نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تیم ملی انگلیس - هری کین
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا با پیروزی سه‌شیر برابر آندورا و توقف خانگی ایسلند مقابل مقدونیه دنبال شد.

در ادامه بازی‌های دور پنجم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا، امشب چند بازی از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شد که در مهمترین آنها در گروه I تیم ملی انگلیس موفق شد مهمانش تیم ملی آندورا را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد.

جسی لینگارد در دقایق ۱۸ و ۷۸، هری کین، ستاره تیم تاتنهام در دقیقه ۷۲ و بوکایو ساکا در دقیقه ۸۵ گل‌های این بازی را برای سه‌شیر به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه، تیم ملی آلبانی در خانه به مصاف مجارستان رفت که این بازی با تک گل دقیقه ۸۷ برویا به سود آلبانی خاتمه یافت.

انگلیس با ۱۵ امتیاز صدرنشین قاطع این گروه است و مجارستان ۸ امتیازی در رده دوم قرار گرفته. لهستان هم با ۷ امتیاز و یک بازی کمتر سوم است.


در گروه C تیم ملی بلغارستان با نتیجه یک بر صفر بر میهمانش لیتوانی غلبه کرد. چوچف در دقیقه ۸۲ تنها گل این بازی را زد.

ایتالیا صدرنشین ۱۰ امتیازی است گروه است و بلغارستان با این برد ۵ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد.


در گروه J‌ تیم ملی ایسلند در خانه برابر مقدونیه شمالی در حالی که تا ۶ دقیقه به پایان بازی متحمل شکست شده بود، نتیجه را ۲-۲ مساوی کرد. ولکوفسکی ۱۲ و آلیوسکی ۵۴ برای مقدونیه و بیارناسون ۷۸ و گودیانسن ۸۴ برای ایسلند گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

در این گروه ارمنستان که به مصاف آلمان خواهد رفت با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. آلمان با ۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و مقدونیه شمالی هم با ۸ امتیاز سوم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی