مرتضی محصص
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدرس بین‌المللی فوتبال ایران می‌گوید یک مربی ابتدا باید جهانبخش و طارمی را که در تیم‌های بزرگ با مربیان بزرگ کار می‌کنند، متقاعد کند و بگوید چه برنامه‌ای دارد چرا که این بازیکنان از مربیان کارنامه و رزومه می‌خواهند.

مرتضی محصص درباره دیدار ایران و سوریه که با برتری یک بر صفر شاگردان اسکوچیچ تمام شد ولی رضایت هواداران تیم ملی را از حیث ارائه بازی باکیفیت به دنبال نداشت توضیحات زیر را ارائه داد:

*روبرتو مانچینی بعد از مساوی ایتالیا مقابل بلغارستان گفت "فوتبال همین است." یک روز به فینال می‌روید و انگلیس را شکست می‌دهید و یک روزی هم تیمی مانند بلغارستان شما را زمین‌گیر می‌کند. این طبیعت بازی است اما خوشبختانه ما مقابل سوریه نتیجه لازم را کسب کردیم.

*عملکرد تیم ملی در نیمه اول را نپسندیدم. با یک تعداد بازیکن جوان مانند سلمانی بازی کردیم. همیشه سیستم همه چیز نیست. وقتی حریف با دو مهاجم بازی می‌کند و خطوط میانی و دفاع‌اش به هم نزدیک است، باید براساس این روش، عمل کنیم. مسلم می‌دانم کادرفنی برای این بازی برنامه داشته است اما ما باید بدانیم حریف چطور بازی می‌کند.

*با اینکه نیمه اول خوب نبود، در نیمه نیمه دوم بهتر شدیم. به اعتقاد من، تنها بازیکن تیم ملی که صرف نظر از پست خود بدون استرس بازی کرد، عزت اللهی بود.

*ما نتیجه لازم را گرفتیم. این بازی ما را برای بازی با عراق آماده می‌کرد. اگر مساوی می‌کردیم یا می‌باختیم اوضاع سخت می‌شد اما الان بازی قبلی را بردیم و تا بازی با عراق بیشتر تمرین می‌کنیم، تعداد ساعت‌هایی که با هم بودیم و وحدت تیمی شکل گرفته است، افزایش خواهد یافت.

جهانبخش، ازمون و طارمی می خواهند بدانند این مربی از کجا آمده؟/ قرار نیست تیم ملی همیشه برنده باشد

*من جزو گروهی هستم که می‌گویم جلوی عراق فوتبال بهتری را بازی می‌کنیم. به خاطر زمان و درس گرفتن از اشتباهات بازی قبل بهتر می‌شویم. ما درس تلخی را گرفتیم. ما دو موقعیت خوب به سوریه دادیم که خراب کردند. نباید این موقعیت‌ها را به تیم‌های قدرتمند بدهیم.

*ان‌شاء‌الله که هیچ وقت نبازیم ولی باید یاد بگیریم بازنده‌های خوبی باشیم. از باخت درس برای بازی بعد درس بگیریم. کارلوس کی‌روش هم با تیم ملی به لبنان باخت. این طبیعت بازی است. نمی‌توانیم به یک مربی بگوییم تو نابغه ای و روز بعد بگوییم اعتباری نداری. باخت همیشه تلخ است و مساوی خوشایند نیست. قرار هم نیست که همه بازی‌ها را ببریم. باید منطق داشته باشیم. امیدوارم نتایج خوب بگیریم ولی اگر بدون غرض و احساس فکر کنیم، بازی‌ها سخت است.

*متقاعد کردن آزمون، طارمی و جهانبخش سخت است. این بازیکنان از مربی کارنامه می‌خواهند. می‌خواهند بدانند یک مربی از کجا آمده و منظورش چیست. مربیان ما خوب هستند ولی قبل از اینکه سازگاری به وجود بیاید، باید بازیکنان را متقاعد کنید. امیدوارم اسکوچیچ هر چه زودتر به تیم ملی اضافه شود و در جلسات تئوری کنار تیم ملی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    من دلیل این همه سم پاشی علیه تیم ملی رو درک نمیکنم تو همین سایت طی چهار روز گذشته بالای سی مصاحبه، خبر، مقاله تخریبی علیه کادر فنی منتشر شده. قبل از بازی با سوریه شروع کردید به اراجیف بافتن درمورد رابطه سرد مثلا ستاره ها با کادرفنی، بعد بازی با یه عده آدم تموم شده مصاحبه سفارشی انجام دادید، درمورد ترکیب تیم ملی نظرات مغرضانه دادید بدون اینکه به تعویض های عالی طی چند بازی اخیر اشاره کنید. آمار افتضاح تیم ملی طی یک دهه اخیر مقابل تیمهایی نظیر عراق و سوریه رو لاپوشونی کردید تا نتایج بدست اومده رو بی اهمیت جلوه بدید . اینجور وانمود میکنید بازیکن ها خودشون دارند تیم رو پیش میبرند و کادر فنی هیچ کاره هست. تو پاراگراف اول همین مصاحبه هم که دارید از جانب هوادارها نظر میدید بدون هیچ مدرک وآماری، در حالی که اکثر هوادارها طی سه روز گذشته نسبت به این رفتار زشتتون واکنش منفی نشون دادن و از تیم ملی و کادرش حمایت کردند.تا اونجا که من دقت کردم حتی روز پنجشنبه دو تا مطلب رو بخاطر بازخورد منفی که از هوادارها گرفتید سریع از رو سایت پاک کردید. قبلا گفتم بازم میگم خجالت بکشید.
    • نیکویی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      تا بوده همین بوده ! یه موقعی تیم داشت براحتی حذف میشد هیچ کدوم از این آقایون پیداشون نبود !!! حالا شدن فرگوسن. جو رو طوری آماده می‌کنن که اگه خدا نکرده تیم با عراق مساوی کنه نسخه اسکوچیچ رو بپیچن. اگه ایران جای کره یا ژاپن بود که مسابقه اول رو کاملا بد بودن معلوم نبود این کارشناسان بزرگ چه میکردند
  • ااااا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    طارمی، آزمون، جهانبخش از اسکوچیچ کارنامه میخان!!!!!!! به جای این حرفا برن کمی گل زدن به دروازه ی خالی رو یاد بگیرن خخخ درسته اسکوچیچ کارنامه نداره ولی کیروش و ویلموس که کارنامه داشتند به عراق داعش زده به سوریه به لبنان باختن. بهتره خفه شی و کارتو انجام بدی و عشق و عاشقی را نندازی می فهمی چی میگم. به سردار هم بگو با آناهیتا جونش هر چه زودتر ازدواج کنه
    • ماکان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      داداش من فوتبال بروز شده تیم با تاکتیک که مربی میده میتونن گل بزنن، نمیشه از دور شوت زد گل شد که
  • شمسعلی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    حرف خودشون رو میذارن دهن بازیکنان!! این تاکتیکها دیگه قدیمی شده. اون موقع که تیم کاملاً در معرض خطر حذف شدن بود هیچ کسی دوست نداشت بشینه رو نیمکت و کسی هم کاری نداشت که مربی کیه و از کجا اومده ولی حالا که اوضاع خوبه یادشون افتاده مربی کیه و از کجا اومده؟! به نظر میرسه همون شرایطی که برای ایویچ پیش آوردن تا جام جهانی بشیننن رو نیمکت اینجا هم داره برای اسکوچیچ ایجاد میشه تا با یه لحظه لغزش صندلی رو از زیر پاشو بکشن، لقمه چربی هم هس!
  • مصطفی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اسکوچیچ مربی خوبه کارنامه مربی تو همین تیم ملی ببینید مقایسه کنید با کی‌روش و ویلموس از هر دوشون بهتره اون مربیان همه بازیکنان در اختیار داشتن آخر از سوریه عراق لبنان میباختن.و قوچان نژاد که تو اوج بود کی روش احمق دعوت نکرد واسه جام جهانی
  • رضا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اقای محصص چرا بجای اقایون حرف میزنین اونا خودشون زبان بلدن اونم چند زبان...تو این برحه این حرفا فقط تمرکز تیم رو به هم میزنه...تیم خوب نتیجه میگیره میبره میگی خوب بازی نکرد اگه ببازه میگی مربی رزومه نداره..در ضمن این اقایون طار می جهانبهش و ازمون اونقدر حرفه این که به این حرفا توجهی نکنن
  • لنگ کثیف IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    معلومه هرچی لنگیه طرفدار اسکیوچیچ هستش بخاطر بغضی که از کیروش دارن.بخدا حتی اگر محمود فکری مربی تیم ملی بود لنگیا میاومدن حمایتش فقط بخاطر بغضی که از کیروش دارن فوتبال ما شده فقط در اختیار لنگیا چون تمام فدراسیونو وزارتو دولت نگاهش به لنگو خواست هوارارای لنگه
    • رضا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      با سلام و احترام...هم اقای کیروش مربی قابلی بودن هم اقای اسکوچیچ
    • Mohamad IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      همه ما یادمون نرفته همین بازیکنانی کیسه حقیر بودن تو جام جهانی پنالتی دادن جلو پرتغال ولی همون جا هم یه پرسپولیسی نجات داد ایرانو دلیل دعوت نشدن بازیکنانی بی کیفیت کیسه معلومه چون هیچکدوم حتی یه درصد هم استعداد ندارن و فقط با دلالی میان تو تیمتون #کیسه کش
  • ابادانی NL ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    تنها مشکل اسکوچیچ اینه که احتمال نفوذ دلال ها و مربیان سودجو تو ترکیبش هست.باید قوی باشه و نه به بازیکن رو بده و نه مربیان دیگر.نتایج اسکوچیچ تا حالا عالی بوده.من یکی از طرفداران سرسخت کیروش هستم به خاطر اقتداری که داشت اما انصافا اسکوچیچ خوب داره نتیجه می گیره .البته باید توجه داشت که بعضی از بازیکنان اماده نیستند.به نظرم اگه جای شجاع عارف اغاسی بازی کنه بهتره.پیشنهاد من این ترکیب هست: نورافکن کنعانی اغاسی حردانی در دفاع . عزت الهی نورالهی هافبک دفاعی.جلوتر از انها سامان و جهانبخش و بعد طارمی ازمون. هم قلی زاده و هم امیری و هم میلاد محمدی امادگی صد درصد ندارند.حتی میشه جای جهانبخش از مهدی قایدی استفاده کرد.
  • ... IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اسکوچیچ به همراه کریم باقری فوق العاده عالی هست ا
  • علی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    تو این مملکت هرکی خوب نتیجه میگیره و خوب کار میکنه زیرآبش رو میزنن
  • جای تعجب دارد!!! NL ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    واقعا تعجب می کنم به راحتی منافع ملی را فدای منافع شخصی می کنیم. خودتون کامنت ها را مطالعه بفرمایید. خبر ورزشی های عزیز، مردم ایران تغییر کرده اند. ما نمی تونیم با روش هایی که 10 سال پیش جواب میداد امروز هم به همون شکل فعالیت کنیم. من سال ها ورزش 3 می خوندم تا اینکه جهت گیری رنگی طی سال های اخیر درشون مشهود شد. خیلی گشتم تا شما رو پیدا کردم اما... متاسفانه انگار این رفتار یک مکتب شده... به نظرم تنها اطبا نیستند که سوگند می خورند، تمام ما سوگند خوردیم که در درجه اول با حرفه مون به کشور و هموطنانمون خیانت نکنیم. لطفا مردم رو از خودتون دلزده نکنید، باور کنید اگر منافع جمعی برآورده بشه برای من ه نوعی هم بهتر خواهد بود.
  • سعید IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    به نظرم حرف درستی زد ولی باید این حرفا رو بشه عملی کرد الان جز این مربی کس دیگه ای ایران نمیاد. مگر کلی پول به پاش بریزیم ،،من فکر میکنم محصص منظورش و نگرانیش برای خود جام جهانی هست وقتی وسط زمین و سمت راست کلا داغون بودیم ،،عزت الهی اومد وسط زمین خوب جمع شد اما تاکتیک اصلا درست اجرا نشد سوریه دفاعی و چرک بازی میکرد تو عرض بازی کردن ما بد بودتا وقتی عزت‌اللهی اومد ،،،دفاع هامون جز کنعانی تمرکز نداشتن موفقیت سازیمون واقعا بد بود کلا سطح بالای ما نسبت به سوریه باعث ۳ امتیاز شد ،،نگرانی من فوتبالی هم با نگرانی کارشناس ها هم سو هست ،،،ایشالا که بهتر و با برنامه تر بازی کنیم
  • یوسف DE ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    هدف شما چیه توی این موقعیت حساس ...بجای حمایت نقش عربستان رو بازی میکنید ...خجالت آورررره
  • رضا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اینها که حاشیه درست میکنند خائن هستند بازیهای دفاعی و مسخره کیروش را بخاطر نتیجه ماس مالی میکردند الان هم باید خوب بازیکنه در حالی که الان هم از نظر بازی و هم نتیجه بهتر از زمان کیروش هستیم
  • رضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اخه کجای دنیا بازیکن از مربی برنامه میخواد بازیکن باید مطیع مربی باشه حالم از هر ی ادم پسته به هم میخوره
  • مهرزاد IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اين سه نفر كي هستن كه بخوان از مربي كارنامه بخوان اگر فدراسون بي صاحب صاحب داشت با اوردنگي همشون رو از تيم ملي مينداخت بيرون مخصوصا اين طارمي كه دوساله رفته پرتقال شاخ شده برامون بدبخت تازه بدوران رسيده
  • سعید IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    همین سوریه یقه کره وعراق راخواهد گرفت چرا فکر میکنید سوریه تیم ضعیفیه
  • ب US ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    برای تیم و بازیکنای بزرگش حاشیه درست نکن مثل کاری که میثاقی با استقلال کرد
  • جلال IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    مدرس بین آلمالی اشتباه کرده ،هیچ مربیی نباید خودش را با بازیکن هماهنگ کند!چون ما همیشه مغلوب بازیکنان خودسر شده آیم ، ودردرجه ی اول باید هم هرتیمی (باید) پیروز شود بابچه بازی نمی شود فوتبال بازی کرد والا به لبنان وکویت و گوام هم خواهیم باخت !
  • ماسال IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    عزیزان قبول کنید که سطح کیروش از اسکوچیچ بالاتر است ولی حاشیه کیروش نه تنها در ایران بلکه در اروپا هم زیاد بود. همین حاشیه ها باعث ناکامی ایشان در آسیا شد. بازی های بعدی عیار تیم ایران را مشخص می کند. خوب بازیکنانی مثل طارمی و جهانبخش باید تکلیف شون در زمین مشخص باشه وگرنه در صورت باخت همه کاسه کوزه ها را سر اونها می‌شکنند.
  • رضا IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    یاد تیم ۹۸ به خیر ما باید با اعتماد به نفس و هجومی تر بازی کنیم
  • محمود IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    آبروی هر چی فوتبال رو بردن ، نا هماهنگی ، بی برنامه بودن ، دستپاچگی موج میزد. بازی مسخره ای به نمایش گذاشتن اگر به همین منوال پیش بریم بهتره اصلا بازی نکنیم آبرویمان محفوظ تره . با این آش و کاسه نه تنها به جام جهانی صعود نمیکنیم حتی با بدترین شرایط حذف میشیم . حیف بچه های تیم ملی با این همه استعداد . ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است همین ابتدای کار باید فکری به حال تیم ملی کرد بعد از اینکه حذف شدیم تشکیل برنامه ۹۰ و کارشناسی کردن واسه تیم بدرد عمه شون میخوره. خاک بر سر مسئولان ورزش که فقط فکر صندلی و جیب خودشونن نه فکر دل مردم.
  • میثم IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    ولا دمش گرم،آقا ما باید تمامه بازیای تو بحرین رو میبردیم،باخود بحرین اونم تو بحرین بردیم،با کامبوج با عراق،همه رو بردیم،دور دومم بتزی اولو بردیم،چشه ایی مربی؟؟؟چرا آدم باید حقیقتو نگه؟؟آقا بازی اوله،خود شماهم اگه سرمربی بودی تمامه توانتو تمامه بازیکناتو اونقدر واسه بازی با تیمی مثل سوریه به زحمت نمینداختی،..
  • وحید ازکرمانشاه IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    آخه باوجود این کادر فنی نمیتونن پول به جیب بزنن میخوان این کادرو کناربزارن برن ویلموتس یا ینفروپیداکنن که براشون منفعت ودرامد میلیاردی داشته باشه .بنظربهترین کادره فنی وداریم
  • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مطمئن باشید سوریه یقه همه تیمها رو میگیره.پس همین که بردیم باید خشحال باشیم
  • حمید IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    هر زمان تیم ملی با یک مهاجم ‌بازی کند وضع به همین صورت خواهد بود. و گل زدن بسیار سخت و بازیکنان سر در گم خواهند بود. وقتی سوریه دفاعی می‌کرد باید با دو مهاجم بازی می‌کردیم. تک مهاجمین ما به تنهایی کاری نمی‌توانند انجام دهند. بطوری که طارمی حتی یک حمله هم نتوانست انجام دهد.
  • حمید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    تیم باید با دو مهاجم بازی کنه
  • Ali GB ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    دلیل دفاع از تیم ملی مخصوصا کادر فنی رو متوجه نمیشم کادر فنی که نشون داده هیچ تاکتیک خاصی نداره مربی که هیچ طرح و برنامه ایی برای ارائه نداره فقط فقط یا با شانس و یا هوش بازیکنان بوده که تونسته نتیجه بگیره اون هم بازیکنانی که از قبل کمی شناخت نسبت به هم دارن مربی یا کادر فنی که هنوز نمیدونه سبک بازیکنان چطور هست و پست تخصصی یک بازیکن کجاست و در کدوم پست میشه ازش استفاده کرد این نوع مربی فقط صرفا برای اینکه فدراسیون پول خرج نکنه به خدمت گرفته شده سالها بود از این نوع حرکات فوتبال ایران لطمه جدی خورد و همچنان باز برگشتیم به اون دوران ما مهره های خیلی خوبی در زمین داریم که مربی با دانش و کار بلد میتونه از این مهره و بازیکنان تیمی رو بسازه که پر قدرت ترین تیم حتی در سطح جهان باشه ولی میبینیم که ما در سطح اسیا با ندانم کاری و نداشتن مربی خوب با تیم های ضعیف هم دچار مشکل هستیم اونهایی که نمیپذیرند همون هایی هستند که دارن به فدراسیون فاسد خدمت رسانی میکنن روی صحبت با آگاهان و دلسوزان و طرفداران فوتبال است ضعف در دفاع و سمت راست تیم ملی کاملا مشهوده دعوت نشدن بعضی از بازیکنان اصلا سلاح نیست
  • شهره IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    اینایی که شما میگی اصا چه معنی داره؟این بازیکنا سالی به دوازده ماه یبار باهم تمرین نمیکنن چطوری هماهنگ بشن؟؟؟بعدشم بازیکن چه حقی داره که مربی یا سرمبیو بازخواست کنه و رزومه بخواد؟؟به بازیکن چه ربطی داره؟؟؟طارمی و جهانبخشو آزمون؟کی بهتون گفته اسم اینارو ببرید؟؟خودشون؟یا کسی که به پست سرمربی طمع کرده؟؟یا کی؟این کارارو نکنین.زشته.همین رسانه های مغرض مثل شما و ورزش سه و خیلیای دیگه کم گند نزدین به فوتبال.
  • کاظم IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    آقای محصص کارشناس توانمندباشخصیت مهربان و منصف فوتبال ما هستندکه در اکثراوقات نظریات حکیمانه ای دارندهمچنین ایشان همیشه خالصانه ازتمام تیمهای ملی با هرمربی حمایت کرده اند.ازبین تمام صاحبنظران فوتبال ایران اگرسه نفرباشندکه با تمام وجودعلاقه به پیروزی تیم ملی داشته باشندیکی ایشان هستند.ایکاش فدراسیون شرایطی رافراهم نمایدتاکادرفنی تیم ملی از ایشان استفادههای لازم راببرند.دراینجاهم عمده جهت گیریشان درحمایت ازتیم ملی بود.اما قسمت کوچکی از نظریاتشان توسط خبرورزشی محترم به عنوان تیتر اصلی انتخاب شده که طبق اصول رسانه طبیعی است.اما درموردهمین قسمت قابل عرض می باشد همه بازیکنان تیم ملی سرباز ایران هستندوبایداز هرکس که سرمربی تیم ملی شدتبعیت نمایند و نه برای آن سرمربی بلکه برای سربلندی نام ایران تمام تلاشهای خود را بکار گیرند و تمام دستورات سرمربی را اجرانمایندطلبکار بودن بازیکن درهرقالبی ازسرمربی یعنی بازیکن سالاری.که حافظه تاریخی مانشان داده است مهلکترین سم برای هرتیمی می باشدبازیکنان تیم ملی هم با توجه به حضورحداکثری در لیگهای حرفه ای اینک به تغییرات فکری بهتری رسیده اندوجایگاه خودرا می دانند
  • متخصص PT ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    با سلام اینها یا ژاپنی هستن یا عربستانی یا دشمن وبیگانه شک نکنین ،وگرنه در این موقعیت از ادم خودی بعید است که تیم ملی کشورش را انتقاد وبی روحیه کند ،خدا کند خاعنیین دست بردارند
  • پوریا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اسکوچیچ مسیر بسیار طولانی پیش رو دارد برای تبدیل شدن به یک مربی خوب ‌‌‌...مربیگری در تیمهای دسته یکی و لیگ برتری ایران متاسفانه رزومه قابل دفاعی برای قیاس با کیروش نیست . . متاسفانه تیم ملی قربانی تصمیمات اشتباه و جناحی مدیران ناکارامد شد .. بزودی نتیجه این تصمیمات اشتباه دیده خواهد شد .
  • فرزاد IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    منظور استاد این نیست که مربی باید از این ۳ بازیکن دستور بگیره چرا میزان درک خود را بالا نمیبرید ایشان داره میگه چون مثلا طارمی میدونه که چگونه یک مربی در اروپا به تیم تفکر خودش را غالب میکنه و از نظر نظم در تمرین چگونگی تمرین روانشناس ایراد گرفتن فیزیکی به بازیکن حتی کنترل تغذیه و هزاران ایتم دیگر را در اروپا به وضوح میبینند باید تو تیم ملی هم این رفتار را از جانب کادر فنی مشاهده کنند و گاها چه اشکالی داره مربی با بازیکن های با تجربه مشورت کنه (یادمون باشه مشورت با اطاعت تعریفش فرق میکنه)پس لطفا زیادی اولا به بازیکنها توهین نکنید از روی بخل و کینه و حسادت بعد هم میزان درک تو حتی کلاس ۴۰ نفره مدرسه هم بین دانش آموزان فرق میکنه لطفا کمی عمیق تر به گفته ها فکر کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی