نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
علی پروین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پروین سرمربی و کاپیتان اسطوره‌ای تیم ملی را همه با پیراهن شماره ۷ می شناسند و این سال ها با همین شماره در تیم‌های ملی و پرسپولیس بازی می کرد.

تماشای عکسی قدیمی از علی پروین مربوط به بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین که در آن کاپیتان تیم ملی شماره ۶ را بر تن کرده بود خالی از لطف نیست. این عکس مربوط به سال ۱۹۷۷ است که تیم ملی با کره جنوبی در یک گروه قرار داشت و ما مقابل این تیم در خانه حریف مساوی کردیم.

تصویری باورنکردنی از شماره پیراهن اسطوره پرسپولیس

علی پروین کاپیتان تیم ملی بود و در این عکس با پیراهن شماره ۶ در حال دست دادن با کاپیتان کره جنوبی است. اسطوره فوتبال ایران در تمامی رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین پیراهن شماره ۶ را بر تن کرد اما پس از صعود ایران به جام جهانی شماره ۷ را پوشید و در آرژانتین با این شماره بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    ما نیاز به چنین اسطوره ای نداریم ،هر طرف باد میوزد ایشون هم به آن طرف غش میکنه بهتر که بدهکاری بانکیشون رو پرداخت کنند وحق فوتبالیستها رو بدن که خیلیاشون هیچی ندارند شما رسانه ها بهتر میدونید ...یا علی
  • بهرام IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    پرسپوليس همچين پيشكسوتي نداره اين معلوم الحال هيچوقت پيشكسوت حساب نميشه دورنگ و دنبال منافع خودش و اطرافيانش وامهاي ملياردي و رانت و زير كشيدن
  • لنگی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    اسطوره باندباز که پاداش گذاشته بودبراملوان که استقلال وببره همتون مثل همیدمافیاوحکومتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی