نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
۱ |
۴
رسول خطیبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علاوه بر پیوستن مهدی قایدی و احمد نوراللهی به لیگ حرفه‌ای امارات در عرصه تیم‌های پایه‌ نیز شاهد حضور یک بازیکن ایرانی در امارات هستیم.

به نظر می‌رسد علاوه بر پیوستن مهدی قایدی و احمد نوراللهی از لیگ برتر خودمان به لیگ حرفه‌ای امارات، در عرصه تیم‌های پایه‌ای نیز شاهد حضور یک بازیکن ایرانی در امارات هستیم. بازیکنی که پدرش جز ملی‌پوشان اسبق بوده و سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد.

رسول خطیبی که چندی قبل همراه با خانواده خود راهی امارات شده و مدتی در دبی حضور داشت با استفاده از موقعیت به وجود آمده، مذاکراتی را با عبدالعلی چنگیز ملی‌پوش اسبق کشورمان که سالیان متمادی است در فوتبال امارات مربیگری می‌کند، انجام داد و پس از جلب موافقت چنگیز، پسرش را نزد او در آکادمی فوتبال پایه‌ای باشگاه العین گذاشت تا با حضور در تیم‌های نوجوانان و جوانان این باشگاه الفبای فوتبال را به صورت آکادمیک آموزش ببیند.

اگر خطیبی کوچک در نهایت مورد تأیید سایر مربیان باشگاه العین قرار بگیرد و البته حضورش در امارات نیز تداوم یابد، بعید نیست که در معیت تیم‌های پایه این باشگاه در رقابت‌های قهرمانی امارات شرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    چه خوب استقلال ها خاطرات خوبی از العین دارن البته ما پرسپولیس ها یاد شش تا دربی انداخت یادش بخیر واقعا پ ن پ:الان میگن شاح فرهاد فلان دربی تو ضربات پنالتی ۶تا زد نمیدونن که گلهای پنالتی حساب نیست طبق قانون فیفا همونی که چهار جانه و قهرمانی اسیا تون قبول نداره در جریان هستید که

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی