شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
۰ |
۵
ساموئل اومتیتی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساموئل اومتیتی به دلیل پایان خوشایند مذاکره سنگین و پرتنشش با لاپورتا و به دست آوردن فرصتی دیگر، به گریه افتاد و با اشک شوق دفتر رئیس بارسلونا را ترک کرد.

نشریه «موندو دپورتیوو» در گزارشی اختصاصی نوشت، ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا با وجود قرار داشتن در فهرست بازیکنان مازاد و فروشی این باشگاه، توانست در این تیم بماند.

در جلسه‌ سنگینی که با حضور اومتیتی و خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا برگزار شد، لاپورتا به اومتیتی گفته که به ندرت در بازی‌های تیم طی فصل اخیر نقش‌آفرینی کرده است و به دلیل همین نقش کمرنگ این بازیکن ۲۷ ساله می‌بایست نوکمپ را ترک کند. اومتیتی اما در دفاع از خودش گفته که کادر پزشکی باشگاه نتوانسته‌اند مصدومیت او را درست و حسابی درمان کنند.

گویا لاپورتا هم بعد از گوش کردن به توضیحات اومتیتی تصمیم گرفته که یک فصل دیگر به مدافع فرانسوی فرصت دهد و علاوه بر این به او قول داده که درباره وضعیتش با سرمربی تیم، رونالد کومان صحبت کند. در این لحظه بوده که اومتیتی به دلیل پایان خوشایند مذاکره سنگین و پرتنشش با لاپورتا و به دست آوردن فرصتی دیگر، به گریه می‌افتد و با اشک شوق دفتر رئیس بارسلونا را ترک می‌کند.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی