نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حبیب دلیل جدایی رونالدو از یوونتوس را فاش کرد/ مسی یا رونالدو؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره بازنشسته MMA دلیل دوست پرتغالی‌اش برای ترک یوونتوس و پیوستن به منچستریونایتد را فاش و او را با ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن مقایسه کرد.

حبیب نورماگومدوف ستاره سابق مبارزات آزاد و UFC که با کریستیانو رونالدو رابطه‌ای صمیمانه هم دارد، دلیل این ستاره پرتغالی برای ترک یوونتوس و بازگشتش به منچستریونایتد را توضیح داد.

رونالدوی ۳۶ ساله در واپسین روزهای نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس را پس از سه فصل و در فاصله یک فصل مانده به پایان قراردادش با این تیم ترک کرد تا برای دومین بار با منچستریونایتد قرارداد ببندد. او اما هرگز درباره دلیل خروجش از یوونتوس توضیحی نداد.

حبیب نورماگومدوف اما مدعی شد که رونالدو به او گفته چرا این تصمیم را گرفته است. ستاره روس به شبکه اسپورت۲۴ گفت: من دوست ندارم گفت‌وگوهای خصوصی‌ام با رونالدو را فاش کنم. خب، او به من گفت که زندگی و کار در ایتالیا برایش کسل کننده شده است و دوست دارد به انگلیس برود. راستش من هم خیلی طرفدار فوتبال ایتالیا نیستم اما یک مسابقه لیگ برتر انگلیس در حال پخش از تلویزیون باشد آن را تماشا می‌کنم. هر تیمی در این لیگ می‌تواند یک بازی تماشایی ارائه کند.

نورماگومدوف سپس رونالدو و لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال با هم مقایسه کرد و گفت: کریستیانو ۱۷ سال است که در اوج بازی می‌کند. سال ۲۰۰۴ او در فینال یورو ۲۰۰۴ بازی کرد و الان سال ۲۰۲۱ است و او هنوز دارد گل می‌زند. فوتبال هرگز پدیده‌ای مانند او به خودش ندیده است. من فکر می‌کنم که مسی ۱۲ است که در اوج بازی می‌کند و کریستیانو ۱۷ سال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    دوست رونالدو هس کسی که ازش سوال پرسیده مسی یا رونالدو؟! توقع داشته غیر از رونالدو چه جوابی بده !! از نظر فنی و فوتبالی مسلما مسی برتر هست ولی رونالدو خصوصیات منحصر بفرد دیگه ای هم داره که باعث شده محبوبتر باشه
    • O_0 IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      مسی یه زمانی خیلی خوب بود ولی الان انکار دیکه توانشو نداره و پیر شده چند سال دیگه هم رونالدو همینجوری. میشه
  • جمال IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    خودت عشقی حبیب جون
  • ناشناس IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    رونالدو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی