جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
۲ |
۵
باز هم به امید غیرت ایرانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در چنین شرایطی طبق روال عادی برنامه باید منتظر غیرت ایرانی باشیم تا دوباره بازیکنان همت کنند و دست به کارهای بزرگ و غیر قابل پیش بینی بزنند.

فرهاد اشراقی؛ یحیی گل محمدی با دلخوری از فدراسیون فوتبال با تیمش به تاجیکستان رفت. استقلال نتوانست قبل از بازی با الهلال مهره‌های چندان خوبی را جذب کند و حتی گفته می‌شود در اردوی دبی هم چشم انتظار پول است. در تراکتور هم وضعیت آن قدر خراب است که فقط حضور این تیم در میدان مسابقه با النصر عربستان همه را خوشحال می‌کند! در چنین شرایطی طبق روال عادی برنامه باید منتظر غیرت ایرانی باشیم تا دوباره بازیکنان همت کنند و دست به کارهای بزرگ و غیر قابل پیش بینی بزنند. حداقل تیمهای عربستانی خیلی بیشتر از ایرانی‌ها پول دارند و اگر قرار به مقایسه باشد، ما اصلا نباید با آنها بازی کنیم اما از نظر فنی الهلال و النصر چندان پرقدرت نیستند و حداقل در این مقطع زمانی می‌توان آنها را شکست داد. از پرسپولیس هم که این توقع وجود دارد تا به هر قیمتی که شده استقلال تاجیکستان را مغلوب و حذف کند.

تیم‌های ایرانی معمولا قهرمان آسیا نمی‌شوند و آخرین بار این اتفاق ۲۹ سال قبل رخ داده است. امسال هم  با این شرایطی که وجود دارد، به نظر نمی‌رسد اتفاق خاصی رخ بدهد مگر این که واقعا معجزه ای فوتبالی رخ بدهد. معجزه‌ای که قرار است در مقدماتی المپیک هم رخ بدهد و ما بعد از نزدیک به نیم قرن! راهی المپیک شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هموطن IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    جالبه که پرسپولیسو قاطی تراکتور و استقلال می کنی! پرسپولیس که تا لب تر کرده همه چیز براش فراهم بوده!
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    برای چی لنگو با اس اس و تراکتور جمع میبندی گرون ترین بازیکنو خریدن با استقلال شنبه یه شنبه هم بازی دارن و صد درصد میبرن استقلال شنبه یه شنبه نمیتونه اونارو ببره تراکتورم که بیشتر از دو سه تا نخوره خوبه استقلالم که ول کن اصلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی