محمود فکری
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری سرمربی سابق استقلال با بیان اینکه پشت پرده تغییرات سرمربیان را به خوبی می‌دانم گفت: سود دلالها در این است که مربیان را جابجا کنند.

محمود فکری در نقد ماجراهای تیم ملی، از اسکوچیچ به شدت دفاع کرد. های لایت مصاحبه او را در زیر می‌خوانید:

*انتقاد کردن راحت است. برخی بیرون گود نشسته و به راحتی از عملکرد تیم ملی انتقاد می‌کنند. با توجه به امکانات و شرایطی که تیم ما داشت و بدون بازی تدارکاتی مقابل سوریه به میدان رفت فکر می‌کنم عملکرد ما خوب بود. نتیجه لازم را گرفتیم و حالا باید امیدوار باشیم تا بتوانیم برابر عراق به نتیجه ای که به دنبال آن هستیم یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

*فکر می‌کنم اینهایی که به دنبال انتقاد و یا برکناری اسکوچیچ هستند آنهایی هستند که از انتقاد ویلموتس سود خوبی به جیب زدند. مگر می‌شود اسکوچیچ که نتایج خوبی با تیم ملی گرفته به همین سرعت برکنار کرد؟ نقش دلال ها این روزها در فوتبال ما بسیار پررنگ شده. آنها آنقدر زورشان زیاد شده که فقط به دنبال جابجایی مربیان هستند تا بتوانند با برکناری آنها و جابگزین کردن شخص دیگر پول هنگفتی به جیب بزنند.

*برای آنها مهم نیست که آیا تیم ملی نتیجه می‌گیرد یا خیر؟ آنها تنها به دنبال پول هنگفتی است که به دست می‌آورند. سود دلالان در این روزها در جابجایی مربیان است و امیدوارم روزی برسد که دست این سودجویان از فوتبال ما کوتاه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    درست گفته دقیقا
    • هیوا ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      این خودش همینجوری تیم میگرفت آخه! مثل اینکه نرخ دلالها بالا رفته و مموتی دیگه پولش نمیرسه!! مموتی جان یکم کم خرج کن واسه زدن استقلال پولت به دلالها برسه و بلکه به لطف اونها بتونی تیم بگیری والا هیچ مدیری اینقدر دیوانه نشده تیمشو بسپاره به تو داداچ
  • حمید علوی US ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    هرچه شاه محمود فکری بگه
  • لنگ تو خالی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    محمود خان همچی که از نفت مسجد سلیمان برداشته شد فوران کرده هرچند که حرفش در مورد دلالها درسته اما خوب خودش هم خوب تیم میگرفت
  • عباس بوعذار ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    خدارو شکر حداقل این فصل دیگه اینو تحمل نمیکنیم توی نفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی