نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
۲ |
۴
اخراج آرژانتین از جام جهانی قطر؟/ اوج جنجال در برزیل
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از لغو دیدار مقابل برزیل، ممکن است تبعات جبران ناپذیری در انتظار تیم ملی آرژانتین در روزهای پیش رو باشد.

تنها دقایقی از دیدار دو تیم برزیل و آرژانتین سپری شده بود که پلیس فدرال و ماموران وزارت بهداشت وارد زمین شده و خواهان خروج 4 بازیکن متخلف آلبی سلسته شدند. در نهایت بازیکنان آرژانتین زمین را ترک کردند.

برخی اخبار حاکی از آن است که وزارت بهداشت برزیل مدعی شد مدیران تیم ملی آرژانتین اعلامیه سلامتی بازیکنانی که از انگلیس  به برزیل سفر کرده بودند را جعل کرده و مدرکی تقلبی ارائه داده است. طبق قوانین اگر چنین موضوعی ثابت شود آلبی سلسته قادر به شرکت در ادامه رقابت‌های انتخابی نخواهد بود و به این ترتیب شانسی برای شرکت در جام جهانی نخواهد داشت.

البته هنوز مشخص نیست این اتهام بر تیم ملی آرژانتین وارد است یا نه. بازیکنان شاغل در لیگ انگلیس باید هنگام ورود به برزیل دو هفته در قرنطینه حضور پیدا می کردند و حالا مقامات برزیلی معتقدند این قانون از سوی آرژانتینی‌ها نقض شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    حتی اگه برکت بزنن دو هفته قرنطینه میشن؟
  • رامین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    مدارک مشکلی نداشته. این فقط توطئه برزیلیا بود چون دو بازی پیاپی به آرژانتین باختن و دیشب هم مسی میتونست در برزیل رکورد پله رو بزنه. دو باخت پیاپی آنهم در برزیل فاجعه بود. لذا این داستان رو درست کردن. بازی سه بر صفر میشه به سود آرژانتین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی