شادی گل گنبری؛ آلمان - ارمنستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که تیم‌های ملی آلمان، اسپانیا و بلژیک پیروز شدند، ایتالیا برای دومین بازی متوالی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید.

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی در قاره اروپا، تیم‌های ملی آلمان، اسپانیا و بلژیک بردهای راحت و شیرینی داشتند، در حالی که ایتالیا برای دومین بازی متوالی متوقف شد.


در گروه B اسپانیا موفق شد بردی ساده با ۵ گل مقابل گرجستان کسب کند. گایا در دقیقه ۱۴، سولر در دقیقه ۲۵، فران تورس در دقیقه ۴۱ و سارابیا در دقایق ۶۳ و ۴+۹۰ برای ماتادورها گل زدند.

اسپانیا تیم صدرنشین این گروه با ۱۰ امتیاز است و سوئد که ۲ بازی کمتر انجام داده با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

اسپانیا - گرجستان


در گروه C ایتالیا که مهمان سوئیس بود تن به تساوی بدون‌گل داد. آتزوری در این بازی در دقیقه ۵۳ یک پنالتی توسط جورجینیو را هدر داد.

ایتالیا که در بازی قبلی مقابل بلغارستان هم متوقف شده بود، با وجود توقف دوباره ۱۱ امتیازی و صدرنشین است. سوئیس ۷ امتیازی که ۲ بازی هم کمتر دارد در رده دوم جای گرفت.

سوئیس - ایتالیا


در گروه E بلژیک در دیداری مهم مقابل جمهوری‌چک به برد ارزشمند ۳ بر صفر رسید. لوکاکو در دقیقه ۸، ادن آزار در دقیقه ۴۱ و سائلمیکرس در دقیقه ۶۵ برای شیاطین‌سرخ اروپا گل زدند.

بلژیک ۱۳ امتیازی صدرنشین این گروه است، در حالی که چک با ۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته.

بلژیک - چک


در گروه J آلمان به مصاف ارمنستان صدرنشین رفت و این جایگاه را از رقیبش با برد قاطع ۶ بر صفر گرفت. گنبری در دقایق ۶ و ۱۵، رویس در دقیقه ۳۵، ورنر در دقیقه ۴۵، هوفمن در دقیقه ۵۲ و آدیمی در دقیقه ۱+۹۰ برای ژرمن‌ها گل زدند.

آلمان با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه شد و ارمنستان ۱۰ امتیازی به رده دوم سقوط کرد.

شادی گل رویس؛ آلمان - ارمنستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی