تایید استعفای مدیرعامل پرسپولیس؛ واکنش وزیر ورزش/ حذف مددی و تغییرات استقلال در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: بیشتر کارها انجام شده و تا دو ماه آینده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

حمید سجادی در مورد خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کارهای ابتدایی این کار در دوره مدیریت قبلی وزارت ورزش و جوانان انجام شده و این تیم‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی آماده هستند. 

وی افزود: معمولا باشگاه‌های ورزشی در همه کشورها به صورت مردمی اداره می‌شوند. سیاست ما نیز واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است و قول می‌دهم این کار با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی ممکن می‌شود. زحمات این کار کشیده شده و می‌تواند در یک زمان کوتاه حل شود. 

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در یکی دو ماه آینده این کار انجام می‌شود. بخشی از این سهام‌های را می‌توان به مردم واگذار کرد. به ما پاس گل دادند و ما نیز باید گل بزنیم. رییس جمهوری نیز با این موضوع موافق است. 

سجادی در مورد استعفای «جعفر سمیعی» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من هم در حد صحبت این موضوع را شنیدم و باید ببینیم تا چه حد جدی است.

ویدیوی اظهارات سجادی درباره استعفای سمیعی را در زیر ببینید:

وی در خصوص وضعیت مدیرعامل باشگاه استقلال نیز تصریح کرد: تا کنون هیچ جلسه ای با هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال نداشتم و در اولین فرصت به عنوان یک یار کمکی مورد مشورت قرار خواهم گرفت و نقطه نظرات را به آنها می‌گویم. تاکید می‌کنم که وظیفه ما حمایت از این دو باشگاه است. 

ویدیوی اظهارات سجادی درباره تغییر مدیریت استقلال را در زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    چون کیسه کشا به جون هم افتادن پرسپولیس کبیر باید تاوان بده،بعد از عرب و رسول پناه و..‌. حالا ناراحتن که چرا سمیعی بی سر و صداست اینم بازی جدیده وزیره جدید
  • ابراهیم IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    باسلام و خوش امد به وزیر جدید ورزش واروزی موفقیت پیشنهاد می شوددرمورد این دو باشگاه مردمی اقدام لازم انجام ودستورات لازم اعلام گردد
  • ... IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بیخود میکنید مدیرعامل پرسپولیسو عوض کنید به پرسپولیس چه که استقلال خودشون به جون هم افتادن باید حتما ی ضربه هم به پرسپولیس بزنید؟
  • استقلال قهرمان IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    جون مادرت مددی رو بنداز بیرون ،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی