آنتوان گریزمن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک نشریه حامی باشگاه بارسلونا فاش کرد که مبلغ حقوق آنتوان گریزمن در صورتی که تا پایان قراردادش می‌ماند، به ۱۷۷ میلیون یورو می‌رسید.

نشریه «اسپورت» از قرارداد هنگفت بارسلونا با مدیریت بارتومئو با آنتوان گریزمن پرده برداشت و مدعی شد که این تیم به ستاره ناکام خود در طول ۲ سال بیش از ۴۶ میلیون یورو دستمزد داده است.

این نشریه نوشت که بارسلونا به گریزمن برای سال اول ۱۷ میلیون یورو، سال دوم ۱۸ میلیون یورو و نزدیک به ۱۱ میلیون یورو پاداش در این ۲ سال به او داده است. جمع این مبالغ در این ۲ سال ۴۶٫۵ میلیون یورو تخمین زده شده و گفته شده اگر این بازیکن تا سال پنجم در بارسلونا می‌ماند نزدیک به ۱۷۷٫۵ میلیون یورو دستمزد می‌گرفت.

بارسلونا بیش از ۱.۱۷ میلیارد بدهی در مدیریت قبلی به ثبت رساند و حتی نتوانست قرارداد بازیکنان جدید خود یعنی ممفیس دپای، اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو را تا مدت‌ها تمدید کند. این تیم با کمک ستاره‌های خود مثل پیکه، بوسکتس و آلبا که حقوق خود را کاهش دادند، توانست خریدهای خود را رسمی کند.

حالا با این شرایط مذکور، رسانه نزدیک به بارسلونا عنوان کرد که بارسلونا بخش زیادی از سرمایه خود را برای مهاجم فرانسوی خرج کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    امسال این لعنتی و کوتینیو بدرد نخور باعث شدن کینگ مسی از خونه بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی