتمالا اعتقاد داريد که تيم ملی با اين سبک مربی گری و آماده سازی جلوی عراق و کره جنوبی هم موفق باشه !!! اينکه مربی نتونسته برای تيمش اردو بگذاره و تيم را آماده کنه نتيجه ضعف سرمربیه و اينکه اسکوچيچ خودش را هيچوقت با مديران فدراسيون و باشگاه ها درگير نکنه ! مربی اگر مربی باشه بايد برای برنامه هاش ارزش قائل باشه و با زمين و زمان هم برای گرفتن امکانات بجنگه ! نه از مديران فدارسيون بترسه نه از طرفداران ميليونی باشگاه ها و نه از پيش کسوتان و اسطوره ها ونه از قرارداد کاريَش . من کاری به نتايج اسکوچيچ ندارم و لی مطمئن هستم مودب بودن و مظلوم بودن بيش از حدش هم به خودش لطمه می زنه وهم به تيم !! برای مربیگری در ايران بايد گرگ باشی و نه گربه ملوس ! بايد جنگجو باشی ..
    • دوست دار فوتبال IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      تیم ملی ایران با کی روش نتوانست عراق را ببرد..باید به اسکوچیچ فرصت داد..تیم ملی و تیم های باشگاهی کشورمان پر از استعداد هست..توان بردن تیم های مثل عراق را صد در صد داریم..تیم ملی باید جنگنده و برای نام ایران مبارزه کند..کی روش را بازیکنان تیم ملی کیروش،کردند..اسکوچیچ فوتبال ایران را خوب میشنا سد.‌.
  • شمسعلی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    یه سوال ساده: این بازیکنان همان بازیکنان زمان ویلموتس هستن اگه تغییر مربی تأثیر نداشته چرا اون موقع تیم با همین بازیکنان داشت براحتی حذف میشد و الان هشت بازی پشت سر هم برده ؟!! مشکل ضعف فنی اسکوچیچ نیس بلکه بنده خدا زبون نداره، برعکس زمان کی‌روش جوری بعد بازی مصاحبه میکرد که از باخت، برد می ساخت و شد قهرمان بی عنوان !!
    • فری IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      فقط کیروووش
    • عادل IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      شمسعلی جان ! برای سرمربی گری تيم ملی بيش از اينکه دانش فنی داشته باشی نياز به توان مديريت داری و اينکه چطور تيم و حواشی را آن جمع کنی و برای اجرای دقيق برنامه ها نظارت کامل داشته باشی ! اگر فقط به به دانستن تاکتيک و روش تمرين بود که امثال مجيد جلالی و حاج رضائی و چراغپور و محصص بهتر می تونستند مربی گری کنند ! همين که می فرمائيد بنده خدا زبان نداره يعنی اينکه نمی تونه اين تيم را جمع کنه و همه از بازيکن گرفته تا مديران و اسطوره ها و طرفداران به راحتی می توانند ايشان را تحت تآثير قرار دهند ...! اينکه کريم باقری را کنار ايشان گذاشتند دقيقآ نشان دهنده ضعف عمده اسکوچيچ در مديريت تيم است و بس ! در حال حاضر اين تيم به نظر من به صورت شورائی مديريت می شود ! مربی عراق به محض انتخاب تيمش را به اردو برد و آماده کرد ولی ما حتی فرصت دور هم جمع شدن هم نداشتيم .
  • عباد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    بازیکنان تیمی را که کم گل می خورد و 8 بازی نباخته را چه کسانی انتخاب کرده اند غیر از کادر فنی موجود تا کی میخواهید چشمتان را روی حقیقت ببندید وبه تحقیر احمقانه کادر فنی موجود مجیز گوی کیروش باشید کیروش در کلمبیا به خط پایان رسید تا جائی که عراقی ها هم به او اعتماد نکردند بس کنید شمارا به خدا تیم ملی نیاز به حمایت دار نه دشمنی ....
    • عادل IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      اين بازيکنان را که همهشون شاگرد کيروش بودند و هشت سال برای ساختنشون خون ودل خورد !! درضمن اين عراق نبود که کيروش را انتخاب نکرد بلکه که کيروش بود که جوابشون را نداد! غرض ورزی و فرافکنی در خون شماست .........
  • ایران DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    اسکوچیچ از لحاظ فنی تا الان نشون داده مربی خوبیه. تنها اشکالش از نظر شما اینه که مربی ساکت و آرومیه و مثل کیروش شلوغ کاری و هوچی‌گری نمیکنه و نمیگه تا پول منو ندین باهاتون مصاحبه نمیکنم یا تا پول منو ندین تیمو تمرین نمیدم . وگرنه با اسکوچیچ هشت تا بازی کردیم هر هشتا رو هم بردیم . بحرین و عراق تیمایی بودن که با کیروش آرزوی بردشونو داشتیم ولی با اسکوچیچ داریم راحت میبریمشون اونم با یک سوم مبلغ قرارداد کیروش
  • حمید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    اصلا مربی خوبی نیست. همونطور که ویلموتس نبود. ما فقط به اتکای قابلیت فردی بازیکنانمون بردیم. هرچه زودتر میبایست مربی حرفه ای مثل کیروش بگیریم تا بتونه از بازیکنان به بهترین شکل بحره ببره. اسکوچیچ از احاظ فوتبالی بی سواده
    • پارسه IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      باسواد بهره درسته نه بحره. کارلوس کلاش هشت سال آرزو به دل موند نتونست یه برد مقابل عراق و سوریه تو بازی رسمی بدست بیاره و نکته جالب اینجاست که همین لبنان که باهاش همگروهیم تنها بردش مقابل ایران رو در زمان کلاش پرادعا بدست آورد.
    • سعیدداوودی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      آره بنده خدا راست میگه یازده تا بازیکن بچینی تو دفاع تاکتیک کی‌روش همین بود کی روش اینقدر بی کیفت بود که حتی تیم های درجه دو هم اون نمیخوان
  • پژمان IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    چرا شرافت از فوتبال ما رفته؟! چرا همه دارن تو روز روشن دروغ میگن؟ یه عمر برا فوتبال وقت گذاشتم اونوقت امثال این آقا میان برا بعضی سایتا که معلوم نیست هدفشون چیه مطالب غیرواقعی می‌نويسن و همین مطالب نشر داده میشه!! واقعیت اینکه هیچوقت تیم ملیمون بالانس نداشته ولی بعد از سالها هم میتونیم خوب دفاع کنیم و هم خوب میتونیم گردش توپ داشته باشیم! هم میتونیم هروقت بخوایم حمله کنیم! چیزی که دوتا سرمربی قبلی نتونستن به تیم تزریق کنن! ویلموتس که داغون کرد کی روشم فقط دفاع می‌کرد موقعی ک با تیم‌هایه عراق و سوریه که باید حمله میکردیم تا ببریم! اینکارو با همین بازیکنا نمیتونست انجام بده! جلو همین عراق و سوریه نتونستیم یه بازیم ببریم!!!!!!
  • محمدطاها IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    سردار آزمون:تیم ملی خوب کار نمی کند!طارمی:بردهای تیم ملی به خاطر نبوغ بازیکنان است!خب بهترین های تیم ملی عادت به کار با کوچکتر از مربیان قبلی مثل کیروش را ندارند و این را دارند فریاد میزنند..بردن همیشه لذت بخش است حتی اگر لژیونر تیم‌ملی تو رسانه ملی سرمربی تیم را مسخره کند و با صراحت بگوید این بردها فقط پای همین بازیکنان هست، نفس بردن حتی وقتی در مسیر اشتباهی، می چسبد پس شادی شادی تا تباهی...متاسفانه این هفت یا هشت برد متوالی اسکوچیچ با تیم‌ملی و رکوردی که ازش صحبت می کنید مثل همون صدرنشینی فصل قبل استقلال هست آورده ای که ندارد در نهایت...همچنان تیم ملی بدون برنامه و تاکتیک..
  • کیارش IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    بعضی از شما َچقدر بی چشم و رو هستید بابا این تیم رو کی‌روش طی ده سال ساخته وگرنه که هنوز باید ناز یه سری بازیکن مثل رحمتی رو میکشیدیم الان هم اسکوچیچ از صدقه سر کی‌روش و بازیکن هایی که تربیت کرد و تحویل فوتبال جهان داره بازی ها رو میبره کاری نداره اسکوچیچ بیاد تیم جوانان رو بگیره ببینیم میتونه کاری از پیش ببره بدبخت کی روش که پول خودش رو هم با رفتن به جام جهانی دراورد صد تا ایچ رو هم که بیاری نمیتونن کاری رو که کی‌روش با فوتبالمون کرد بکنه
    • فرهاد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      ای واقعا اگه اینجوری بود چطور ویلموتس با همین گل پسرای کیروش داشت اون فاجعه رو بار میاورد . هیچ ربطی اسکوچیچ به کیروش نداره
    • فرهاد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      اتفاق یکی به اسم برانکو ایوانکویچ اومد که نتایجش با کی روش عزیزتون اصلا قابل مقایسه نیست احتمالا شما یادتون نیست چون هم قهرمان المپیک آسیایی شدیم هم سوم جام ملتها هم با پرسپولیس تمام رکوردهای کشور رو زد
  • محمدطاها IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    تفاوت کیروش با اسکوچیچ این است که نحوه بازی تیم ملی در دوران کیروش یکی از مهمترین دستاوردهاش بود تا جایی که من میدونم از تیم ملی بازی سر درگم و بی برنامه ندیدیم چیزی که الان در تیم ملی شاهد هستیم بازیهای کسل کننده و بی برنامه و تاکتیک..بعدشم اینکه کیروش به تیم ملی شخصیت داده بود تیم ملی رو به صدر رنکینگ فوتبال آسیا برگرداند و برای شش سال متوالی تیم ملی را در نوک قله قاره کهن نگه داشت..و اگر تیم ملی در بازی دفاع میکرد آن را روی تاکتیک‌ دیکته شده و از پیش تعیین شده اجرا میکرد..
    • دلال موزامبیکی DE ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      از کدوم شخصیت کی‌روش حرف میزنی دقیقا ؟ شخصیت اخلاقیشو که با مشت نشون دادن جلو مربی کره دیدیم؛ شخصیت فنیش هم با سه تایی شدن جلو ژاپن دیدیم...شایدم منظورتون از شخصیت دادن به تیم ملی باخت به لبنان بود که برای اولین بار تو کل تاریخ فوتبال ایران با استاد کی‌روش بهش باختیم ؛ یا شخصیت باخت به عراق که با ممد مایلی هم میبردیمش...کی‌روش اگه شخصیت داشت بعد از شیشتایی کردن کلمبیا و اخراج شدن از کلمبیا الان تیم داشت..‌.
    • شمسعلی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      اون نوک قله قاره آسیا یه جامی،لیوانی،کاسه ای چیزی نبود کی‌روش برداره؟
    • عادل IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      منظور از شخصيت اينه که هيچوقت کیروش به کسی بدون دليل و مدرک تهمت دلالی نزد !! احتمالا متوجه شدی !! نمک نشناس بودن را هم برات تعريف می کنم تا يادبگيری ! نمک نشناسی يعنی اينکه درطول تاريخ فوتبال کشورت کلا 5 بار به جام جهانی بری و دوبارش توسط يک مربی باشه وآنوقت به آن مربی توهين کنی ! اينکه يک تيم ناآميد و شکست خورده را تحويل بگيری وبعد از هشت سال آن تيم رابه کابووس کره جنوبی و قطر و بقيه تيم ها تبديل کنی ! اينکه اسکلت اصلی تيم کنونی ات هم ساخته همان مربی باشه و بردهاش را به حساب مربی جديد بريزی و شکست هاش را به حساب بازيکنان ومربی قبلی ! اينکه بردهای مربی قبلی را حاصل شانس و دفاع اتوبوسی بدونی و 3 تا شکستش را حاصل ضعف مربی !اميدوارم که خداوند مارو به خاطر اين نمک نشناسی ها دوباره تنبيه نکنه و مجبور بشيم دوباره به دوران دهه های قبلی برگرديم و موجب نابودی نسل های زيادی از فوتباليست ها واستعدادهایمان بشويم ...
  • امیر IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    کیروش خیلی خوب بود ولی باید قبول کنیم ک دیگه تو فوتبال ما جایی نداره اسکوچیچ مربیه خوبیه و خوب بازی میگیره از بازیکنا بی انصاف نباشیم دور قبلو یادتون بیارین ک سوری ها تو آزادی وقتی مساوی کردن با ما چ جوری شادی میکردن
  • امیر IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    لطفا ساده نباشیم این متنا و این خبرنگارا حرفاشون بو میده و معلومه از رو برنامس تا اسکوچیچو بیرون کنن و با دلالی یکی دیگه رو بیارن
  • راستگویان IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    اره کیروش بهتر بود چون مقابل تیم‌های درجه ۳و۴ آسیا و اروپا آفریقا بازی میکرد میبرد و آپشن های قرارداد دلالیش می‌گرفت هیچ دست آوردی هم نداشت نه قهرمانی آسیای و......
  • فرشید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    جناب اشراقی حتما از کیروش چیزی بهت می رسید که با این همه نتیجه خوب باز کارت ناامید کردن مردم و بی ارزش کردن نتایج تیم ملی است
  • مویسون IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    8بازی 8برد،،از یه مربی چه چیزی میخواهید،اگر این بد هست پس خوبش کی هست،،مربی که میبره مشکل داره،مربی که میبازه مشکل داره!
  • ورزشی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    آقایان نویسنده مقاله بهانه های بنی اسراییلی دقیقا به نوشته های شما گفته میشود.بروید داستانش را دقیقا بخوانید. تیم برده میگویید چرا قشنگ بازی نکرده اگر قشنگ بازی کند میگید چرا تاکتیک نداشت اگر تاکتیکی بازی کنه میگید چرا تکنیکی بازی نکرد اگر تکنیکی بازی کنه میگید چرا هردمبیلی بازی نکرد و .... و اینها همان بهانه های بنی اسراییلی هست. شما ترکیب دیشب را ببینید مگر بهترین ها نبودند؟ بهانه میارید چرا فلانی نبود آقایان محترم کمتر بنویسید کره با عراق مساوی کرد ژاپن به عمان باخت . تمام رسانه ها از تیم کره حمایت کردن چون مثل ما بازی تدارکاتی نداشتن.مطمئن باشید کره جزء مدعیان خواهد بود. ولی ایران بازی را برده و ۳ امتیاز هم گرفته شما و ... مینویسید و با اعصاب مردم بازی میکنید. البته من نمیدانم چقدر سود مادی داره برای شما خدا میداند
  • مهدی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    بنده خودم اول مخالف آقای اسکوچیچ بودم ولی الان باید بهش اعتماد کرد و بنظرم تا الان نمره عالی گرفته است.
  • ایرانی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    یادم هست زمان بلاژویچ مرحوم که تیم نرفت جام جهانی ۲۰۰۲ سردبیر همین خبر ورزشی یا مدیر مسولش تو برنامه نود چنان بلاژ بنده خدارو به باد انتقاد گرفت که بیا و ببین و همه حرفش این بود که چرا حامد کاویانپور که مصدوم بود رو زودتر به بازی نگرفت دلیلش هم این بود که تو بازی برگشت با عراق تو آزادی نیمه دوم حامد که وارد زمین شد پایه گذار گل دوم ماشده بود ، باور کنین فقط مونده بود یقه بلاژو بگیره بزنه تو گوشش خلاصه بلاژ یه سری نمودار و آمار ارقام رو کرد و گفت شما از اینها چی سردر میارین اصلا از فوتبال چقدر میفهمید چون رزنامه نگار ورزشی هستین فکر میکنین فوتبال رو میفهمین طبق این آمار و نمودارها حامد تا قبل از بازی با عراق به آمادگی صددرصد نرسیده بود وشما چطور توقع دارید بازیکنی که مصدوم هست رو به بازی بگیرم تا مصدومیتش تشدید بشه و.....، اون آقا دیگه حرفی برا گفتن نداشت . این خاطره رو گفتم که بگم فوتبال ما کم از این تفکرات و انتقادهای آب دوغ خیاری کم نکشیده و عادت داره همیشه از خودی ضربه میخوره و جز به حاشیه بردن تیم اینها هیچ کاری بلد نیستن
  • ایرانی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    بیچاره اسکوچیچ کرونا گرفت و رو نیمکت نبود و کیفیت بازی تیم ملی یه مقدار اومد پایین البته دلیلش ضد فوتبال سوریه هم بود والا تو بازیهای گذشته خداییش بی برنامه نبودیم و منبعد هم نیستیم
  • Maziar IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    دوستانی که میگن این بازیکنارو کیروش آماده کرد و تحویل داد چرا ویلموتس نتونست نتیجه بگیره.کیروش که 8 سال دفاع تحویلمون داده بود و با هر مساوی برابر تیم‌های درجه چندم جهان تقاضای پاداش می‌کرد.اشراقی ها تو مملکت ما زیادن. اگه از یه مربی خوششون نیاد اینقدر از بیرون واسه تیم حاشیه درست می کنن و به تیم ضربه میزنن.من موندم اینایی که اینقدر خوب کارشناسی می کنن و دم از تاکتیک میزنن چرا بیکار تو خونه نشستن. آقای اشراقی اجازه بدین مربی به کارش ادامه بده. اینقدر وجدان ندارید که در مورد مربی که تا حالا موفق بوده و الان کرونا گرفته اظهار نظر نکنید.
  • ناصر IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    این حرف قابل قبول نیست کادر فنی بی تاثیر هست همین بازی نمرات تو زمین رفتند خودشون رفتند کادر فنی فرستاد زمین دیدین جعفر سلمانی خوب کار نکرد بجاش حردانی رفت تیم به گل رسید پس تیم های بزرگ رئال مادرید وبارسلونا وبایرن یا پارس ژرمن بازیکن بزرگ دارند نیاز به مربی ندارد بهتر مورد کره با عمان بازیکنان قابل مقایسه نیستند با عمان مربی باید بدونه چطور از بازیکن بازی بگیرد ویلموس مربی کوچکی نبود چطور به عراق وبحرین با همین بازیکنان باختید چرا تیم داره نتیجه می گیرد دنبال حاشیه هستید پس این طور هست بازیکنان بازی در میارند چرا 8سال پول مفت به کی‌روش دادید و الان غرامت به ویلموس عادت ما ایرانی ها هستند
  • اااا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    تنها اشتباه اسکوچیچ اینه که بازیکنای فیکس هنوز انتخاب نکرده. این اصلا درست نیس که تو هر بازی ترکیب عوض شه. باید تا الان ترکیب ثابت تیم ملی مشخص میشد. بعضی از بازیکنای دوره ی کیروش مثل وحید امیری کریم انصاری فرد علیرضا جهانبخش نباید اصلا به تیم ملی دعوت میشدن و جایگزین برای آنها انتخاب میشد. پیشنهاد من به اسکوچیچ اینه که بعد از بازی با عراق زودتر ترکیب ثابت تیم ملی رو پیدا کنه
  • مهدی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    اسکوچیچ عالیه
  • جام جهانی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    ما می تونیم به جام جهانی صعود کنیم اما نمی تونیم در جام جهانی بازی های خوب و آبرومندانه ارائه کنیم. با کی روش تیم ملی رو به پیشرفت و فوتبال ایران رو به توسعه بود و قطعا می توانستیم در جام جهانی به دور دوم صعود کنیم.
  • فرساد IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    سوریه یه موقعیته خوب و از دست داد واگه شوت مهاجمشون گل میشد کار تیم سخت میشد.دقیقا موافقم الان با نبوغ خود بازیکنامون بیشتر داریم میریم جلو...احتمال زیادهم میریم جام جهانی چون بازیکنامون یه سر وگردن بالاترن..ولی جام جهانی و واقعا باید به فکر بود.ارزو پیروزی و موفقیت دارم واسه تیم ملی
  • ایرانی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    دوره کی روش تمام شده،کاش اینراقبول میکردیدودیگه ازاین مقایسه هانمیکردید،کی روش فوائدزیادی برای فوتبال ماداشت امااشتباهات زیادی هم کردوبهرحال دوره اش تمام شدچون قرارنبودتاابدسرمربی ایران باقی بمونه......
  • محمد IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    تیم عالیه 75 درصد مالکیت داشتیم.. سوریه همش ضدفوتبال بازی می‌کرد.. دفاعی و خشن.. وقت کشی میکردن و نمیذاشتن بازی ایران شکل بگیره شما توجه کنید تامیامدیم گرم بشیم 10 دقه وقت رو میکشن نیمه اول 6 دقیقه وخت اضافه بود. همین سوریه تو رفت و برگشت دوره قبل نت نسیم ببریم بحرین و عراق سالها گربه سیاه ما بودن.. نمیشد ببریم اما اسکوچیچ بردتشون. تازه زمان کی‌روش ک 30 درصد مالکیت داشتیم حالا 70 درصد داریم. تیم بدون بازی تدارکاتی بدون اینکه مربی بیچاره مون غر بزنه یا لیگ رو تعطیل کنه داره کارشو میکنه چرا نمی‌تونید موفقیت مون رو ببینید.. بازی اول بوده و دیدید ک کره و ژاپن بازی اولشون باختن. چون بازی اول ناهماهنگی اجتناب ناپذیره..اخینت ب اسکوچیچ بی حاشیه.. بهترین مربی هس بدون ادعا قطعا بهترین زمان بود ک از بازیکنای جوون رو امتحان کنه. چون جلو کره نمیشد ب حردانی و سلمانی بازی داد. تا هم بتونیم صعود کنیم هم بتونی نسل جدید رو بیاریم تو تیم. تا عین والیبال مون نشه ک نسل گذشته پیر شدن جایگزین هنوز ندارن. و تو المپیک تر زدن.. آفرین بر اسکوچیچ.. حرف حق باید زد
  • محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    البته این نظر شماست و از نظر ما کیروش یه دلال بزرگ بود که هیچ قهرمانیم دستاوردی برای ایران نداشت
  • گلمراد IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اونایی که از اسکوچیچ تعریف میکنن،از همین حالا وحشت بازی جلوی پرتغال و اسپانیا و...رو دارن
  • محمدرضا مهدوی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    آقای اشراقی اصلا نظر کارشناسی شما رو قبول ندارم این مربی ۸ برد دارد حاشیه درست نکن لطفا
  • محمد IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    در کوران مسابقات عقل سلیم می‌گوید از تیم کشور خود حمایت کنید
  • حسن IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    خیلی بی انصافید واقعا کادر فنی واقعا خوب کار کرده همین بازیکنا زمان مربی دزد بلژیکی هم بودن چرا نتونستن عراق و بحرین رو ببرن نتیجه خوب یا بد با کادر فنی هست و لاغیر از پاچه خواری کی‌روش چی گیرتون میاد اسکوچیچ واقعا انسان‌ شریف و کاربلدی هست حق را زیر پا نگذارید
  • کاووس CA ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    کی روش اینقدر تیممون رو خوب درست کرده بود که مخالفاش هنوزم بعداز چندسال، فقط میتونن به باخت به لبنان یا تک باختای تیم اشاره کنن . این خودش نشانه قوی بودنه تیممون هست. الآنم باید با تمام قدرت از اسکوچیچ حمایت کنیم چون مهم تیم ملی هست نه مربیش
  • عباس CA ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    وقتی کی روش دوبار پشت سرهم تیم روبرد جام جهانی ، حاصلش میشه اینکه ، رفتن به جام جهانی ، بی ارزش بشه و کارساده ای قلمدادبشه. دوستانی که سنشون کمه یادشون نمیاد واسه حذف از مقدماتی جام جهانی چه افسردگی و ناراحتی داشتیم. الان دیگه ماشالا همه جام می‌خوان و بازیهای فوق هجومی
  • محمد RO ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    چقدر بی انصاف هستین همین بازیکنان بودند آقای ویلموتس داشت با آبروریزی تو مرحله اول حذف می شد و آقای کی روش که شما میگین در مقابل عراق حذف شد الان چندین بازی پشت سر هم میبره صدرصد پیروز شده این مربی ، چون بی حاشیه است و پول خوب نمی گیره هر کسی که میاد ازش انتقاد میکنه، در آخر اینو بگم من اصلا طرفدار تیم ملی ایران نیستم و از خدام هست ایران حذف شه ولی اون بالا خدا هست الکی از این مربی با دانش انتقاد نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی