حاشیه بازدید سجادی از مجموعه آفتاب انقلاب/ بی‌نظمی و حضور حدادی بدون ماسک!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در جمع اعضای خانواده دوومیدانی حضور یافت.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز در محل مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب حضور یافت و با مسئولان، ورزشکاران و پیشکسوتان دوومیدانی کشور دیدار کرد.

قبل از شروع مراسم و حضور وزیر، نماینده پزشکی ورزشی در خصوص تعداد زیاد افراد در برنامه امروز هشدار داد.

وزیر ورزش ابتدا استارت یک مسابقه دوی نمادین را زد و این رقابت با شلیک سجادی انجام شد.

احسان حدادی ملی‌پوش پرتابک دیسک هم در این برنامه حضور داشت. حضور حدادی در حالی بود که او برخلاف سایرین از ماسک استفاده نمی‌کرد. سجادی در این مراسم با حدادی صحبت کرد و به او گفت: باید بخشی از مجموعه آفتاب انقلاب برای راه‌اندازی کمپ پرتاب‌های آسیا راه‌اندازی شود و از ورزشکاران سایر کشور برای حضور در اینجا دعوت شود.

شلوغی و بی‌نظمی در مراسم دیده می‌شد. حتی سرود ملی به دلیل مشکلات فنی پخش نشد و جواد خیابانی که مجری برنامه بود، از خاضران درخواست کرد که سرود ملی ایران را بخوانند.

علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی در این مراسم گزارشی از اقدامات و برنامه‌های فدراسیون را بیان کرد. در ادامه نیز یک تابلو فرش از سوی احسان حدادی به سجادی اهدا شد.

حدادی در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوانان در این برنامه گفت: به سجادی تبریک می‌گویم و خوشحالم یک دوومیدانی‌کار مرد اول ورزش کشور شده است. این باعث افتخار است و امیدوارم با حضور او در وزارت ورزش اتفاقات خوبی رقم بخورد. با حضور سجادی شاهد شکوفایی دوومیدانی و ورزش کشور خواهیم بود. در یکی از مسابقاتی که شرکت کرده بودم، همه مسئولان در سالن وزنه‌برداری بودند و سجادی در زمان مسابقه من حضور داشت و هرگز فراموش نمی‌کنم که مرا تشویق کرد.

حاشیه بازدید سجادی از مجموعه آفتاب انقلاب/ بی‌نظمی و حضور حدادی بدون ماسک!

حاشیه بازدید سجادی از مجموعه آفتاب انقلاب/ بی‌نظمی و حضور حدادی بدون ماسک!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی