نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
۰ |
۵
منصوریان مذاکره کرد؛ پورموسوی غرامت نمی‌گیرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه صنعت نفت آبادان در حالی که یک فصل دیگر با سیروس پورموسوی قرارداد دارد با علیرضا منصوریان وارد مذاکره شده و آنطور که از شواهد امر پیداست این مذاکرات موفقیت آمیز بوده است.  

 به نظر می‌رسد وعده حل مشکلات مالی به علیرضا منصوریان داده شده و این مربی آماده است تمرینات تیم صنعت نفت را آغاز کند.

البته آبادانی‌ها پیش از اینکه با علیرضا منصوریان وارد مذاکره شوند با سیروس پورموسوی نشست برگزار کردند و حتی از این مربی خواستند که تمرینات تیم را شروع کند که این مربی به دلیل ابهام در شرایط مالی باشگاه و همچنین سختی‌های زیادی که در فصل گذشته کشیده بود از شروع تمرینات امتناع کرد و گفت تا زمانی که شرایط مالی باشگاه روشن و شفاف نشود و در این باره با بازیکنان صحبت نکند نمی‌تواند تمرینات آماده سازی تیم را آغاز کند.

جهانگیر کی شمس که بعد از استعفای اعضای هیئت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده در خصوص اینکه سیروس پورموسوی چرا حاضر نشد دوباره هدایت تیم را برعهده بگیرد می‌گوید: «شرایط پورموسوی مانند سایر گزینه های ما است. سرمربی مثل پزشک فوق تخصص است که اگر ببیند مریضش بسیار بدحال است و ۱۰ دقیقه دیگر می‌میرد، وی را عمل نمی‌کند زیرا اگر آن بیمار بمیرد، کارنامه ای منفی در کارنامه آن پزشک ثبت می‌شود. سرمربیانی که بیلان کاری خوبی دارند وقتی می‌بینند صنعت نفت در شرایط فعلی محکوم به سقوط است ریسک نخواهند کرد. وقتی یک مربی می‌بیند بودجه ما مشخص نیست، از فصل قبل ۱۵-۱۰ میلیارد بدهی داریم، ۹ بازیکن باید جذب شوند، ۶ بازیکن تیم فعلی مصدوم هستند و قرارداد بازیکنی تمدید نشده است با خودش می‌گوید برای چه به نفت آبادان بیایم؟»

اما به هر صورت انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت یا هر مربی دیگری به جای سیروس پورموسوی موجب نمی شود که این مربی بر اساس قراردادی که دارد ادعای غرامت کند. او در این خصوص دست باشگاه صنعت نفت را باز گذاشته و در نهایت اعلام داشته به صورت توافقی از باشگاه جدا خواهد شد.

او فصل گذشته هم در میانه های راه با وجود اینکه مورد توجه یکی دو تیم لیگ برتر از جمله سایپا قرار گرفته بود در صنعت نفت ماند و گفت اگر چه باشگاه دچار مشکلات مالی شدیدی است اما دوست ندارد رفیق نیمه راه باشد.

اما آنچه که از سیروس پورموسوی در صنعت نفت به یادگار مانده جوانانی است که فصل گذشته از آنها بازی گرفته است و این فصل به دلیل کسب تجربه می توانند به بازیکنان بهتری برای تیم تبدیل شوند.

از محمد حسین زواره ای گرفته تا احمد شریعت و... این مربی علاوه بر حفظ سهمیه صنعت نفت پشتوانه سازی خوبی در آبادان انجام داد و در نهایت باید گفت با خاطره ای خوش و میراثی ماندگار آبادان را ترک می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی