جعفر سمیعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد سمیعی بدش نمی‌آمد شایعه استعفای او در شهر بپیچید و دهان به دهان بچرخد تا ببیند دیگران به چنین خبری چه واکنشی نشان می‌دهند.

این روزها فقط شنیده می شود که جعفر سمیعی مدیرعامل کم حرف پرسپولیس از سمت خود استعفا داده است.

شنیده ها و شایعات به قدری در این باره زیاد است که حتی وزیر جدید ورزش نیز به این موضوع اشاره کرد! با این همه هیچ مصاحبه ای از سمیعی در این باره نخوانده ایم و هرگز استعفای کتبی او را در هیچ کجا و مرجعی ندیده ایم.

به نظر می رسد سمیعی بدش نمی آمد شایعه استعفای او در شهر بپیچد و دهان به دهان بچرخد تا ببیند دیگران به چنین خبری چه واکنشی نشان می دهند. مسلما جعفر سمیعی که در راستای حل مشکلات اقتصادی باشگاه پرسپولیس وعده وعید داده بود، مدیرعامل تاریخ ساز این باشگاه نیست که استعفا یا رفتنش منجر به غصه خوردن یا خدای ناکرده جاری شدن اشک بر گونه های هواداران شود!

پرسپولیسی ها در ادوار تاریخ، شاهد چنین رفت و آمدهایی بوده اند و سمیعی هم از پرسپولیس برود هیج اتفاقی رخ نمی دهد؛ بلکه یک چهره غیرفوتبالی دیگر از بدنه دستگاه ورزش جای او را می گیرد و مدیرعامل این باشگاه می شود. وزارت ورزش ما بعید است آنقدر خوش سلیقه باشد که مدیریت باشگاه های دولتی را به افرادی مانند محمد دادکان بسپارد...

سمیعی اگر خیلی دلش می خواست از پرسپولیس برود استعفای کتبی اش را در رسانه ها منتشر می کرد اما فعلا او در حال سبک و سنگین کردن این ماجراست...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 2060889367 IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    اهالی قلم به دستان باوجدان...اگه استقلال بوده این همه تو بوق و کرنا میکردین....واقعا تاسف به حال شما...قلم شرف داره
  • حامد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    همونطور که استقلالی ها عقده هاشونو تو فضای مجازی با توهین به بقیه خالی میکنن، نویسنده هاشونم اینجا با نوشتن این مطالب خالی میشن :)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی