نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حمله به باشگاه‌های سوپرلیگی/ آن‌ها وقت‌شان را هدر می‌دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکساندر چفرین رئیس یوفا و ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اظهارات تندی را علیه ۳ باشگاه باقیمانده در سوپرلیگ اروپا مطرح کردند.

دست و پا زدن چفرین به عنوان رئیس یوفا برای پیدا کردن راهی جهت مجازات باشگاه‌های یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا و بیانیه‌ صادر کردن‌های مداوم او علیه این ۳ تیم به عنوان تنها بنیان‌گذاران باقیمانده پروژه سوپرلیگ اروپا، نشان می‌دهد که این مرد اسلوونیایی هنوز هم به شدت از جان گرفتن پروژه‌ای که می‌تواند رقیبی جدی برای تورنمنت‌های باشگاهی یوفا باشد، می‌هراسد.

این دو، مجمع عمومی اتحادیه باشگاه‌های اروپا در شهر ژنو علیه ۳ باشگاهی که دیگر عضو این اتحادیه نیستند، صحبت کردند. الخلیفی ابتدا در این رابطه گفت: «من وقتم را خیلی صرف صحبت درباره ماجرای سوپرلیگ نمی‌کنم، چون دوست ندارم روی کارهای افسانه‌پردازان و شکست‌ها تمرکز کنم.

در کنار هم، ما از منافع فوتبال اروپا دفاع می‌کنیم که این به سود همه است، به سود بازیکنان، باشگاه‌ها، لیگ‌ها، فدراسیون‌ها و از همه مهمتر هواداران. در حالی که این ۳ باشگاه یاغی دارند انرژی‌شان را هدر می‌دهند، ماجرا را آن‌طوری که دوست دارند روایت می‌کنند و صدای‌شان هم به هیچ جایی نمی‌رسد، ما داریم کارمان را پیش می‌بریم و از ذره‌ذره انرژی‌مان برای ساختن آینده‌ای بهتر برای فوتبال اروپا، در کنار هم به عنوان یک سازمان واحد استفاده می‌کنیم. پدر همین حال چفرین هم برای چندمین بار علیه ۳ باشگاه سوپرلیگ صحبت کرد و با تمجید از الخلیفی طعنه‌ای هم به رئیس سابق اتحادیه باشگاه‌های اروپا یعنی آنیلی زد.

او گفت: «الخلیفی یک کاپیتان خوب است که وقتی کاپیتان قبلی از کشتی فرار کرد، سکان را در دست گرفت. در مورد این تورنمنت هم باید مثالی برای شما بزنم. ارزش جام جهانی دقیقاً به خاطر نادر بودن آن است. اگر قرار باشد این جام هر ۲ سال برگزار شود از ارزش و اعتبار آن کاسته می‌شود و متأسفانه خودش را بی‌ هویت می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی