نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تخلف عجیب ۳ بازیکن استقلال/ احضار به کمیته انضباطی بعد از بازی با الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه بازیکن استقلال از جمله رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند امروز در تمرین شرکت نکردند و به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شدند.

رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند بنا به دلایلی که به نظر می‌رسد مالی باشد در تمرین استقلال شرکت نکردند اما با این تیم راهی دبی خواهند شد.

یکی از نزدیکان استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: به خاطر اهمیت بازی با الهلال این بازیکنان فعلاً به کمیته انضباطی نمی‌روند اما بعد از این بازی بلافاصله باید با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال پاسخگوی بی انضباطی خود باشند.

اختلافات مالی رشید مظاهری با باشگاه همچنان ادامه دارد اما ماجرای مرادمند به چکی که مربوط به باشگاه شهرخودرو مشهد است برمی‌گردد. پیش از این هم چند بازیکن استقلال از جمله همین رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شده بودند و حتی مددی از اسماعیلی شکایت جداگانه هم انجام داده بود.

حالا باید دید در آستانه بازی با الهلال چرا وضعیت استقلال تا به این حد نابسامان است. در روزهایی که مدیرعامل باشگاه در بیمارستان به سر می‌برد، فرهاد مجیدی در مورد اسپانسر صحبت می‌کند و بازیکنان هم به راحتی قید حضور در تمرینات را می‌زنند. در حالی که می‌توان یکسری از مسائل را به بعد از بازی با الهلال با موکول کرد تا تنش و حاشیه از استقلال دور شود.

 استقلالی‌ها ۲۲ شهریور به مصاف الهلال عربستان می‌روند و به نظر می‌رسد بعد از این بازی اتفاقات زیادی در این باشگاه رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش تاجى IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بندازين بيرون اين بى غيرت ها رو! هر چقدر هم باشگاه بدقول و ناكاربلد باشه، دليل نميشه بازيكن اينجورى قبل از يكى از مهمترين بازيهاى چندسال اخيرش دست مربى رو بزاره تو پوست گردو و با تيم نره واسه بازى! از حرفه اى بودن فقط پول حرفه اى گرفتن رو بلد شدن... ياد تيم بى پول، متوسط، اما واقعا با غيرت اواسط دهه ٧٠ بخير! با محمدرضا مهرانپور، على چينى، بهروز پرورشخواه، محمد نورى، محمد تقوى، صادق با تعصب، جواد با تعصب، محمد خرمگاه، رضا حسن زاده... شما انگشت كوچيكه ى اون با غيرت ها هم نمى شين؛ بزنيد به چاك بى غيرت هاى پول پرست
    • حمید علوی CA ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      آرش جان،حالاشماببین نسل هواداری مشابه بنده که تعصب،معرفت و غیرت و درعین حال متانت و ادب بازیکنانی مثل پرویزخان مظلومی،شاهین خان بیانی،عمواصغر حاجیلو،آقاشکورزاده،آقارضاحسن زاده، اصغرآقانعلچگر، جعفرآقامختاریفر،شادروان رضااحدی،آقاصمد مرفاوی،آقامحسن گروسی،آقامجیدنامجو،جوادآقا زرینچه، محمدآقا نوری، محمودآقا فکری،. رو دیدیم از دیدن رفتارهای این بازیکنای میلیاردی فعلی که از نظر فوتبالی یه انگشت بازیکنای دهه شصت هم‌ نمیشن، چی میکشیم.پرویزخان مظلومی بنده خدا سالها بازیکن و سالها بعنوان مربی ‌کنارمنصورخان خدابیامرز می نشست درحالیکه برای امرار معاش بیرون کارمیکرد اما لب برای پول بازنمیکرد.پرسپولیس هم همینطور بود.بنده خدا عباس آقا کارگر، آقا مجتبی محرمی و… .اما این مورد رو هم بایدتوجه داشت که یکی از مهمترین دلایل بروز و‌تداوم چنین رفتارهایی از بازیکنان فعلی استقلال، اشتباهات مربی فعلی در حمایت از بازیکنان خاطی بوده.یه تحلیل خیلی قشنگی آقای صمدقلی همینجا کامنت کرده که بنظربنده خیلی درسته. قطعن دوستان هم یادشونه که ماهها پیش بنده میکفتم نسل بازیکنانی که با مجیدی کار کردن، میشن نسل سرطانی تاریخ استقلال.
  • حمید علوی CA ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مجیدی بایست تا پایان قرادادش در تیم بمونه و نشون بده راست میکفت که علم مربیگری و دانش کوچینگ داره و ثابت کنه راست میگفت که چهاربار نتونسته قهرمان شه چون تیم رو خودش نبسته. هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.
  • محسن IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    آقای مجیدی طرفدار صبر و تحملش حدی داره، من شما رو بعنوان یه استقلالی واقعی و اصیل دوس دارم، ولی هر حرفی رو نمیشه هر زمانی زد! اگه مشکلی هم هست بزارید برا بعد از بازی با الهلال و ایجور روحیه تیم رو خراب نکنید؟ مگه فینال جام حذفی پارسال همین کار رو نکردید؟ آیا نتیجه مثبت گرفتید؟ اصن گیرم که شما مشکلات رو گفتید، آیا فریاد رسی هست؟ چه سودی داره گفتن مشکلات قبل از بازی حساس با الهلال ؟
  • یزدان IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بندازید بیرون این بی عرضه ها رو شما که پیشنهاد داشتین خارج از کشور غلط کردین قراردادتون تمدید کردین و اومدید تمرین حالا که استقلال رو شما بی عرضه ها حساب کرده جا زدین یک روز آرزو داشتین داخل این تیم بازی کنید حالا تیمتون رو به پول فروختین حالا اگه الان ندادن آخر پول می دن اگه هم ندادن شکایت رو که ازتون نگرفتن
  • صمدقلی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    وقتی سرمربی به خودش اجازه می دهد اون زمانی که باشگاه بازیکن را به کمیته انضباطی احضار می کند جلوی باشگاه بایستد و به بازیکن بگه به کمیته انضباطی نرو و رسانه هایی چون خبرورزشی هم بخاطر سمپاتی که به فرهاد مجیدی دارند با کف و سوت ازش حمایت می کنند . خوب بازیکن هم اینجوری احساس گردن کلفتی بهش دست می دهد و سر بزنگاه دست همون سرمربی را توی پوست گردو قرار می دهد . مثل خانواده ای که مادر خانواده جلوی تنبیه بچه خلاف کار را توسط پدرش را بگیره و حرمت پدر را جلوی بچه بشکونه . مجیدی فکر می کنه که هنوز دوره شاه وزوک است و با پاداش دادن و رفاقت خاله خرسه با بازیکن می تونه برای خودش مصونیت بخره مثل منصوریان که سر تمرین با بازیکن جوجه کباب سیخ می کرد .
  • 6 IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اينم تقصير وزير جديد ورزشه لابد! كيسه ها كامنت...
  • کیسه کش IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    باانکه طرفدار پرسپولیس هستم مربی که بتونه حواشی تیم استقلال وجمع کنه وبرای طرفدارجام بیاره فقط وفقط امیرقلعه نوعی.کجاست پورحیدری تا دهن اینجور بازیکن او سرویس کنه عمو حالا یه بازی انجام بده ببر بعد بگو پول یارو توسالش ۳۰میلیون درامدنداره اونم مشکل مالی داره توهم که میلیاردی میگیری مشکل مالی داری بابا انصافو بگردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی