شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
۰ |
۰
عکس تیمی صنعت‌نفت؛ فولاد - صنعت نفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنها تیمی که هنوز تکلیف کادر فنی‌اش مشخص نشده صنعت نفت آبادان است این در حالی است که باشگاه یک فصل دیگر با سیروس پورموسوی قرارداد دارد.

علی فیروزی مدیر تیم صنعت نفت در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: سیروس پورموسوی اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ما است اما هنوز تکلیف کادرفنی مشخص نشده است. باید دید ظرف امروز و فردا در این مورد چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد. به هر حال خیلی بهتر است تمرینات تیم پس از انتخاب سرمربی شروع شود. قرار بود امروز این کار را انجام بدهیم اما به دلیل مشخص نبودن وضعیت سرمربی، شروع تمرینات دست‌کم تا دوشنبه یا سه‌شنبه به تاخیر می‌افتد.

اما در صورتی که سیروس پورموسوی حاضر نشود هدایت تیم صنعت نفت را برعهده بگیرد کدام مربی بر بالای سر این تیم قرار خواهد گرفت؟ علی فیروزی به این سوال این چنین پاسخ داد: قطعا باشگاه گزینه‌هایی دارد اما اولویت حفظ پورموسوی است. متاسفانه کمبود بودجه باشگاه شرایط سختی را برای صنعت‌نفت رقم زده و با هزینه‌هایی که سایر تیم‌ها می‌کنند، قطعا خیلی سخت ‌می‌توانیم بازیکنی جذب کنیم اما امیدواریم زودتر تیم سر و شکل بگیرد.

باشگاه صنعت نفت یکی دو روز پیش نشستی را با سیروس پورموسوی برگزار کرد اما این مربی حاضر نشد تمرینات صنعت نفت را استارت بزند به این خاطر که باشگاه هنوز نتوانسته با بازیکنان تسویه حساب کند و از سویی گفته می شود بودجه باشگاه در فصل پیش رو هم مشخص نیست.

در صورتی که سیروس پورموسوی در نهایت حاضر نشود هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد این فصل از جمع مربیان لیگ برتری خارج خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی