بالاخره یک خبر خوش برای استقلالی‌ها
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پول انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات امروز به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد.

باشگاه استقلال مهدی قایدی را به الاهلی امارات ترانسفر کرد و این بازیکن این فصل در لیگ امارات بازی خواهد کرد.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده پول انتقال قایدی امروز به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد تا بخشی از مشکلات مالی آبی‌پوشان با این پول حل شود.

طبق شنیده‌ها این رقم حدود دو میلیون دلار می‌باشد که پس از پیگیری‌هایی که باشگاه استقلال با باشگاه الاهلی انجام داد این پول را دریافت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ادریس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    به نظر من مشکل با استقلال پول نیست مشکل با استقلال یه چیز دیگه است.
  • تبسم IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    عالی
  • استقلالی با ادب IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    به دردمون نمیخوره زودتر میدادن اون جووینکو رو میخریدیم
  • استقلالی کم حاشیه IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    نمیدونم .... زشته تیمی که یکی از پر هوادار ترین هاس تو ایران براش دو میلیون دلار رو خبر خوب بگیم! خیلی زشته ! البته متاسفانه این مشکل تا یه حدی کل کشور دچارشن !
  • ابراهیم ابراهیم کیا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    با سلام خدمت تمامی فوتبال دوستان مخصوصا استقلالی های عزیز.من نمیدونم مشکل استقلال با آقا فرهاد چیه .از زمانی که در جرگه مربی گری و بنا به تعصب که داشت وارد کادر فنی استقلال شد هر کس از راه میرسه باید یه ضربه ای به تیم بزنه .پیشنهاد من به آقا فرهاد اینکه که به قول قدیمی ها گوشت تن خودت رو بخور منت قصاب رو نکش بازی کنی که بخاطر دوریال پول بیشتر بخوات به تیم رکب بزنه همین که نباشه بهتره .همین آقای دانشگر تا دیروز التماس میکرد که به استقلال برگرده حالا دقیقه نود و در فرودگاه برای تیم ناز میکنه .آقا فرهاد با همین بضاعت که داری برو هر چی که شد بشه .شما از جان و مال و زندگی داری میزنی که به تیم استقلال کمک کنی .اما آقایان حرف از پول بیشتر میزنند.درسته که پول در زندگی هر کسی مهمه اما تعصب پوشیدن تیم استقلال لیاقت میخوات که خیلی ها ندارن .آقا فرهاد با همین بازیکن ها برو انشاالله که موفق میشی اگر هم نشدی .وجدانت راحته که زحمت خودت رو کشیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی