نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
۰ |
۰
ورزشگاه زعبیل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدال استقلال ایران و الهلال عربستان در حالی در ورزشگاه زعبیل شهر دبی برگزار می‌شود که فرهاد مجیدی خاطرات خوبی در این ورزشگاه دارد.

اولین مسابقه این فصل استقلال نه در چارچوب پیکارهای داخلی بلکه در عرصه رقابت‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و آبی‌پوشان پایتخت باید روز ۲۲ شهریور مقابل الهلال عربستان صف‌آرایی کنند. مسابقه‌ای که استقلال به واسطه پیروزی در آن می‌تواند حضورش در مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

بر اساس برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا جدال استقلال الهلال در ورزشگاه زعبیل شهر دبی برگزار می‌شود، ورزشگاهی که برای فرهاد مجیدی کاملاً نام آشناست و خاطرات بسیار زیادی را از بازی در آن دارد. این ورزشگاه در واقع ورزشگاه اختصاصی باشگاه الوصل امارات تلقی می‌شود و فرهاد پاییز سال ۷۹ پس از پیوستن به این تیم بارها در آن بازی کرد و به واسطه درخشش در ترکیب الوصل محبوبیت و شهرت زیادی میان فوتبالدوستان شهر دبی پیدا کرد.

زعبیل سال ۱۹۷۴ ساخته شده یعنی چهار سال پس از اولین قهرمانی استقلال در جام باشگاه‌های آسیا؛ هنگامی که این ورزشگاه به بهره‌برداری رسید، از میان کادر فنی و بازیکنان کنونی استقلال فقط بهزاد غلامپور به دنیا آمده بود. حالا استقلال در این ورزشگاه ۴۷ ساله به مصاف الهلال می‌رود و در صورت حذف کردن حریف عربستانی، گام مهمی برای رسیدن به ستاره سوم و پایان دادن به حسرت ۳۰ ساله قهرمان نشدن در آسیا بر خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی