خرید جدید استقلال مصدوم است/ اولین غایب آبی‌ها مقابل الهلال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنی که به تازگی به عضویت استقلال در آمده، با مصدومیت مواجه است و احتمال اینکه تا ۳ ماه آینده هم قادر به همراهی این تیم نباشد وجود دارد.

ابوالفضل جلالی مدافع چپ پایی که به تازگی از تیم سایپا به عضویت استقلال در آمده، قادر به همراهی آبی پوشان در دیدار مقابل الهلال نیست و اولین غایب آنها در این دیدار مهم است.

در خصوص جلالی که دیدار با الهلال را از دست داده است، گفته می‌شود این احتمال هست که به دلیل این آسیب دیدگی تا ۳ آینده هم احتمال همراهی تیم جدیدش را نداشته باشد.

آبی پوشان در پایان فصل گذشته هرویه میلیچ و محمد نادری را در پست دفاع چپ از دست دادند و برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن، اقدام به جذب ابوالفضل جلالی از تیم سایپا نمودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس آریایی DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    شک نکنین کار وزیر پرسپولیسی بوده. وزیر جفت‌پا رفت تو شکم این بازیکن و عمداً جوری مصدومش کرد که تا چند ماه نتونه بازی کنه. به جون فرهاد جک‌تری‌دی راست میگم. ولی با این حال مهم اینه که کیسه دربی نقل و انتقالات رو برنده شد. خخخخخخ. سایپا جوری کرد تو پاچهٔ دوچرخه‌سواران که کیسه‌کشا تا شیش‌ماه تو کما میمونن. فرهاد پودری همچین سرِ خریدِ این بازیکن هول بود که انگار رونالدو رو میخواستن بخرن. داشت خودشو قلیه‌قورمه میکرد. آخرشم یارو لت و پار از آب در اومد. دربی رو بردن =))))))))))
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بله دیگه ، حالا هوادارای فرنازجون از فرناز بپرسن چقدر از جلالی پول گرفته که فشار آورد تا باشگاه بدون تست با جلالی قرارداد ببنده ؟؟؟
  • محمدطاها IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    خب ببینید مسی ستاره فوتبال جهان و دارنده بیشترین‌توپ طلا در تمام ادوار با ده ها عناوین فردی تا قبل از انجام‌تست های پزشکی باشگاه‌ پاری سن ژرمن هیچ گونه قراردادی با او امضا نکرد حالا اینجا بازیکن اول میاد قراردادمیلیاردی اش را می بندد بعد یادشون میاد مصدومیت دارد!!! اونوقت میگن‌چرا به فوتبال ایران میگن‌ آماتور،دلیل ذلت فوتبال ما دقیقا بابت همین چیزهاست..این خراب شده رو‌ دو سال تخته کنید برید کلاس تیم داری شاید دو‌ قرون حالیتون شد والاااا..
  • استقلال مظلوم IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    خب چرا جذبش کردید علت جذب همچین بازیکنایی چی بود جناب مددی؟ سقوط تیم به لیگ یک؟باختمون روبروی الهلال که قطعی هستش هیچ انتظاری ازین تیم نیست حکایت لیگ جدیدمون هم مشخصه با جذب این بازیکنا استقلال رو به دستور چه کسی دارید نابود میکنید که اینطوری پشتتون گرمه وبا خیال راحت به مدیریت ادامه میدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی