نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
۰ |
۴
 بدرقه پرسپولیس به آسیا با نمایش مقابل قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی امروز تیمش را در مصاف با گل گهر سیرجان پیش از دیدار آسیایی برابر استقلال تاجیکستان محک خواهد زد.

در روزهایی که تمرکز پرسپولیس به دلیل اتفاقات مدیریتی و مشکلات مالی کاملا مختل به نظر می‌رسد، یحیی گل محمدی آخرین برنامه‌ریزی خود را برای حضور در تاجیکستان و تقابل مقابل استقلال این کشور را دنبال می‌کند.

بعد از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، پرسپولیس به عنوان صدرنشین راهی تاجیکستان خواهد شد تا برابر استقلال این کشور قرار گیرد و این در حالی است که بار دیگر تغییرات بزرگی را در شاکله خود دنبال خواهد کرد. با این حال یحیی گل محمدی امیدوار بود با انجام دیدارهای تدارکاتی مناسب، شرایط آماده سازی تیمش را طبق تفکراتی که دنبال می‌کرد را پیش ببرد که این موضوع نیز با مشکل مواجه شد. لغو دو دیدار تدارکاتی برابر تراکتور باعث شده تا این تیم بعد از انجام بازی برابر تیم ملی دانشجویان و امیدهای این باشگاه، به دنبال دیداری دیگر در این مسیر باشد. 

در نهایت امیر قلعه نویی در شرایطی که تیمش هنوز در شرایط بدنسازی قرار دارد،  آمادگی برای انجام دیدار تدارکاتی را اعلام کرد. این دیدار امروز برگزار خواهد شد و در ادامه پرسپولیس راهی تاجیکستان خواهد شد و برای بازی با استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان برابر این تیم حاضر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی