نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
۲ |
۵
دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم قرارداد اسکوچیچ دو ساله است و آپشن صعود هم دارد، یعنی اگر این مربی بتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد که احتمالش خیلی زیاد است، ۱۰۰ هزار دلار هم بابت این قضیه دریافت می‌کند.

اسکوچیچ تمایلی به صحبت در مورد قرارداد خود ندارد ولی قرارداد این مربی به مراتب پائین تر ازامثال کی روش و ویلموتس است. البته شنیدیم قرارداد اسکوچیچ دو ساله است و آپشن صعود هم دارد. یعنی اگر این مربی بتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد که احتمالش خیلی زیاد است، ۱۰۰ هزار دلار هم بابت این قضیه دریافت می کند.

اسکوچیچ در ۹ بازی روی نیمکت تیم ملی نشسته که هر ۹ بازی را برده و حالا همه به موفقیت تیم ملی مقابل امثال امارات، کره جنوبی و لبنان هم امیدوار شده اند. در بازی با عراق تیم ما نسبت به دیدار اول در مقابل سوریه بهتر کار کرد و تاثیر اسکوچیچ را تا حدی زیادی می‌شد در این نمایش تیم ملی مشاهده کرد. هرچند که همچنان مهره‌های کلیدی تیم ملی نقش زیادی در بردهای تیم دارند و نمی‌توان تاثیر حضور امثال جهانبخش آزمون و طارمی را کتمان کرد با تمام این اوصاف بی‌انصافی است که به نقش سرمربی اشاره  نکنیم و یادآور نشویم که اسکوچیچ یک تیم نابود شده را از ویلموتس گرفت و توانست سر و شکل خوبی به این ترتیب بدهد به طوری که حالا تا حد بسیار زیادی خیال همه بابت حضور در جام جهانی راحت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    yeky be in biranvand yad hahad ke bayad touphayeh 18 ghadam ra biroun biayad va jamee konad, dorost mesleh hamany toupy ke gooel khord va afsaide elam shoed
  • مسعود US ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    دستش درد نکنه موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی