ایمان مبعلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایمان مبعلی گفت: هدف کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم و در مسیر صعود به جام جهانی این از همه مهمتر است. به نظرم بازی با سوریه یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی بود.

ایمان مبعلی بازیکن اسبق تیم ملی بر این عقیده است دیدار با سوریه برای تیم ملی حکم بازی تدارکاتی را داشت و امیدوار است تیم ملی در بازی‌های بعدی ارایه گر نمایش بهتری باشد.

او در خصوص بازی با سوریه می‌گوید: همیشه بازی نخست سخت است. تصور می‌شد تیم ملی نتواند در بازی اول همه توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد به خصوص که بازی تدارکاتی انجام نداده بود و از سویی بیشتر بازیکنان تیم ملی در فاصله سه روز مانده به بازی به اردو ملحق شدند. به این‌ها عدم حضور اسکوچیچ و هاشمیان در اردوی تیم ملی به بهانه کرونا را اضافه کنید. با همه این اوصاف به نظرم تیم ملی در دیدار با سوریه بهتر از حریف بازی کرد و در نهایت مزد زحمات خود را با یک گل گرفت. ما موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم که اگر از آنها بهره می‌بردیم با نتیجه بهتری حریف را شکست می‌دادیم.

ایمان مبعلی در خصوص سبک بازی با سوریه هم این چنین توضیح می‌دهد: حریف آمده بود با ارایه یک بازی بسته و استفاده از ضد حملات به حداقل امتیاز بازی دست پیدا کند که خوشبختانه در رسیدن به هدف ناموفق بود. بازی در برابر تیم‌هایی که به لاک دفاعی فرو می‌روند خیلی سخت است و در خیلی از بازی‌ها تیم از دست یابی به نتیجه مطلوب باز می‌ماند. هدف کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم و در مسیر صعود به جام جهانی این از همه مهمتر است. به نظرم بازی با سوریه یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی بود. قطعا ما در برابر عراق نمایش بهتری خواهیم داشت. نکته مهم دیگر اینکه اکنون موقع حمایت از تیم ملی است. بعد از دیدار با عراق با توجه به فرصتی که تا بازی‌های بعدی وجود دارد می‌توان تیم ملی را نقد کرد اما در فاصله بازی با عراق باید تیم ملی را به خوبی حمایت کنیم و به بچه‌ها روحیه بدهیم. شما در روز نخست بازی‌ها می‌بینید عمان تیم ژاپن را شکست می‌دهد. این نشان می‌دهد پیروزی در برابر حریف سخت شده است.  خوشبختانه ما در بازی نخست به هدف یعنی کسب سه امتیاز دست پیدا کردیم و بدون شک در سایه کسب سه امتیاز می‌توانیم نواقص را هم برطرف کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی