نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
خطر سقوط تیم‌های نفتی/ دولت به همه پول می‌دهد جز تیم‌های نفتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های نفتی شاید در حال حاضر تنها تیم‌های حاضر در لیگ برتر باشند که با مشکل مالی مواجه هستند و وضعیت خوبی ندارند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به تازگی مشخص و اعلام شد محمود فکری بار دیگر هدایت این تیم را برعهده خواهد کرد. این در حالی است که هنوز بودجه تیم و منبع تامین کننده آن مشخص نیست. 

تیم صنعت نفت آبادان نیز شرایط بدتری را تجربه می کند. سیروس پورموسوی که یک فصل دیگر با صنعت نفت قرارداد دارد به خاطر ابهامی که در شرایط مالی باشگاه وجود دارد حاضر نشده تمرینات تیم را شروع کند و به همین بهانه باشگاه با علیرضا منصوریان وارد مذاکره شده است.

وزارت نفت بدون شک یکی از درآمدزاترین وزارتخانه های دولت است اما حاضر نیست به تیم‌های نفتی در لیگ برتر و لیگ یک کمک کند در حالی که هزینه این باشگاه‌ها در برابر درآمدهای وزارت نفت بسیار ناچیز است. مشکل اینجاست که وزارت نفت می‌گوید به دلیل مصوبه مجلس نمی تواند مستقیم برای تیم‌های فوتبال هزینه کند و جالب اینکه نمایندگان شهرهایی که دارای تیم‌های نفتی هستند نیز تلاشی برای تغییر این مصوبه انجام نمی‌دهند. در نتیجه تیم های نفتی در لیگ برتر و لیگ یک چنان وضعیت بغرنجی دارند که در گذشته نیز شاهد برچیده شدن آنها مانند نفت تهران بوده ایم.

دولت به همه پول می دهد جز تیم‌های نفتی؛ این خیلی عجیب است. پیش از این پارس جنوبی برای تیم فوتبالش در شهر جم و حتی شاهین بوشهر هزینه می کرد اما خیلی زود از تیمداری در فوتبال کنار کشید. تیم های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان هم با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و اگر فکر تازه ای برای رفع مشکلات مالی این دو تیم اندیشیده نشود به نظر می رسد در آینده ای نزدیک دست کم به دسته اول سقوط خواهند کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی