نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
توافق پرسپولیس با بازیکن مطرح خارجی/ یک مانع داخلی برای عقد قرارداد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس طبق نظر یحیی گل محمدی مذاکره با مهاجم برزیلی سابق سپاهان را دنبال کرد و به توافق ابتدایی با این بازیکن دست یافت.

سرمربی پرسپولیس بعد از جذب ۵ بازیکن مدنظر خود توسط باشگاه، اکنون درخواست جذب یک مهاجم خارجی داده است و نام کی‌روش استنلی را به مدیران باشگاه برای مذاکره و عقد قرارداد را داده است.

در شرایطی که پرسپولیس با توجه به پرونده بدهی‌های بین المللی خود با مشکل برای عقد قرارداد با بازیکن خارجی مواجه است، مدیران باشگاه به صورت موازی برای حل این موضوع با فدراسیون فوتبال، صحبت‌هایی نیز با کی روش استنلی داشته‌اند.

استنلی که پیش از این و در فصل نوزدهم نیز موردتوجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت، در نهایت ترجیح داد قراردادش را با سپاهان به امضا برساند. اکنون اما با توجه به اینکه او موردتوجه سپاهانی‌ها قرار ندارد، مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال کرده و این باشگاه موفق شده رضایت اولیه این مهاجم بلندقامت و برزیلی را جلب کند.

کی‌روش در مذاکراتی که با پرسپولیس داشته روی مسائل ابتدایی قرارداد به توافق دست یافته و اکنون همه چیز در گرو این موضوع است که باشگاه پرسپولیس موفق شود رضایت فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکن خارجی را دریافت کند. مساله‌ای که تا به اینجا بی نتیجه مانده و نورشرق در آخرین صحبت‌هایی که داشت همچنان روی منع بکارگیری بازیکن و مربی خارجی تا زمان تسویه حساب این باشگاه و البته استقلال تاکید کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند تا پیش از سفر به تاجیکستان شرایط این انتقال را فراهم سازد و باید دید کی‌روش استنلی در نهایت به عنوان مهاجم مدنظر یحیی گل محمدی به این باشگاه خواهد پیوست یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    فدراسیونی که ارزه نداره طلب پرسپولیس را از ای اف سی بگیره برای چی برای این تیم تعیین و تکلیف میکنه . آقایان لطف کنید یک نامه به فیفا بزنید و بگید تیم پرسپولیس از ای اف سی سه و نیم میلیون دلار طلبکار است و بدهی این باشگاه را از طلبش در ای اف سی کسر کنند . چرا اینقدر مسئولین ما بی ارزه هستند این نماینده ما در ای اف سی چکاره است پس
  • حامد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    هوادارای عزیز. به این خبرها توجه نکنید. این روزا همه رسانه ها دنبال اینن هوادارای پرسپولیس و با باشگاه در بندازن و ایجاد حاشیه بکنن. اولا فعلا طبق قانون به هیچ تیمی از پرسپولیس و استقلال اجازه جذب نفر خارجی نمیدن. اینکه استقلال خبر داده جذب کرده خب طبیعیه همیشه قانون و برای اینا دور میزنن. خودشونم میدونن سه برابر ما پرونده باز دارن. حالا چه فرقی میکنه تو cas یا هرجای دیگه باشه. نمیدونم چرا خودشونو گول میزنن وقتی واقعیت مشخصه که نهایتا باید تمام پول استرا رو بدن و فدراسیون هم اینو میدونه. ثانیا قرار بر جذب کسی باشه و توافقی صورت گرفته باشه خود باشگاه اعلام میکنه.
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    یحیی چقدر حقیر شده که میاد مهاجم‌مازاد سپاهانو میگیره
    • ارتش سرخ IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      پس نوید کیای زامبی حقیر نیست که تمام بازیکنای مازاد آزاد و بازار همه تیمارو دزدید رو نیست سنگ پا قزوینه شله زرد
    • شعله زرد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      بازیکن ما خیلی گرفتی فرشاد احمد زاده و شهریار خرمالو و سروش رفعیی
  • حامی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    چرابیخود گندش میکنید آخه کجاش مطرحه ایشون؟؟؟؟ خبردلارهای عزیز بجای اینکه اینقدر به فکر جیب خودتون باشید یکم به فکر کیفیت لیگمون باشید
  • محمد IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم خدا کنه فدراسیون روی حرفش بایسته. ما خاطره خوبی از جذب بازیکن خارجی نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی