فرانسه - فنلاند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، فرانسه، هلند، دانمارک، کرواسی و روسیه موفق شدند مقابل رقبا پیروز شوند.

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، تیم‌های ملی فرانسه، هلند، دانمارک، کرواسی و روسیه به بردهای ارزشمندی دست پیدا کردند.


در گروه A صربستان مقابل میزبانش جمهوری‌ایرلند برد را با تساوی یک - یک عوض کرد. میلینکوویچ ساویچ در دقیقه ۲۰ تنها گل صرب‌ها را زد و میلِنکوویچ در دقیقه ۸۷ با گل‌به‌خودی‌اش کار را برای ایرلند به تساوی کشید.

پرتغال با ۱۳ امتیاز صدرنشین این گروه است و صربستان با وجود از دست دادن این برد ۱۱ امتیازی و در رده دوم است.

ایرلند - صربستان


در گروه D فرانسه موفق شد فنلاند را با ۲ گل شکست دهد. برای خروس‌ها گریزمن در دقایق ۲۵ و ۵۴ گل زد.

فرانسه با این برد ۱۲ امتیازی شد و با اختلاف ۷ امتیازی نسبت به اوکراین در صدر جای گرفت.

فرانسه - فنلاند


در گروه F اتریش مقابل اسکاتلند یک بر صفر شکست خورد. دایکس در دقیقه ۳۰ از روی نقطه‌پنالتی تنها گل اسکاتلندی‌ها را زد.

دانمارک هم در دیگر دیدار این گروه رژیم صهیونیستی را ۵ بر صفر برد. پولسن، کیائر، اولسن، دلینی و کورنلیوس در دقایق ۲۸، ۳۱، ۴۱، ۵۸ و ۱+۹۰ برای دینامیت‌ها گل زدند.

صدرنشین قاطع این گروه دانمارک ۱۸ امتیازی است. اسکاتلند هم با ۱۱ امتیاز به رده دوم صعود کرد.

اتریش - اسکاتلند


در گروه G هلند که در ۲ بازی آخرش مقابل ترکیه باخته بود، این مرتبه با نتیجه قاطع ۶ بر یک برنده شد و انتقام سختی گرفت. کلاسن در دقیقه یک، دپای در دقایق ۱۶، ۳۸ (پنالتی)  و ۵۴، تیل در دقیقه ۸۰ و مالن در دقیقه ۹۰ برای هلند گل زدند. اوندر در دقیقه ۲+۹۰ تک‌گل ترکیه را زد. سویونجو مدافع ترکیه دقیقه ۴۴ از زمین بازی اخراج شد.

هلند با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و بالاتر از نروژ که آن تیم هم ۱۳ امتیاز دارد در صدر قرار گرفت. ترکیه ۱۱ امتیازی هم تیم سوم است.

هلند - ترکیه


در گروه H کرواسی مقابل اسلوونی به برتری ۳ بر صفر رسید. لیوایا در دقیقه ۳۳، پاشالیچ در دقیقه ۶۶ و ولاشیچ در دقیقه ۴+۹۰ برای کروات‌ها گل زدند.

روسیه هم در دیگر دیدار مهم این گروه مقابل مالت ۲ بر صفر برنده شد. اسمولوف در دقیقه ۱۰ و باکائف در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی گل‌های روسیه را زدند.

روسیه و کرواسی با ۱۳ امتیاز تیم‌های اول و دوم این گروه هستند.

روسیه - مالت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی