موسی کولیبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موسی کولیبالی مدافع فولاد در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما به یکباره مسیر این بازیکن موفق خارجی تغییر کرد.

استقلال تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت و هم ورودی‌های زیادی داشت و هم ستاره‌های زیادی را از دست داد. آبی‌ها تا به اینجا نفراتی مثل مسعود ریگی، مهدی قایدی، میلیچ ، محمد نادری، دیاباته و داریوش شجاعیان را از دست داد و بازیکنانی چون علیرضا رضایی، عارف آغاسی، امیرحسین حسین زاده، محمدرضا آزادی، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس و امین قاسمی‌نژاد را به خدمت گرفت.

شنیدیم یکی از بازیکنانی که در لیست فرهاد مجیدی قرار داشت موسی کولیبالی بود. مدافع تنومند فولاد که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد جزو معدود خارجی‌های خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید. موسی که همین چند وقت قبل به همراه فولاد با شکست دادن استقلال در ضربات پنالتی موفق شد قهرمان جام حذفی شود چند روز بعد از فینال جام حذفی پیشنهاد استقلال را دریافت کرد.

کولیبالی که آن موقع بازیکن آزاد بود بدش نمی‌آمد بازی در پایتخت و یک تیم پرهوادار را تجربه کند اما ناگهان از آمدن به استقلال پشیمان شد و این انتقال به سرانجام نرسید. اما پشت پرده  این انتقال نافرجام  چه بود؟

 موسی کولیبالی به واسطه هموطن بودن با دیاباته و رفاقت با این بازیکن، بعد از پیشنهاد استقلال با دوست نزدیکش تماس می‌گیرد تا در مورد شرایط استقلال از شیخ سوالاتی بپرسد. دیاباته هم بعد از مشکلات زیادی که در استقلال برایش پیش آمده بود حسابی نظر کولیبالی را برای آمدن به استقلال تغییر داد.

دیاباته به کولیبالی گفت: اوضاع مالی استقلال اصلا خوب نیست و پرداختی‌های این باشگاه به موقع انجام نمی‌شود. من طلب زیادی از استقلال دارم و حالا برای گرفتن مطالباتم باید از طریق فیفا اقدام کنم. به نظر می‌رسد این صحبت‌های دیاباته تاثیر زیادی روی جواب منفی کولیبالی به استقلالی‌ها داشته و این بازیکن ترجیح داد در فولاد بماند و قراردادش را تمدید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    الان چندتا پیج کیسه کش با مدیریت اصغر کاجی میان میگن وزیر نذاشت موسی بیاد.خخخخخ
  • کیسه حکومتی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مگه جذب خارجی واسه کیسه ممنوع نیست چطورمی خواستن جذب کنند لابدبااجازه باباحمیدشون
    • اس اس 4444 IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      اون لنگ هست که جذب بازیکن براش ممنوعه اما دارن براش کار رو درمیارن .. بله .... بچه ها از اتاق فکر میگن همه چی اوکی شده
    • h.vahdati IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      مددی بلایی سر تیم آورد که قوم مغول سر ایران نتونست بیاره! شما یه بار از معجزه برانکو میگی، یه بار از دانش یحیی، یه بار از سدجلال و حالا کریم باقری! دلیلشم فقط اینه که ستاره و بازیکن واقعی این سالهاتون رو کتمان کنین! استقلال مسعودشو از دست داد شما هم مسعودتون رو! البته که قدرت مسعود شما خیلی بیشتر بود با انتخاب مدیرای بیکفایت وزیر قبل از رفتن هتریک کرد با هیئت مدیره دو نفره استقلال! کارش از گل زدن گذشته! گلبارانی کرد استقلالو که تا چند سال دیگه نتونه قد علم کنه! در مسابقه ای که اسب ها حق شرکت نداشته باشند هر خ.ر.ی مثل تیم شما برندست! مبارک باشه جام اسنپی بعدی وزیری که نذاشت استقلال نفس بکشه از دید شعور نداشته شما آبی بود! حتما سجادی هم آبیه که هنوز هیچی نشده و شما مشکلی ندارین و تازه با تیم دوقوز اباد بازی دارین ترجیح داده اول بره تیم حکومتی رو ورنداز کنه! معلومه که اینم آبیه! پ.ن: هر که شعور داشته باشد و قانون را بخواند میفهمد تیمی که حکم نهایی و منجر به جریمه داشته ممنوعیت خرید داشته نه تیمی که شکایتی ازش شده و باید بره از خودش دفاع کنه
    • انا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      این کیسه کشا اگه کل بازیکنای فولاد رو هم بخرن باز قهرمان نمیشن چون شخصیت ندارن
  • ابرام سیبیل IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    استقلال اگه ی بابامسعود داشت هم ستاره ایی ازدست نمیداد و هم هر بازیکنی رو که میخواست میتونس براحتی جذبش بکنه
    • حمید علوی CA ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      کاش سیبیل نداشته باشیم اما بجاس عقل و انصاف داسته باشیم. هر بچه ای اینو میدونه که امسال تمام نقل و انتقالات استقلال(خرید یا فروش بازیکن) صرفن بر اساس لیست مربی تیم انجام شده. یعنی هر کس که رفته بر اساس خواست یا موافقت مربی بوده و هر مس بنده بر اساس درخواست ایشون. دوستان میدونین چرا فرشید اسماعیلی یهو‌ برگشت به لیست مجیدی؟! میدونین چی شد که یهو مجیدی شد سینه چاک اسماعیلی؟! فقط چون اسماعیلی دو‌ جمله گفت؛ یکی در مورد باج خواهی ۲ میلیاردی فرزاد دالتون برای بستن قراداد، یکی هم درمورد ۴۰۰ هزار دلار از قراداد قائدی که رفته بهذحیب یه نفر (بلافاصله بعدش التماس کردن که تکذیب کن تا با سلام و صلوات برت گردونیم)
  • محمد اهوازی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    به نظرم استقلال فولاد و کامل بخره دیگه چقدر رو می خواد واقعا
  • ایمان IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    مرد بودن به هیکل و سبیل و مدرک نیست ، مرد بودن به کار خوب کردن هست برای خود و دیگران ، کاش یخورده در ورزش ما انصاف و مردانگی ذاتی بود ، کاش تو مملکت ما برای پست های مدیریتی از آدم های کم توقع و با انصاف و مردم دار و باغیرت و افراد سالم بکار ببرن ، کاش از این دسته افراد پاچه خوار و بی عرضه و پول دوست و سهم خواه و نامرد که حاضر بشه برای خودنمایی با هوادار و تماشاگر و افراد مردم دوست و نیرو خوب و آدم های باشخصیت بازی کنه در راس کار نزارن ، واقعا اینقدر ظلم حق ماها نیست که خودمون بیایید بخاطر آبروی کشورمون رای بدیم و بعد ریاست منتخب ما ها بیا کسی را انتخاب کنه برای ما خودمون کاری نکنه و باعث و بانی ناراحتی ماها بشه ، انتظار داریم آقای رئیسی و آقای سجادی یه فکری درباره باشگاه استقلال ،تیم پر هوادار و مردم دوست کنند و هرچه زودتر این علی نژاد خائن و این مددی و هست پدیده استقلال را برکنار کنه و ۵ نفر آدم خوب جایگزین کنه با رزومه، و این روزنامه نگاران و رسانه هایی که شایعه درست میکنن و ببازیکنان هواداران بازی میکنند برخورد کنند، انشالله به امید خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی