پرسپولیس لیگ جدید را با کدام مدیر آغاز می‌کند؟/ همه گزینه‌های جانشینی سمیعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جعفر سمیعی مدیرعامل آرام و بی حاشیه پرسپولیس پس از روی کار آمدن حمید سجادی عطای کار را به لقایش بخشید و از سمت خود در این باشگاه استعفاء داد.

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس که نزدیک به ۱۰ ماه پیش با این سمت کار را در این جمع سرخپوشان آغاز کرده بود، اکنون با توجه به تغییرات شکل گرفته در بدنه دولت از سمت خود استعفا داد تا دست حمید سجادی را به عنوان وزیر ورزش برای انتخاب مدیرعامل جدید باز بگذارد.

سمیعی به همین منظور طی دو روز اخیر و بعد از استعفایس کارها را مجید صدری عضو هیئت مدیره این باشگاه سپرد. این احتمال وجود دارد که مجید صدری به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در چند ماه آینده به امورات این باشگاه بپردازد.

گویا صدری توانایی درآمدزایی داشته و در ماه‌های گذشته نیز بار اصلی تهیه منابع مالی برای هزینه‌های جاری باشگاه پرسپولیس و پرداخت و تسویه قراردادها بر عهده مجید صدری بوده است. با توجه به آشنایی او با شرایط و وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس به نظر می‌رسد تا انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم درستی اتخاذ شده باشد.

یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که این احتمال هم وجود دارد تا این باشگاه لیگ بیست و یکم را با مدیریت (بخوانید سرپرستی موقت) مجید صدری آغاز کند. البته این فرد آگاه اعلام کرد رزومه چند گزینه جدی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کماکان از سوی وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی است.

مصطفی آجُرلو، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، علی اکبر طاهری و مهدی محمد نبی مدیرانی به شمار می‌روند که این روزها از آنها به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی جعفر سمیعی یاد می‌شود.

هرچند تجربه نشان داده انتخاب مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و همین طور استقلال اصلا قابل پیش بینی نیست و همه چیز در دقیقه ۹۰ مشخص می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    خدا کند نبی نباشد چون باعث فرار برانکو ومشکلات باشگاه شد ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی