حسن روشن
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌شود همه چیز را با هم خواست، اگر شرایط خوب است فرهاد به کارش ادامه بدهد اما اگر خوب نیست به هواداران بگوید که نمی‌شود کار کرد و خداحافظ شما.

حسن روشن در مورد صحبت های روز گذشته فرهاد مجیدی و انتقاد او از برخی مسائل اظهار داشت: سال‌ها است که باشگاه استقلال مشکل مدیریت دارد و هنوز هم درست نشده است. اسپانسر و مسائلی از این دست به طور مستقیم به مربی ربط ندارد ولی وقتی تحت فشار قرار می‌گیرد این حرف‌ها را مطرح می‌کند.

وی در مورد گلایه سرمربی استقلال از اسپانسر عنوان کرد: فرهاد در مورد مدیریت حق دارد اما اسپانسر به طور مستقیم به او مربوط نیست. او باید کار خودش را بکند. اگر شرایط خوب نیست نباید کار کند. اگر می‌خواهد خودش اداره کند، خودش باشگاه، مربی، مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و همه کاره می‌شود. ولی سرمربی باید تمرکزش را برای کارهای خودش بگذارد نه اینکه دنبال این و آن باشد. الان اگر شرایط مناسب نیست بهترین زمان است که تیم را رها کند وگرنه به مشکل می‌خورد.

روشن در خصوص اینکه مجیدی اعلام کرد مدیریت خواست از اسپانسر دلجویی کنم تا کمک کنند و من هم در مورد اسپانسر مثبت صحبت کردم اما اتفاقی نیفتاد، گفت: همه این موارد در نهایت به مدیریت می‌رسد. وقتی مدیریت نمی فهمد، کاربلد نیست و کمیته ندارد اینطور می‌شود. خود مدیریت می‌نویسد و می‌گوید شما برو شما بیا. باید در یک باشگاه کمیته‌های مختلفی برای رسیدگی به کارها تشکیل شوند.

 وی افزود: وقتی دعوایی پیش می‌آید به کمیته فنی یا مالی مربوط نمی شود، به کمیته حقوقی مربوط است. رفت و آمد بازیکن و مربی به کمیته فنی مربوط است. مسائل مالی به کمیته مالی مربوط است. وضعیت جسمانی بازیکنان هم به کمیته پزشکی مربوط می‌شود. چون هیچ کدام از این کمیته ها وجود ندارد یک نفر نشسته در باشگاه به این و آن نامه می‌دهد. به این می‌گوید خوب است و به آن می‌گوید بد است. این که باشگاه نمی‌شود.

گلزن سال‌های دور استقلال در مورد اینکه فرهاد مجیدی خودش عنوان می‌کند که نباید در این مسائل وارد شود، اظهار داشت: اگر نباید، پس انجام ندهد. این درست است که مدیریت خراب است و خیلی مشکل دارد.

روشن در مورد اینکه مجیدی گفته بود برخی بازیکنان مانند فرشید اسماعیلی در لیست او نیستند اما شب گذشته اعلام کرد امیدوار است با این بازیکنان تعامل و قراردادشان تمدید شود، گفت: حرف‌های ضدونقیضش به خودش مربوط است. اطراف فرهاد خالی است و کسی را برای مشورت ندارد. آدمی که این شرایط را دارد یک روز یک حرف می‌زند و روز دیگر حرف دیگری می‌زند. امیدوارم هواداران که تا به حال بسیار اذیت شده‌اند از این به بعد اذیت نشوند. فرهاد شفاف اعلام کند که این مشکلات و کمبودها را داریم و من هم نمی‌مانم یا می‌مانم. نصف این تیم زیادی است. اینکه می‌گوید فلانی نباشد و حالا می‌گوید باشد ناشی از مسائل داخلی است که به هم مربوط هستند.

آقای مجیدی! الان بهترین زمان است؛ استقلال را رها کن!/ آینده این تیم صفر است...

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه بر اساس صحبت‌های مجیدی به جای قرارداد، نامه پیشنهاد برای شیمبا ارسال شده، اظهار داشت: وقتی مدیریت خراب است همین می‌شود. مربی هرکه را می‌خواهد باید به کمیته فنی که نداریم بگوید. بعد از آن کمیته فنی و کمیته پزشکی با هم مشورت کنند. اگر می‌تواند با این مدیریت کار کند که ادامه بدهد. اگر نمی‌تواند به مردم اطلاع بدهد و کناره گیری کند. او باید هوادار را به طور کامل در جریان بگذارد. نمی‌شود که این همه مشکلات باشد و سرمربی تیم قبول کند کار کند. نمی‌شود همه چیز را با هم بخواهد. اگر شرایط خوب است به کارش ادامه بدهد. اگر خوب نیست به هواداران بگوید که نمی‌شود کار کرد و خداحافظ شما.

وی در مورد اینکه مجیدی در انتظار پول قائدی برای خرید بازیکن خارجی خوب بوده اما این اتفاق عملی نشد، گفت: کار را رها کند. به نظرم اگر این همه مشکلات و دروغ وجود دارد که پول این و آن را ندادند و اذیت می‌کنند، بگوید من این تیم را دوست دارم ولی نمی توانم کار کنم. سرمربی باید مشاور داشته باشد تا وقتی مشکلاتی پیش می‌آید احساسی صحبت نکند و احساسی تصمیم نگیرد. هنگام خوشحالی یا ناراحتی نباید تصمیم بگیرد.

روشن در خصوص حضور مستقیم و پررنگ سرمربی در نقل و انتقالات و تشکر بازیکنان پس از عقد قرارداد از برادران مجیدی، عنوان کرد: این هم ناشی ازمشکلات مدیریتی است. بحث فرهاد و فرزاد نیست. زرینچه را سرپرست می‌کنند و بعد می‌خواهند سرش را ببرند. خداراشکر این پسر خوب رفت. وقتی او می‌رود معلوم است مدیریت اصلا خوب نیست.

وی افزود: بازیکن هم که می‌آید نباید مجیز کسی را بگوید. بازیکن برای باشگاه است. وقتی می آید و خوشحال است باید از باشگاه تشکر کند اما همه چیز قاطی شده است. همه امیدوارند امسال تیم فرهاد قهرمان شود. اگر این اتفاق نیفتد می‌گوید من گفته بودم مدیریت مشکل دارد. الان مدیریت چه خوب چه بد، اگر می‌شود که به کارشان ادامه بدهند. اگر بخواهند با هم کار کنند نمی‌شود وسط کار بگوید دیدید من گفتم؟! اگر خوب است یا علی مدد کار کنید. اگر خوب نیست ول کند و برود.

روشن در مورد اینکه آینده استقلال را با این شرایط چطور می‌بیند، گفت: صفر! هرجایی مدیریت خراب باشد آینده ندارد. این مسائل روی بازی با الهلال صددرصد تاثیر می‌گذارد. اگر ببرند می‌گوید من کردم اگر ببازند می‌گوید مدیریت بد بود. الان باید تکلیف هوادار را روشن کند. فوتبال قابل پیش بینی نیست اما با این شرایطی که فرهاد تعریف می‌کند این‌ها را می‌خواند که اگر مقابل الهلال شکست خوردند بگوید من گفتم مدیریت بد است.

وی تصریح کرد: فرهاد نباید اذیت شود و باید فقط به داخل زمین فکر کند. الان تیم ملی را ببینید. این تیم را کریم باقری و وحید هاشمیان نگه داشته اند. ۵-۴ بازیکن اصلا به درد تیم ملی نمی خورند اما آرامش کلی درون تیم وجود دارد. تیم وارد زمین می‌شود و اگر بازیکنان اشتباه هم کنند مثل بازی با سوریه اما بالاخره نتیجه می‌گیرد. این به خاطر آرامشی است که مدیریت درست کرده و این شرط مهمی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    کدوم فرهاد مجیدی جناب روشن؟؟ فرهاد مجیدی الان یا الان؟؟ :)))))))
    • آبیییته IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      ارتش سایبری سرخ دوباره فعال شد جناب روشن سوختش تو تامین کردی
    • لواسانی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      صاحبان اصلی باشگاه اول مردم بعد پیشکسوتان محترم باشگاه ایا از بزرگان باشگاه استقلال (سلطان جباری روشن حشمت مهاجرانی قراب کوزه کنانی اسکندریان نظری عادلخانی چنگیز حق وردیان کارگرجم و بیشماران پیشکسوتان به نام ایا برای کمیته فنی نظر خواهی کردید ایا یه هیئت مدیره قوی تشکیل شد که یک سرمربی به نام بیاورند حرف های روشن مثل حقیقته حرف های روشن ها دادکان ها بی مانند اند
  • as IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    حتی اگه فرهاد هم بخواد بره یا بخوان اخراجش کنند ما هواداران پرسپولیس نمیذاریم شاه فرهاد خیلی زودتر از اونچه ما تصور میکردیم، حاشیه ها رو شروع کرده. ان شالله با همین روند ادامه بده
    • علی NL ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      اگه فرهاد بمونه که بازم مثل هر سال لنگ رو حذف میکنه پس دعا کن بره
    • محمد IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      در جواب علی: که برید کمک قهرمان بشید خخخخخخ
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    حسن آقا فرمایشات شما کاملا متین و درست اما با رفتن فرهاد چه چیزی درست میشود ؟ مگر با رفتن امیر قلعه نویی با رفتن پرویز مظلومی با رفتن علیمنصوریان با رفتن شفر با رفتن استراماچونی و با رفتن فکری چه چیزی درست شد ؟! حسن آقا روشن شما و پیشکسوتانی مثل شما چشم و چراغ استقلال و هواداران هستند شما و مدیران با تجربه و کنار گود نشسته استقلال امروز به جای مخالفت با فرهاد یا بازیکنان باید آستین بالا زده و از وزیر جدید و مدیریت جدیدی که در وزارت تشکیل خواهد شد توقع همکاری و همراهی داشته باشید و در این امر یک قدم هم کوتاه نیائید بی شک میلیونها هوادار آبی مثل کوه پشت پیشکسوتان نامی استقلال (چه مدیر چه مربی چه بازیکن) و فرهاد مجیدی و یارانش هستند
  • 6 IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    دمش گرم كه حرف حق مي زنه و مجيز اين و اونو نميگه. وقتي مربي كار رو ول نميكنه يا اوضاع اونطوريكه ميگه بد نيست يا خودشم از اين وضع سود ميبره.
  • امیر IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    آقای روشن! نگران نباش. مجیدی هیچوقت نتونسته تیم استقلال را یک فصل کامل هدایت کنه. همیشه درگیر قهرکردن بوده. این آقا دنبال بهانه هست که فرار کنه. هروقت جایی کم میاره فرار میکنه
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اتفاقا فرهاد مجیدی نباید استعفا بده باید به خاطر هواداران مقاومت کنه‌ نهایتا یک تا دو هفته دیگه این مدیران که کارنامشون سیاه تر از سیاهه برکنار میشن..فرهاد مجیدی فقط با استعفا میتونه کنار بره و مدیران نمیتونن اخراجش کنند همچین بندی وجود ندارد چون حد نصاب امتیازات رو در فصل گذشته گرفته و از گروه مرگ هم صعود کرده هیچ دلیلی برای برکناریش وجود ندارد..
  • جک تری دی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    کلا سیستمش اینه بگه من بودم مدیریت هیچ بود بیست میلیارد گذاشتن برای خرید بایزکن خارجی بعد میگه نون نداریم قاسمی نژاد رو گرفتن بارقم بیشتر بقول کمک سرپرست دربی رو بردن میگه پول غذا نداریم....بازیکن از پرتغال گرفتن طعنه به پرسپولیس میزد باز میناله شب میگه اینها تو لیستم نیستن فردا صبح هستند ... دوتا فیکس تیم ملی و گرانترین بازیکن لیگ که شله برا هزینه کرد یعنی مقانلو رفتن اینهمه داد و بیداد نشد تو پرسپولیس تمامش کن این نمایش رو میخوای نتیجه نگرفتی بگی مقصر من نبودم تو اگه میدونستی شریط بده چرا پایان فصل موندی
  • نادي الكيسة السعوديه IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    آقاى روشن حوصله داشته باش و منتظر بمان كه بعد از باخت الكيسه السعوديه مقابل هم وطنش الهلال السعودي الفرناز المجيدي خودش لباس چركهاش رو جمع مى كنه و الفرار بسوى الامارات المتحده العربى و يا شايد بعد از باخت به الهلال در دبى ماند و همراه تيم به تهران نيامد
    • آبی آسمانی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      اتفاقا تا شاه فرهاد جنتلمن برای سومین بار جام حذفی پرسپولیس را نبرد هرگز نخواهد رفت فرهاد خار چشم لنگیها ست
  • جلال IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    الان میان میگن حسن روشن پرسپولیسیه نمیدونند فرناز مجیدی یه انگشت پاشم نمیشه چون سن وسالشون به این چیزا قد نمی‌ده را چون طرفدارهشون همه مثله مجیدی هستن
    • ایرانی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      وقتی تیم توی بازی به سختی خورد حرف آقا روشن فهم میشه فرهاد مال روزهای سخت نیست بازیکن خوبی بود مربی خوبی نیست منصوریان هم نبود امسالم جام نداریم قحط مربیه زورشان بهش نمیرسه نه استقلال بی صاحب که نیست سرمربی ما کمک مربی هم نیست
  • علی اس اسی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    جلو الهلال که از الان حرفی نداریم.خدا کنه تو لیگ بتونیم حداقل بازم کمک نایب قهرمان بشیم
    • علی لنگی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      من میدونم به استقلال تاجیکستان میبازیم و با رسوایی برمیگردیم چون ما لنگی هستیم
  • تاجی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    چه بی منطق، تو این شرایط مجیدی تیم رها کنه؟!!!!! مگه میشه؟! استقلال کی مدیریت داشته همون موقع هم که مثلا داشت انگار نداشت بودنشون ضررش بیشتر از نبودنشون بود. نخیر آقای روشن هرگز فرهاد تیم رها نمیکنه وقتی که این تیم هیچ کس نداره و بازی آسیایی سختی هم در پیش داره فرهاد اگه بره هوادارا واقعا از دستش دلخور میشن در ضمن اگه برد بیاره بله از درایت خود فرهاد مسلما و اگه هم باخت بیاره حق داره کدوم مربی با این شرایط میتونه برد بیاره که آقا فرهاد بیاره. بهتره تو این شرایط با حرفاتون استرس به جون تیم نندازید.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    قهرناز
  • فرناز دلال ۴۰۰ هزار دلاری IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    برادران دلال مجیدی چنان بلایی سر فکری آوردند فکری مجبور استعفا شد خرید پیچ های فضای مجازی توسط برادران دلال فشار به فکری و حمایت دروغین از مجیدی باعث چنین شده الان فضای مجازی با قدرت پول این دلال ها طبق خواسته مجیدی پیش میره فشار به مدیریت میاره حتی مدیریت کیسه قدرت برکناری دلال ۴۰۰ هزار دلاری نداره مقصر ناکانی برادران بی سواد گردن مدیران می اندازند
  • Df IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    سلام آقای روشن چرا سر مربی نا امید میکنی نشستی واسه خودت داستان میگی بجای اینکه بیای کمک بکنی دنبال ناامید کردن هوادارها برو عمو عقلت جم کن
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    با سلام خدمت شما آقای روشن شما پیشکسوت بزرگ استقلال هستی باید صبور باشی برادر عزیز اگه امثال سلطانی فر ونوچه هایش قسم خورده تا استقلال نابود نکنند دست بردار نیستند لنگ پوشان هرروز قرارداد می بندند و ازارثیه بابا مسعودی و مامان آذر استفاده مطلوب میکنند جنابعالی یک روز گفتی به وزارت میرویم تا حق استقلال را ازوزیر بگیریم ولی الان خیلی راحت می گویی آقای مجیدی برود این دیگه چه نصیحتی است برادر عزیز اگه مجیدی برود ارزوی هواداران استقلال وبازیکنهایی که جذب شده چه می‌شود یک روزی میگویی فرهاد باید صدایش را بالا بیاورد وبه زورپول ازمدیریت بگیرد شما اگر واقعا دلسوز استقلال و هوادارانش و پیشکسوتان استقلال هستی برو دفتر باشگاه بزرگ استقلال وامرونهی کن واقعا مرحوم حجازی همیشه اس کبیر رادوست می داشت و هیچ وقت آرامش تیم و هرکسی که سرمربی بود برهم نمی زد بلکه حمایت هم میکرد به نظر بنده شما احساسی عمل کردیداصلا انگار متوجه نیستی این تیم با الهلال تادندان مسلح چندروز دیگه باید بازی کنند آقای روشن اگر نمی توانید کمک کنید حداقل تو دل سرمربی و بازیکنان راخالی ننمایید
  • حمید علوی CA ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    فراموش نکنیم که: # نوچه ی مجیدی، هوادار استقلال نیست.
  • حسین IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    تو را خدا دیگه مصاحبه های این فرد همیشه وبه همه چیز را منتقد را بارگذاری نکنید به خدا خسته شدیم این بشر یک بار نشد یک حرف امیدوار کننده ای در نوزده استقلال بزنه خودت خسته نشدی؟
  • عادل IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    جناب آقای روشن شما وسلطان علی جباری،بهتاش فریبا، عبدالعلی چنگیز، بایدجز هیت مدیره استقلال باشید نه، بعضی از آقایانی که حتی بلد نیستند با هواداران چطوری برخورد نمایند آقای مظلومی که سوار بر خودرو آخرین سیستم شده وشاخ و شانه برای هواداران می کشه آیا این آقانمیداند هوادار جز حرص وجوش خوردن، چیزی گیرش نمی آیدازاین فوتبال این اقا نمیدانه بعضی از هواداران استقلال از دورترین نقطه کشور حتی زیر کپر زندگی میکنند و تنها دلخوشی آنها موفقیت استقلال است، واقعا متاسفم برای امثال مظلومی حیف که برادر مرحوم غلام حسین مظلومی است، حیف حیف حیف
    • حمید علوی CA ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      پرویزخان مظلومی سابقه ی خدمتگزاریش به استقلال از مجموع سنوات خدمت تمام عزیزانی که اسم بردی (همشون رو هم) بیشتره! بعدشم اون چهار پنج نفری که پول توجیبی گرفتن و رفتن جلو در باشگاه، مثل خودت نوچه هستن نه هوادار استقلال. هوادار استقلال لااقل دوتا مطلب در مورد تاریخ استقلال و بزرگان استقلال میدونه (مثلن میدونه چه کسی در بدون دریافت یه هزارتومنی سالها خادم بعنوان بازیکن و کمک منصورخان خادم واقعی استقلال بوده، چه کسی در کشورهای حاشیه خلیج فارس پول در درمیاورده و الان ادای دلواپسان رو‌ در میاره، چه کسی حق دلالی انتقال قائدی به تیم اماراتی که قبلن خودش براشبلزی میکرده رو میزنه به جیب،…). اینم یادمون نمیره که: # نوچه ی مجازی مجیدی، هوادار استقلال نیست.
  • تاج کبیر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    همونجور که لیدر های علی منصور نتونستن به زور سرمربی نگهش دارن، ارتش مجازی بعضی ها هم نمیتونه تو قدرت نگشون داره گذشت زمان همه چیز رو مشخص میکنه که حرف کی درست بوده.
  • هوادار IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    همان مرحوم حجازی هم شما هوادار وبصی بازیکن مثل مجیدی نگزاشتن کار کنه...
  • تاجی GB ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    آقای روشن فقط بلده حاشیه درست کنه و تشنج بوجود بیاره شما که طی این سالها نتونستین کاری واسه استقلال بکنید لطف کنید سکوت کنید تا آرامش رو به هم نزنید، لطفااااااااااااااا
  • فرهاد IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    برادران مربی پورسانتهای لازم از جابجایها رو گرفتندحالا بهانه ها را شروع تا در صورت نتیجه نگرفتن جواب داشته باشن ،وزیر قبلی هم که نیست تا بهترین بهانه برای انها باشه برای وزیر جدیدهم بخوان داستانسرایی کنند عمر مربیگری برادران قد نمیده چون امسال نمیتوانند مقام پارسال رو کسب کنند
  • Farid US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    Moghaser Baradarane Majidi hastand ke mikhahand hamekare bashand in aghayan mikhahand khodeshan modir, moraby, sar parast bashand barayeh hamin hast ke Mazloumy narahat shode
  • علی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    مجیدی با خفت از استقلال میره.حالاببینید همینطور میشه یا نه...
    • حمید علوی CA ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      علی آقا ی عزیز، بنذه هم چنین باوری دارم. و معتقدم بزرگ‌ترین شانس دالتونها این بوده که بخاطر کرونا هوادار استادیوم نمیره وگرنه با دوسال پی در دی از دست دادن لیگ و جام حذفی،مدتی قبل بهمون صورتی که شما میفرمایید از استقلال بیرون افکنده میشد.
  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    آقای روشن خسته نشدی از این همه انتقاد لطفاً یکبار هم شده از کادر فنی حمایت کن خواهشاً..
  • حق گو IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    احسنت به حسن آقا روشن که حرف حق به این قهرناز زد، این همه بازیکن گرفته باز میگه نذاستن بازیکن بگیرم انگار مل لیست این آقا باید جذب میشد، انگار همه لیست یحیی جذب شد.
  • علی رضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    حرفات اصلا به دل نمی نشیندآقای راستگواحساس میکنم فقط قصدمطرح کردن خودتوداری،هی ازدور انتقاد وهی رواعصابی همتون سرتاپایه کرباسین،توهم رئیس بشی هیچ کار مثبتی ازت برنمیآد
  • پرپولیسی بودن افتخاراست IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    کیسه هرکاری کنه تازمانی که صداقت درکارمدیریت وکادرفنیش نباشه وفرنازفقط بلده هوادارای ..تحریک کنه به هیچجانمیرسه دنیاوآقایحیی ،،آقاکریم،،آقاافشین ،،آقاداود،،وآقای مطهری پرسپولیس به شماافتخارمیکنه کیسه امسالم نابودین باورکنید
  • نیما IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    با رفتن مجیدی چیزی درست نمیشه
  • ارتش سرخ آرمانی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    مجیدی تعادل روانی نداره ، هرروز ی صحبتی می کنه ، بقول آقای روشن از الان داره بهانه بازی با الهلال رو جور می کنه ، این چیزا رو هوادار استقلال متوجه نیس ، چون مجیدی از خودش اسطوره ساخته الکی ، از بعد بازی با الهلال استقلال تازه مشکلاتش شروع میشه و این مشکلات باعث نابودیش میشه ، حاضرم شرط ببندم
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    تا زمانی که پیش کسوتهای دو زاری مثل روشن هستند حال تیم خوب نمیشه
  • کمک سرپرست IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    انشالله تا آخر فصل شاه فرهاد می مونه، و خوب برا کیسه حاشیه درست کنه، ما هم ششمین قهرمانی را جشن میگیریم.
  • شاهین IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    بابا میلیاردی دارین پول میگیرین بعدش میگین پول نون نداریم الهی چرخ روزگار طوری بچرخه واقعا لنگ پول نان شبتون باشید خجالت هم چیز خوبیه بدبخت اون کارگری که چندین ماه حقوق نگرفته و یا اونایی که بیکارن سرشون جلو زن و بچه شون پایین خیلی از اونا خدایش بنون خالی شب هم محتاجن این قشر باید بگه نون شب نداریم چون اصالت دارن صورتشونو با سیلی سرخ میکنند فرناز در حد درشکه چی شاه هم نیس چه رسد به شاه البته استقلالیا حق دارن بهش لقب شاه بدن چون اسطوره ایی ندارن بآن صورت اگه این شاه شماس پس ما به امثال کریم باقری و مهدوی کیا و دایی علی کریمی و...... چی صدا بزنیم اگه هم استقلا شاهی داشته باشه به امثال روشن و بیانی و ... که با عشق به استقلال فوتبال بازی میکردن راستی چه خبر از کمک سرپرست اونم کشنه می خوابه
  • پژمان IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اگه فرهاد نبود تا الان همین چندتا بازیکن را نداشتیم فرهاد باید بمونه و با قدرت کارشو پیش ببره
  • نادی للکرة القدم «البیروزیة السعودیة» IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    الهلالو می‌بریم. شک نکنید. ولی قول قهرمانی نمیشه داد چون تیمای شرق رو نمیشناسم
    • حمید علوی CA ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      بامید خدا. خیلی دوسدارم الهلال رو با بیش از دو‌ گل بزنیم.
  • اکبر تاجی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اقای روشن، بخدا مددی به درد استقلال نمیخوره ، فرهادم فعلا تجربه کافی واسه سرمربی درجه یک رو کسب نکرد ولی با حمایت قابل اصلاح، لطفا مددی یا بمیر یا برو.
  • حسین IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    مددی و مدیران دیگر که مثل زالو دارید تیم محبوب و بزرگ و پرافتخار استقلال را می مکید، دست از سر تیم بردارید و استعفا دهید، این همه از مسعود و ممدجواد و... آدم های فاسد و بی عرضه کشیدیم خسته شدیم دیگه. این فرهاد مجیدی اسطوره استقلال، چقدر باید از جیب و آبرو و اعتبارش خرج کند؟ این چند بازیکن داخلی هم فقط به خاطر کینگ فرهاد آمدند ولا غیر... هواداران چقدر باید حرص بخورند و خون دل؟ بسه دیگه، آقای سجادی فوراً این هیات مدیره و مدیرعامل مسخره و بی عرضه را عوض کن و آدم های لایق بگذار و کادرفنی و فرهاد مجیدی را حمایت کن و حمایت کن تا بازیکن خارجی عالی بگیرند تا همین دو سه روزی که مانده، الهلال تا دندان مسلح است و استقلال ایران نماینده ایران، ببینید عربستانی ها چه بازیکنان گران و بزرگی خریدند...چرا نمی فهمید؟آقای روشن طبق معمول داری اشتباه می زنی و لنگی شاد کن شدی، از سن و سالت خجالت بکش و یه کم از پیشکسوتان رقیب و شفر و... یاد بگیر، بسه دیگه، چقدر حاشیه درست می کنی و خبر هم همش دنبال تخریب استقلال و مجیدی، مجیدی هست تا استقلال هست ما هواداران حمایتش می کنیم، برای شما هم نباید کنه کی سرمربیه...
  • taji IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    چرا پیشکسوت ها از تیم حمایت نمیکنن اگه فرهاد بره استقلال کلا نابود میشهه با اندکی حمایت همه جی درست میشهههههه اونی ک باید جداشه مددی هست فرهاد وظیفش فقط تمرین دادن ب بازیکناس و باید ازش حمایت بشه.. حمایت تا قیامتـ
  • حمید IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    یکی از دلایلی که استقلال چند ساله که به حاشیه کشیده میشه و قهرمان نمیشه اینه که پیشکسوت های بی غیرتی داره و در شرایط بحرانی به جای اینکه با مربی تیم و بقیه پیشکسوت ها متحد و هم نظر شوند هر کدام به شیوه ای موضع می گیرند و مخالفت می کنند که به غیر از عقب انداختن دوباره تیم هیچ فایده ای نداره. و الان که فرهاد مجیدی بیشتر از هر زمانی به حمایت نیاز داره افرادی امسال این آقا میگن تیمو رها کن. رها کردن این تیم یعنی قبول کردن این نام حقی و آب از آسیاب تکون نمیخوره و تیم دوباره میشه مثل تیم سال های پیش
  • مجید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    تنها بازیکنی از تیم کیسه مدل قدیمش،که یه مقدار حرف حالیشه ولی همه این حرفهایی که به سلطان پودرهای تقلبی زده فرناز پودری زده خداییش حقیقته محض محضه!
  • مهدی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    خاک بر سر بی تدبیری الله برکت الله
  • محمدرضا IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مددی خط قرمز ما پرسپولیس هاست مجیدی بعد بازی الهلال فهر میکنه میره شک نکنید
  • استقال سرور پرسپولیس IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    همینقدر که لنگیــــــــــــــــــــــــــا از فرهاد خان انتقاد میکنن ثابت میکنه که فرهاد بدجور سوزوندشون و خدا خدا میکنن که بره و ی بار دیگه سوراخ نشن. یکمی از دلالی گل مملی بگید. فرهاد اونقدر داره که احتیاج به درصد قرار داد بازیکنا نداره. همینطور بسوزید لنگیا ی بی افتخار.
  • احمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    من نمیدونم ای آقای روشن پیشکسوت استقلاله یا لنگی آقا شما چی میخوایدازجون استقلال هیچ سودی که نداریدلااقل حرف الکی نزنید درضمن شاه فرهاد خار چشم لنگی هاست چرا هیچوقت از دلالیهای گل ممد حرف نمیزنیددلال واقعی همین آقای گل ممدی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی