نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هشدار حسن حبیبی به ملی پوشان؛ عراق شوخی بردار نیست/ آنها دنبال انتقام هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن حبیبی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی با عراق به هیچ عنوان شوخی بردار نیست و باید با غلبه بر این تیم به صدرنشینی ادامه دهیم.

حسن حبیبی در خصوص رویارویی تیم ملی ایران با عراق در دوحه قطر به خبرورزشی گفت: عراق نشان داده که اگر دست کم گرفته شود می تواند برای من دردسر ساز باشد. در بازی رفت مرحله قبل نیز توانست ایران را شکست دهد و به همین دلیل باید مراقب حریف باشیم و اجازه ندهیم که نکات فنی مورد نظر خود را مقابل ایران پیاده کند.

وی ادامه داد: عراقی‌ها جنگنده هستند و البته خشونت را نیز چاشنی کارشان می کنند اما فوتبال ما سطح بالاتری دارد و از فوتبالیست‌های حرفه‌ای تری برخوردار هستیم. تیم ملی باید از اشتباهات بازی با سوریه درس گرفته و مقابل عراق چهره بهتری از خودش به نمایش بگذارد. تیم ملی مقابل سوریه ضعف های زیادی داشت و بازیکنان در پست‌های خود عملکرد خوبی ارائه ندادند.

حبیبی با بیان اینکه معتقدم می‌توانیم عراق را شکست دهیم گفت: باید مراقب عراقی‌ها باشیم. آنها می خواهند انتقام شکست قبلی را بگیرند. البته خوشحالم از اینکه سردار آزمون به این بازی می رسد و می تواند در خط حمله به فاز تهاجمی تیم ملی کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی