نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
تیم ملی فوتبال عراق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عراقی‌ها برای رسیدن به رویای ۳۶ ساله خود برابر ایران به میدان می روند و این سه امتیاز در شرایط میزبانی برای آن‌ها اهمیت ویژه ای دارد.

اولین و آخرین حضور تیم ملی عراق در جام‌های جهانی به رقابت‌های سال ۱۹۸۶ مکزیک (دقیقا همان جامی که مارادونا ستاره بی چون چرای آن شد) باز می‌گردد. عراقی‌ها بعد از ۳۶ سال این فرصت را دارند تا باز هم به جام جهانی راه پیدا کنند و میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از رقبای جدی آن‌ها را کنار زده است تا در گروهی که ایران و کره حضور دارند شانس سوم صعود باشند.

تیم ملی عراق برای پایان دادن به دوری از جام جهانی باید روی کاغذ  یکی از دو تیم ایران و کره را در مرحله گروهی پشت سر بگذارد. آنها با نتیجه ای خوب از کره باز گشتند و حریف را در خانه متوقف کردند تا نشان دهند انگیزه فوق العاده ای برای حضور در جام جهانی دارند.

تصویری دیده نشده از آخرین حضور عراقی ها در جام جهانی/ وقتی مارادونا ستاره فوتبال جهان شد!

حریف ایران بعد از قرار گرفتن در جایگاه دوم مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی دست به تغییر در کادر فنی خود زد تا دیگر پایین تر از ایران نباشد و هدف آن‌ها شکست ایران است. دیک ادووکات هلندی آمده تا رویای دیرینه عراقی‌ها را برای حضور در جام جهانی به واقعیت تبدیل کند و راه رسیدن به این رویا فقط با شکست ایران هموار خواهد شد.

دیدارهای ایران و عراق همیشه حساسیت ویژه ای برای دو کشور داشته اما این بار فارغ از رقابت دو تیم پای رویایی دیرین در میان است و عراقی که خودش را از همیشه به جام جهانی نزدیک می‌بیند امشب با تمام وجود برابر ایران به زمین می‌آید و کار شیر پسرهای تیم فوتبال ایران سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی