نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
انتقاد بزرگان یوونتوس از رونالدو/ به باشگاه و هواداران بی‌احترامی کردی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستیانو رونالدو بعد از ترک یوونتوس و رفتن به باشگاه منچستریونایتد که هفته گذشته رسماً انجام گرفت، مورد انتقاد پیشکسوتان باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو ستاره ۳۶ ساله، به دوران سه ساله حضور خود در تورین پایان داد و با قراردادی که گفته می‌شود ۱۹٫۴ میلیون پوند ارزش دارد، به منچستریونایتد برگشت.

 اما رونالدو حالا مورد انتقاد دو بازیکن سابق یوونتوس، یعنی سرجیو بریو و السیو تاکیناردی قرار گرفته است که معتقدند هم هواداران یوونتوس و هم خود این باشگاه شایسته احترام بیشتری بودند و رفتار رونالدو در جدایی از این تیم را نادرست می‌دانند.

فوق‌ستاره پرتغالی تا چند ساعت قبل از اینکه بازگشتش به منچستریونایتد قطعی شود، کاملاً به باشگاه رقیب یعنی منچسترسیتی نزدیک شده بود. اوله‌گنار سولشائر سرمربی یونایتد حتی اعتراف کرد که او از اینکه متوجه شده رونالدو در حال ترک یوونتوس است غافلگیر شده است.

دیگر اسطوره‌ای وجود ندارد

تاکیناردی ستاره سابق یوونتوس در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت در این زمینه گفت: «رونالدو باید جور دیگری تیم را ترک می‌کرد نه اینکه در حالی که الگری داشت برای بازیکنان قبل از بازی با امپولی حرف می‌زد او سوار جت شخصی‌اش شود و برود. انتظار داشتم یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شود تا او از هواداران خداحافظی کند، این هواداران شایسته رفتار بهتری بودند. البته که دیگر اسطوره‌هایی مثل دل‌پیرو، توتی، مالدینی یا زانتی وجود ندارند اما این اصلاً خوب نبود که از رونالدو بشنویم که دارد به جایی برمی‌گردد که فکر می‌کند مثل خانه خودش است. او یوونتوس را در یک موقعیت سخت قرار داد چون تیم را چند روز قبل از پایان نقل و انتقالات ترک کرد. پیدا کردن بازیکن گلزنی مثل او غیرممکن است.»

باشگاه را به هم می‌ریخت

سرجیو بریو که سابقه ۴ قهرمانی در سری آ ایتالیا را دارد نیز گفت: «یوونتوس شایسته احترام بیشتری بود. اصلاً انتظار نداشتم که رونالدو اینگونه به باشگاه بی‌توجهی کند. اصلاً رفتار خوبی از او شاهد نبودیم. من همیشه در مورد باشگاه‌هایی که برای‌شان بازی کردم با احترام صحبت می‌کنم: یوونتوس، لچه و پیستویسه چون این باشگاه‌ها به من ایمان داشتند و برای من هزینه کردند. رونالدو یک حرفه‌ای تمام‌عیار است اما خداحافظی او با یوونتوس باید طور دیگری رخ می‌داد. شاید انها خیلی با خوبی و خوشی از هم جدا نشدند اما مطمئن هستم که تصمیم درست برای بازیکن و باشگاه همین تصمیم بود. اگر بازیکنانی مجبور به ماندن شود او می‌تواند به هم‌تیمی‌هایش نیز آسیب بزند و باشگاه را به هم بریزد.»

آماده برای شروع مجدد

رونالدو هفته گذشته یک رکورد دیگر را به نام خود ثبت کرد و تبدیل شده به بهترین گلزن بازی‌های ملی در فوتبال جهان. او با زدن دو گل به جمهوری ایرلند به آمار ۱۱۱ گل رسید و نام خود را در کتاب گینس ثبت کرد. بعد از بازی با ایرلند او از تیم ملی مرخص شد تا بتواند خود را برای همراهی منچستریونایتد آماده کند. کریس به دلیل دریافت دومین کارت زرد در رقابت‌های انتخابی جام جهانی نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در بازی بعدی همراهی کند و حالا خود را برای بازی با نیوکاسل که هفته آینده در اولدترافورد برگزار می‌شود آماده می‌کند. او در دوره اول حضورش در یونایتد، ۹ عنوان قهرمانی در جام‌های مختلف را همراه با شیاطین‌سرخ به دست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی