نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
۱ |
۵
جام جهانی همین نزدیکی‌هاست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از نمایش معمولی تیم ملی مقابل سوریه، در نیمه دوم بازی با عراق شاهد یک بازی خوب وکم‌اشتباه از سوی شاگردان اسکوچیچ بودیم.

فرهاد اشراقی؛ تیم ملی حالا با ۶ امتیاز صدرنشین است و مهمتر اینکه همه را امیدوار کرده که حتی از سد کره‌جنوبی هم بگذرد. البته ما قبل از کره باید با امارات بازی کنیم که آن هم بازی چندان سختی به نظر نمی‌رسد. صرف نظر از نمایش قابل قبول تیم ملی مقابل عراق به خصوص در نیمه دوم، باید به ضعف حریفان هم اشاره کرد.

شرایط گروه ما به نحوی است که بعید به نظر می‌رسد تیم‌های عربی این گروه یعنی عراق، سوریه، امارات و لبنان بتوانند یقه ما را بگیرند. می‌ماند کره جنوبی که آنها هم در دو بازی گذشته عملکرد چندان جالبی نداشتند و با همین عراق در خاک خود مساوی کرده بودند. با توجه به جمیع جهات بعید است  تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی قطر مشکل خاصی داشته باشد.

در این میان حتماً باید به نقش اسکوچیچ هم اشاره کنیم و اینکه به هر حال ۹ پیروزی پیاپی نمی‌تواند اتفاقی باشد و حتماً اسکوچیچ  هم در این پیروزی‌ها نقش داشته است. به خصوص که او توانست افتضاح بزرگ مارک ویلموتس را جمع کند اما این نکته را هم فراموش نکنیم که در جام‌جهانی قبلی تیم ملی یقه مراکش، پرتغال و اسپانیا را گرفت و تا آستانه صعود از گروه خود هم پیش رفت.

آن زمان این طور عنوان شد که رفتن به جام جهانی کاری ندارد اما باید در خود جام جهانی هم به مراحل بالاتر برسیم. از تیم فعلی هم قطعاً چنین انتظاراتی وجود خواهد داشت اما به هر حال در مرحله مقدماتی شروع خوبی داشتیم و حالا با امیدواری بسیاری به بازیهای آینده فکر می‌کنیم. اسکوچیچ حتماً خوب می‌داند که با این تیم در خود جام جهانی کار بسیار سختی داریم اما به هر حال این که بتوانیم بار دیگر به جام‌جهانی برسیم تا حد زیادی رضایت بخش است و بعد از آن می‌توان برای بازی با رقبای بزرگ جهانی برنامه ریزی بهتری انجام داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    برد خوبی بود ولی با توجه به لژیونرهای باکیفیت تیم ملی که هر کدومشون تو تیمهاشون یک وزنه محسوب میشن این برد دور از انتظار نبود..به هر حال تیم‌ملی این دوره از بازیها واقعا بازیکن‌های خوبی دارد که باید تمام بازیهای پیش رو را به همین شکل ببرد و خیلی راحت به جام جهانی صعود کند..در جام‌جهانی هم باید بدرخشد واقعا سطح توقع ما از تیم ملی پایین آمده و همیشه مفتخریم که تیمهایی مثل عراق و سوریه رو شکست دادیم و به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کردیم ولی با یه نمایش مفتضحانه حذف میشیم..بنظرم این فوتبال نیست فوتبال اونیکه بتونیم از پس تیمهای درجه یک اروپایی بر بیایم و مقابل این تیمها حرفی برای گفتن داشته باشیم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی