چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
۰ |
۴
درخواست ویژه رئیس فدراسیون فوتبال از مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا که به تازگی به عنوان مشاور فنی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم امید انتخاب شده است تیم ملی را در سفر به دوحه و بازی با عراق همراهی کرد.

پا قدم مهدی مهدوی کیا برای تیم ملی خوب بود و شاگردان اسکوچیچ در یک بازی حساب شده عراق را با سه گل شکست دادند. بعد از این بازی رییس فدراسیون فوتبال از مهدی مهدوی کیا خواست در بازی های بعدی هم کنار تیم ملی باشد. 

البته مهدی مهدوی کیا در بازگشت به تهران باید تیم ملی امید را مهیای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا کند که آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

تیم امید ایران با تیم های تاجیکستان، لبنان و نپال همگروه است و بازی های این گروه در شهر دوشنبه برگزار می شود. شاید مهدی مهدوی کیا به همین بهانه نتواند در سفر بعدی همراه تیم ملی باشد به خصوص که دو بازی بعدی تیم ملی در برابر کره جنوبی و امارات در تاریخ ۱۵ و ۲۰ مهر برگزار می شود و سرمربی تیم امید درگیر تمرینات خواهد شد. 

مهدی مهدوی کیا در دوحه با لباس ورزشی سر تمرینات تیم ملی حاضر شد و در خصوص تمرینات با اسکوچیچ صحبت می کرد و حتی نظرات خود را در خصوص بازی با عراق به وی ارایه داد. به نوعی می شود گفت مهدی مهدوی کیا مشاور فنی اسکوچیچ بشمار می رود. البته سرمربی تیم ملی هم از مشورتی که مهدی مهدوی کیا به او می دهد استقبال کرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی