نادر فریادشیران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نادر فریادشیران مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود.

نادر فریادشیران هم جزو منتقدانی است که فهرست تیم ملی را پیش از بازی با سوریه نمی پسندد و در این باره انتقادهایی را هم به مسولان وارد می‌داند:

*ابتدا برد تیم ملی را به خوبان عالم تبریک می‌گویم. ظاهرا شوت را جهانبخش نزد و خوبان عالم (!) کمک کردند که این توپ بعد از برخورد به مدافع حریف منحرف شود و وارد دروازه شود. مساله دوم اینکه در بازی با سوریه به هیچ عنوان خوب نبودیم و نامنظم و بی‌برنامه بازی کردیم.

اگرچه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما این مالکیت زمانی معنا پیدا می‌کند که فوتبال رو به جلو بازی کنیم و موقعیت گلزنی ایجاد شود، در حالیکه ما موقعیت آنچنانی نداشتیم و شاید بتوان گفت موقعیت‌ گلزنی ما با سوریه تقریبا برابر بود. با این حال خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و در روزهای سخت آینده این امتیازها خیلی به کارمان می‌آید.

*در اردوی قبل از بازی با سوریه ۲۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شد اما نصف بیشتر نفرات دعوت شده در فهرست تیم ملی حضور نداشتند. همین مساله شائبه‌ها در مورد چرخش فوتبال ما با دلال‌ها را بیشتر می‌کند.

*متاسفانه بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم در حالیکه در گذشته حتی اگر امکان برگزاری بازی دوستانه وجود نداشت تیم ملی با تیم‌های باشگاهی مثل استقلال، پرسپولیس،  پاس، شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی بازی دوستانه برگزار می کرد. زیرا بازی دوستانه باعث آمادگی بهتر تیم ملی‌ می‌شود.

*همیشه از اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده‌ام. اکنون زمزمه ردپای دلال‌ها در دعوت از برخی بازیکنان به گوش می‌رسد اما نمی‌خواهم در آستانه بازی حساس با عراق صحبت منفی کنم اما مجبورم برخی مسایل را بگویم تا اگر فردا مشکل اساسی پیش آمد نگویند چرا شما چیزی نگفتید.

متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود. باید هوشیار باشیم زیرا ممکن است در این مساله لطمه بخوریم و اگر دلالی با کشورهای دیگر ارتباط بگیرد و به بازیکن بگوید خودش را به تمارض بزند و بگوید سرم درد می‌کند، دل پیچه گرفته‌ام، حالم خوب نیست و... پزشک چطور می تواند بفهمد؟! بهترین شانس را برای صعود به جام جهانی داریم و باید هوشیارانه عمل کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    لعنت به دلال های بی معرفت درود بر شاه فرهاد
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      لعنت به دلال ها و دلارها و کمیسیون بگیران ارز های دولتی
    • ارتش سرخ IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      داداش کیسه کش داری اشتباه میزنی منظورش از دلال همین شاخ فرناز بود و جعفر سلمانی
  • نیکویی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    موقعی که تیم داشت حذف میشد این کارشناسان کجا بودن ؟! خوبه که تیم هشت برد پشت سر هم آورده ! خوبه که مثل کره و ژاپن داغون نبودیم. حالا تازه داریم میفهمیم چرا کی‌روش اینقدر نسبت به مربیای ایرانی بدبین بود یا نگاه از بالا به پایین داشت! خوب با همونم همین رفتارها رو داشتین اون زبون داشت این یکی نداره
  • آذرخش IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مردم ایران تاکی بایستی نظاره گرعده ای باعناوینی مثل اختلاسگرودلال وسوداگرو... باشند. پس این نهادهای مسئول کجای کارن، این فدراسیون چکاره است، چراهرکسی وارداین سیستم میشه ی جوری ازخودمون بدتر میشه، آدم فکرمیکنه ویلموتس حق داشت ول کردرفت لابداین سبکی نمی تونسته کارکنه!!
  • محمدحسین IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    ببینید درسته شما پیشکسوت هستید و نظرتون محترم ولی ببخشید ! دیگه می‌خواستین تیم میلی کیو دعوت کنه بهترین های لیگ و لژیونر هامونو اوردن من خودم سرسخت استقلالی هستم ولی قبول دارم بازیکن هایی که از پرسپولیس اومدن و تو زمین هم بود بهترین های لیگن . بازیکن های ما تو لیگ های اروپایی هستن بیشتر از سه چهارم ترکیب اصلی یا همون فیکس! نمیشه از چند هفته قبل بیاریمشون اونا در اختیار باشگاهشون هستن . فکر کنم شما دنبال چیزی از حرف هاتون هستید . همه تون همه ی کارشناس های ایران اسکوچیچ رو میکوبوندید می‌گفتید عرضه نداره حالا که ۸بازی ۸ برد عالی اورده اونم فقط با یک گل خورده باعث سوزشتون شده ؟ تیم هماهنگ نبود معلومه ایتالیا با اون عظمت جلو بلغارستان مساوی کرد اسپانیا جلو سوئد باخت . فرانسه دو مساوی پشت سر هم اورد جلو دو تیم متوسط . شما کجای کارید. عشق ایران . تیم ملی تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی