۸۲
هیچ‌کس به اندازه من فحش نخورد؛ به پرسپولیس برمی‌گردم/ کی‌روش بزرگ‌ترین ظلم را در حق من کرد/ خیلی‌ها منتظر برکناری اسکوچیچ بودند
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده مدافع بازگشته به تیم‌ملی به تقدیر از دراگان و انتقاد از کی‌روش پرداخت. او یک پیام هم برای قرمزها دارد: به پرسپولیس برمی‌گردم.

شجاع خلیل‌زاده بدون شک یک مهره تعیین‌کننده در خط دفاعی تیم ملی ایران محسوب می‌شود. او در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش با وجود بازی‌های خوبی که برای پرسپولیس انجام می‌داد، مدت‌ها در حسرت پوشیدن پیراهن تیم ملی بود ولی بعد از جدایی این مربی پرتغالی شرایط برای شجاع تغییر کرد. نکته مهم اینجاست که دراگان اسکوچیچ اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد و تیم ملی هم در ۹بازی اخیرش در ۷ بازی گلی دریافت نکرده است.

جدیدترین اظهارات شجاع خلیل‌زاده که حالا همراه با محمدحسین کنعانی‌زادگان، زوج قابل اطمینانی را در قلب خط دفاع تشکیل داده‌اند را بخوانید:

بازی با عراق چطور بود؟

طبق معمول این بازی برای ایران یک مسابقه سخت و حساس بود چون بازی با عراق معمولا یک مسابقه حیثیتی است و حتی مسئولان هم به این بازی حساس هستند. خدا را شکر که با انجام یک بازی منطقی توانستیم ۳ امتیاز با ارزش بگیریم. من معتقدم که این بهترین بازی تیم ملی برابر عراق در چند سال گذشته بود و ما یک فوتبال حساب‌ شده را به نمایش گذاشتیم.

حتما می‌دانی که در زمان مربیگری کی‌روش موفق به شکست دادن این تیم نشدیم؟

من به نتایج ایشان کاری ندارم و باید بگویم که کی‌روش بزرگ‌ترین ظلم را در حق من کرد. من چند سال به تیم ملی دعوت نشدم ولی هر وقت در مورد این موضوع از من سؤال شد فقط گفتم که برای ایران آرزوی موفقیت دارم. دوستان من در تیم ملی حضور داشتند و همیشه دوست داشتم ایران نتایج خوبی بگیرد اما کی‌روش در حق من بد کرد و برخی رسانه‌ها نیز حامی او بودند. نمی‌خواهم زیاد در این مورد حرف بزنم ولی خیلی از موقعیت‌ها را به‌خاطر دعوت نشدن به تیم ملی در آن زمان از دست دادم. همه می‌دانند که من در پرسپولیس با چه کیفیتی فوتبال بازی می‌کردم ولی به هر حال کی‌روش تصمیماتی در مورد من گرفت که نابودکننده بود. برای من مهم نیست که حامیان کی‌روش بخواهند ناراحت شوند یا نشوند ولی واقعا این مربی در حق من ظلم کرد.

تو در آن سال‌ها هم موقعیت خوبی داشتی و حتما الان حسرت می‌خوری که آن زمان تیم ملی را از دست دادی، درست است؟

چرا وقتی حقم خورده شد نباید حسرت بخورم؟ در پاسپورت من ویزای برزیل خورد و این حق من بود که به جام جهانی بروم ولی کی‌روش سر لجبازی با آقای کرانچار و سپاهان درنهایت مرا خط زد. من هیچ وقت علیه تیم ملی صحبت نکردم و قسم می‌خورم که اگر الان هم در تیم ملی نباشم برای ایران آرزوی موفقیت دارم چون اگر تیم ملی موفق باشد، پرچم ایران بالا می‌رود. الان هم خدا را شکر می‌کنم که در خدمت تیم ملی هستم و با تمام توان بازی می‌کنم. تا زمانی که مثمرثمر باشم در خدمت تیم ملی خواهم بود و اگر هم سرمربی تیم ملی احساس کند که به درد این تیم نمی‌خورم قطعا برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم.

بعد از رفتن کی‌روش تصور خیلی‌ها این بود که تیم ملی دیگر تا چند سال نمی‌تواند از لحاظ نتیجه‌گیری آمار خوبی داشته باشد ولی به‌نظر می‌رسد خیلی از پیش‌بینی‌ها تغییر کرده است؟

من کاری به گذشته ندارم و هم‌اکنون با اسکوچیچ کار می‌کنم که او برای تیم ملی زحمت می‌کشد و امیدوارم این روند موفقیت‌آمیز، ادامه داشته باشد. خیلی‌ها تصور می‌کنند یک مربی برای موفقیت حتما باید اسم و رسم داشته باشد ولی من چنین نظری ندارم و مهم این است که یک مربی کیفیت فنی خوبی داشته باشد. مورینیو هم اول کارش اسم و رسمی نداشت ولی دیدید که چگونه در فوتبال موفق شد. البته باید به یک موضوع دیگر هم اشاره کنم.

چه موضوعی؟

قبل از اینکه تیم ملی به بحرین برود خیلی‌ها منتظر برکناری اسکوچیچ بودند ولی من آن زمان به موفقیت تیم ملی ایمان داشتم و دیدید که نتایج خوبی گرفتیم. متأسفانه برخی از رسانه‌ها می‌خواهند از برخی افراد کورکورانه حمایت کنند که به‌نظر من این درست نیست. من باید از زحمات آقای اسکوچیچ تشکر کنم همچنین وحید هاشمیان و کریم باقری. از دیگر مربیان تیم ملی هم که در کنار اسکوچیچ هستند کمال تشکر را دارم و آنها واقعا انسان‌های خوبی هستند.

کار کردن با اسکوچیچ چطور است؟

همه بازیکنان رابطه بسیار خوبی با این مربی دارند و با اسکوچیچ احساس راحتی می‌کنند. من با مربیان خارجی زیادی کار کردم ولی در مورد دراگان باید بگویم که او یک انسان بسیار مثبت و توانمند است و عملکردش در تیم ملی نیز همه‌چیز را نشان می‌دهد.

به‌نظر تو ما به جام جهانی صعود می‌کنیم؟

نباید در این مورد سؤالی مطرح شود و یا با شک و تردید صحبت کنیم. ما باید به جام جهانی صعود کنیم چون حقمان است. من باید یک تشکر ویژه از آقای عزیزی خادم داشته باشم که به‌صورت ویژه تلاش می‌کند تا تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد. امیدوارم بازیکنان مصدوم هم هر چه زودتر به تیم ملی برگردند.

 ظاهرا حضور مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی برای شما اتفاق جالبی بود؟

آقا مهدی نیاز به صحبت من ندارد. همه می‌دانند که او چه شخصیت بزرگی دارد و حضور مهدوی‌کیا در تیم ملی یک قوت قلب بزرگ برای ما بود.

بعد از جدایی از پرسپولیس برخی از هواداران این تیم برخورد خوبی با تو نداشتند ولی خیلی از هواداران هم اعتقاد داشتند که حق داشتی برای آینده‌ات تصمیم بگیری. در این مورد چه صحبتی داری؟

فقط این را بگویم که هیچ‌کس به اندازه من فحش نخورد و بی‌احترامی نشنید. من ۴سال با کمترین قرارداد برای پرسپولیس بازی کردم و همه قراردادشان از من بیشتر بود و حاضرم این موضوع را ثابت کنم. فقط یک سال از پول حرف زدم و از دید بعضی‌ها تبدیل به بازیکن بی‌غیرت شدم. البته حساب هواداران واقعی پرسپولیس از همه جداست و آنها می‌توانند تشخیص دهند که چه‌کسی واقعا برای تیم زحمت کشیده است.

به نظر می‌رسد از توهین‌هایی که به تو شده خیلی ناراحتی؟

زیاد دوست ندارم به این چیزها فکر کنم و مقصر اصلی را رسول‌پناه می‌دانم و حتی علیرضا بیرانوند هم در برنامه تلویزیونی گفت که او به این باشگاه آمده تا پرسپولیس را نابود کند. خیلی‌ها این بحث را مطرح می‌کنند که من قرارداد داشتم ولی چرا کسی به این توجه نمی‌کند که ۴سال کمترین پول را گرفتم و این برای من سخت است که یک بازیکن تازه‌وارد بیاید و ۲برابر من پول بگیرد و من هم ساکت باشم. چرا زمانی که نخستین نفر قراردادم را تمدید می‌کردم خیلی‌ها به‌به و چه‌چه می‌کردند ولی وقتی خواستم جدا شوم و از مشکلات و آینده‌ام حرف زدم یک نفر پشت سر من نایستاد؟ خیلی از فحاشی‌ها ناراحتم کرد ولی من تا جایی که توانستم زحمت کشیدم. من می‌توانستم قبل از بازی‌های آسیایی بروم ولی این کار را نکردم، نمی‌خواهم بگویم در رفتن به فینال آسیایی سهم داشتم ولی به هرحال یک مقدار که نقش داشتم.

 آیا یک روز به پرسپولیس برمی‌گردی؟ 

چرا برنگردم؟ من به این کاری ندارم که چه کسانی فحش دادند و توهین کردند چون آنها شخصیت خودشان را نشان دادند. من پرسپولیسی هستم و آنجا خانه من است. من از روز اول هوادار پرسپولیس بودم و حالا هم که در این تیم نیستم باز هم برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. طبیعتا من هم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم و یک روز به این تیم برمی‌گردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آقای شجاع خلیل زاده رفتی به مدیر عمال گفتی چون سنم بالاست یک قرارداد با من ببند 6 ساله سالی 20 میلیارد که بدونم تا سن پیری 120 میلیارد رو دارم به اضافه آپشن ها. از طرفی خودت هم می دونی توی ایران خیلی وقت ها بیشتر از دو ماه قراردادها پرداخت نمی شه. با این ترفند می خواستی قرارداد 10 میلیاردی ببندی و به محضی که دو ماه پولت رو ندادن فسخ کنی و ظرف چند ماه ادعای طلب 120 میلیاردی بکنی. مدیرعامل دستت رو خوند و اجازاه نداد. ضمنا بعد از اینکه از پرسپولیس حکومتی رفتی توی مراسم معارفه لوگوی پیراهن عربا رو بوسیدی. یعنی من برای پول عاشق پرسپولیس بودم و حالا جایی که به من بیشتر پول میدم عاشق انا هستم و لوگوی عربا از پرسپولیس حکومتی بیشتر می ارزه.
    • دوچرخه سواران هوچی گر IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      بازیکن با غیرت فقط بازیکن های شما که امسال هرکدوم ،بخصوص اون تعصبی هاشون، ماشالا 6 دفعه پست خداحافظی گذاشتن ولی دوباره به عشق هوادارای هوچی گرشون و البته قرارداد های چندبرابر برگشتن ، یه هفته تمرین کردن دوباره قهر ، دوباره اضافه شدن آپشن . ولی هوادارای هوچی گرشون اینارو نمیبینن
    • هوادار فوتبال IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      حرف چرت اگر این حرف رسول پناه رو قبول دارید باید التماس دیاباته به رسول پناه برای اومدن به پرسپولیس و فرار از استقلال رو هم باور داشته باشید
    • بیژن رستمی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      اصلا به‌تو چه ربطی داره طوری صحبت می کنی که یک دیوانه هم بهت می خندد ،لطفا برو باغچه خودتو بیل بزن ،بدویا خوب موضوعی درون تیمی است که شما انقدر فهم فوتبالی نداری که صدوبیست میلیاردی را مطرح می کنی که فقط توی استقلال شدنی است ،
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      آقای خلیل زاده به قول معروف خود کرده، را تدبیر نیست الآن هم خداراشکر کن که دعوتت میکنند واقعا الان ظلم و ستم به امثال مجید حسینی وپورعلی گنجی میشود وگرنه تو و کنعانی زادگان هم منشوری هستید وهم بی تربیت، آنقدر درپرسپولیس حاشیه ای بودی که کریم باقری گفت همین کارها را می کردی که به تیم ملی دعوت نشدی درضمن تو خدمتی که به لنگیها کردی دربازی با الریان کمک بزرگی بود وگرنه الان لنگیها از گردونه رقابت آسیایی خارج شده بودند ولی دلقک خوبی هستی
    • سارا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      کی روش یک مربی درجه متوسط جهانی بود نه کمتر و نه بیشتر، او هرگز در کلاس مربیانی همچون مارچلو لیپی و فابیو کاپلو و یواخیم لو و.‌.. نبوده و نیست و نخواهد بود
    • زاینده رود IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      اتنفاقا کار درست و منطقی رو کی روش انجام داد، نه اسکوچیچ دلال........ شب درازو قلند بیدار یا بعبارتی .... شب دازه . بزار جلوی تیم های برزگ و قوی عیارتون مشخص میشه
  • مسعود IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    خواب پرسپولیس رو مگه ببینی دیگه شما یکی میشی مثل فنونی زاده نهایتا ک بعد ۲۰ سال میای میگی استقلالی بودم تا حالا باخودت فکر کردی چرا بعضی بازیکنا به محبوبیت وحشتناکی میرسن تو پرسپولیس چون مایه میزارن برا تیم هوادار از شما فقط یه تصویر توذهن داره اونم از دست رفتن فینال آسیا بخاطر کمبود مدافع امیدوارم دوران ورزشیت جوری پیش بره ک پات ب پرسپولیس نرسه هیچوقت حتی شده بری برا کیسه بازی کنی ولی دیگه پرسپولیس نبینیمت
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    بله تو یکروز برمیگردی پرسپولیس کبیر ولی ما هم یکروز به تو احتیاج داشتیم،روز بازی فینال آسیا که مشکل دفاع داشتیم ولی تو رفتی
  • بابک IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    منتظرتیم، خونه خودته، پرسپولیسی باغیرت
  • محمدیان IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    بازیکنای امثال تو و سید جلال حسینی الان دوران مربی گرشونم تموم کرده بودن و دنبال تیم برای مربی می گشتن نه که بخوان بیان جای بازیکن بیست ساله و آینده تیم ملی و پرسپولیس بگیرن کیروش اگر دنبال جوانگرایی در تیم ملی نبود الان سن میانگین بازیکنا رو چهل سال بود با توجه به اینکه کرونا و این وضعیت اقتصادی سه سال که امان کشورو بریده و زادو ولدم در کشور نه تنها صورت نمی گیره بلکه باعث مرگ و میر بیشتر هم شده
    • ‌کیسه کش IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      احتمالا کیسه کشی ..فعلا که سید جلال با مدیریتش هرفصل بهترین خط دفاعیه..
  • فری امپرازول IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    نوش جونت تمام فحش ها هم حقت بود و هم کمت بود
  • ضرغام ماندگار IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    شجاع توپسرشجاع پرسپولیسی. ولی غالب کسانی که فحاشی میکنند احساساتی هستند فردا روی تخم چشم اینان جای داری. این خصلت احساسات است11
  • پرسپولیس با تعصب IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    تو عشقی شجاع کاری ب حرف ی مشت طرفدار ک حزب باد هستن نداشته باش اگه گل شجاع ب تعاون تو دقایق پایانی نبود ما اصلا از گروه صعود نمی‌کردیم پس ی خورده انصاف داشته باشیم بد نیست انشاالله ب زودی تو پرسپولیس ببینمت پسر باتعصب
    • گلی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      عجیبه شجاع تو فینال و با ی به اون مهمی تیم وگذاشت و رفت و تو عشق خطابش میکنی احتمالن استقلالی نیستی؟؟؟؟
  • شاهین احمدی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    شجاع خلیل زاده بی اخلاق ترین و بی انضباط ترین بازیکنان ایرانه حیف نیست در تیم ملی باشه وبدیع زادگان بی ادب بی تربیت
  • /// IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    تو در حد تیم ملی نیستی آقای خلیل زاده،الان هم اگر به تو بازی داده شده برو خدا را شکر کن،بازیکنی که بر اعصاب خود مسلط نباشد و مدام خطا کند هر لحظه ممکن است تیم ملی را ۱۰ نفره کند،قبلا هم چندین و چند بار سابقه درگیری دارد،کنعانی زادگان از نظر فنی مدافع خوبی است اما خلیل زاده نه از نظر فنی خوب است و نه از نظر اخلاقی،بهتر است آقای اسکوچیچ به فکر یک مدافع میانی دیگه برای زوج کنعانی زادگان باشد.
    • هوادار فوتبال IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      شجاع در حال حاضر بهترین مدافع ایران هست و این رو تو بازی با عراق نشون داد اگر بازی با سوریه هم چند اشتباه داشت به این خاطر بود که سه ماه بازی رسمی انجام نداده بود و از شرایط مسابقه دور بود وقتی تیم ملی در 9 مسابقه فقط دو گل خورده هیچ سرمربی عاقلی زوج دفاعی رو عوض نمی کنه و قبلا هم ترکیب کنعانی با پورعلی گنجی و مجید حسینی رو دیدیم که به عراق و بحرین و ژاپن باختیم ولی با شجاع اصلا به تیم مقابل موقعیت نمی دیم.
    • /// IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      کاربر هوادار فوتبال واقعا به نظر شما شجاع خلیل زاده بهترین مدافع ایران است؟شجاع خلیل زاده وقتی برای گرفتن توپ از حریف میرود یا باید توپش را بگیرد و یا مرتکب خطا میشود،آن هم خطاهایی که نزدیک محوطه جریمه است و بار ها و بار ها باعث ایجاد فرصت برای حریفان برای زدن ضربه ایستگاهی شده است،شما که هوادار فوتبال هستید باید بدانید که در گل نخوردن یک تیم تمامی عوامل تیم موثر اند و نه فقط مدافعان میانی،ایران در این بازی ها اکثرا یا در حال حمله بوده و یا جنگ در میانه میدان بر سر توپ و فرصت چندانی به حریفان داده نشده که خطری ایجاد کنند که منجر به گل شود و انصافا دروازه بان ما از بی کارترین بازیکنان زمین است.
    • هوادار فوتبال IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      کاربر /// اولا بازی عراق رو یه بار دیگه ببین گزارش یوسفی رو هم خوب گوش کن نمره بازیکن ها رو هم ببین که شجاع سومین بازیکن برتر زمین بود و خیلی توپ برگردوند و اجازه خلق موقعیت نداد بازی با سوریه امیری نیمه اول و میلاد محمدی نیمه دوم در دفاع چپ خیلی ضعیف عمل کردن و فشار زیادی رو شجاع بود و از طرفی کل تیم خوب بازی نمی کرد چون هماهنگ نبودن و بازی تدارکاتی نداشتن در ضمن پرسپولیس سال قبل با شجاع تا فینال 5 گل خورده بود که دو تاش پنالتی بود ولی امسال بدون شجاع تو مرحله گروهی از تیم های به مراتب ضعیف تر پنج گل تو جریان بازی خورد زوج کنعانی با مجید حسینی یا پور علی گنجی رو هم زمان باخت به بحرین و عراق و ژاپن دیدیم و نیاز به توصیفشون نیست تو بازی با عراق شجاع فقط یک خطا داشت اون هم چندان جدی نبود وحید امیری به مراتب خشن تر بازی می کنه و من هیچ وقت یادم نمیاد شجاع در چند سال اخیر تو بازی های رسمی داخلی و آسیایی اخراج شده باشه و همیشه با جرأت بازی کرده
  • gaber IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    این مطلبی که می‌نویسم باید مورد توجه و تابلوی روبروی هر بازیکن خوب و بزرگ زاده باشه. هوادار به چند دسته تقسیم میشن.1هوادار باسواد و با معرفت که از ذره ای زحمت بازیکن نمی‌گذره و همواره دوستش میداره 2 هواداری که با یک بازی بد تمام بازیهای خوب بازیکن را نادیده میگیره و فقط نوک بینی خودش را میبینه و در زندگی خودش هم اینطوریه و همیشه به اندک چیزی خوشحال و به اندک چیزی خوشحال3 هواداری که هیچ ملاحظه ای به حواشی و محیط باشگاه و مدیران ندارها وفقط خودش را میبینه4 هوادار ثابت قدم که چه در جدایی‌ها چه در سختی‌ها و ایرانیها همیشه شکرگزار دائمی و بدون هیچ چشم داشتی ماندنیه. بازیکنان و مربیان و کلا انسانها هم همینگونه هستند که طبیعت انسانها با هم متفاوته. پس بهیچوجه نباید گله ای داشت. اون کسی که واقعیه و با حق زندگی کرده همیشه کلمه تشکر از زبانش نمی افتاد. بهرحال از همه شما عزیزان متشکریم و خاک زیر پایتان. البته در آخر بازیکنان باید با سیاست تر و لطیفتر بیایند یا جدا شوند
    • کیارش IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      با سلام دوست عزیز هوادار در فرهنگ ورزشی ما متاسفانه بشدت احساسی و دور از هر منطقیه ما مثلا هر بازیکنی که وارد تیم میشه به عرش میبریم بعد از تیم جدا میشه فقط به دلائل مالی به زمین میزنیم اوائل لین بازیکنای سطح پایین میان حتی با جوهر ابی قرارداد نمیبندن ولی یه پول تپلتر از جایی میرسه سریع یادشون میره ما انقدر بچگانه رفتار کردیم که انگار کی روش با پرسپولیس مشکل داره دقت نکردیم که چه دلیلی داشت که برانکو وارد ایران شد (با تمام احترام و زحمتی که برای فوتبال ایران‌کشید)با داشتن فرار مالیاتی بعد از افتضاح ۲۰۰۶ و مصاحبه های عجیب غریب و تحریک سرمربی با کمال بی احترامی گفتیم تیم ملی ما پرسپولیسه پرچم ملی کشورمونو تا حد یه باشگاه (ولو پرافتخارترین تیم ایران) پایین اوردیم و وارد بازی شدیم که ۴ سال قبلش (جریانی که نمیخاست کی روش باشه چون جلوی بخوربخورش گرفته شده بود) امیر قلعه نوعی و فتح الله زاده بهمراه بقیه مثلا مربی های وطنی شروع کردن و بازیکنایی که تو این جو قرار گرفتن و از ما سو استفاده کردن کی روش رفت ما ماندیم و فوتبالی که هیچ برنامه و پلنی نداره اون رفت به کلمبیا و الانم در مصر و منتقدینش.
    • کیارش IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      و پیرو نظر قبلی منتقدین کی روش که سر دمدارشون برانکو بود بعد از اخراج از یه تیم عربی احتمالا بزودی از عمان اخراج میشه ولی ما کسی رو از دست دادیم‌که رفت مربی محمد صلاح شد و راستی یه مثال وقتی مایکل اوون از رئال برگشت این هواداری لیورپول بودن که نخواستنش و مجبور شد به باشگاه رقیب بره ای‌کاش بدانیم که پیرهن پرسپولیس نسبت به ممد پنجعلی کاظم‌سیدعلی خانی محرمی و... برای خیلی از دوستان گشاده و یبارم ما نخایم اینارو بلایی که خلعتبری سر باشگاه اورد فراموش شده ظاهرا
  • قرمز بااصالت IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    شجاع دوست داشتنی منتظرت هستیم و قدردان تمام زحماتت برای پرسپولیس کبیر
    • گلی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      قدردان زحمتکش هستیم ولی کسي که به خاطر پول رفته‌ به خاطر هوادار برنمیگرده
  • مهدی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    من هم اعتقاد دارم مربی خوبیه اما نظر کی روش در مورد خلیلزده کاملا درست بود .دراینده خواهیید دید هنوز تیم ملی محک نخورده این عراق اون عراق نبود.
  • راز IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    ما همیشه حامی تو بودیم و الان هم برگردی قدمت بر چشم ماست
  • علیرضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    به امید بازگشتت
  • ناظر IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    کیروش بخاطرآگاهی ازمحیط فاسد پیرامون فوتبال ایران و خاتمه دادن به بازیکن سالاری وبازیکنان سفلرشی و مجال ندادن به هرکس وناکسی در دخالت درامور تیم ملی مغضوب بسیاری درفوتبال ایران است. متاسفانه عده زیادی به فوتبال به چشم سفره ای پهن، مینگرند که بایستی سهم خودرا به هر شکل از آن بردارند، دراین بین فقط آدمهای سالم و استعدادهای واقعی فوتبال پایمال هستند.
  • ۴۶۷۸یا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    دوست داشتم وددوست دارم وخواهم داشت .وهرگز اازت ناراحت نشدم چون میشناختمت
  • مهران IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    فوشای که ازسپاهان خوردیم نوش جونت
  • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    سلام ...اول ازاینکه من تاییدنمیکنم که کسی فحاشی کنه اونم شما بزار به حساب اینکه پرسپولیسو تنها گذاشتی رفتی وهوادارا ازت ناراحت بودن این از مکتب پرسپولیس به دوره دوم اینکه آقای خلیل زاده شما تاقبل از این که بیایی پرسپولیس کسی نمیشناختت پس واسه پرسپولیس منت نزار سوم توحرفهای شما تناقض وجود داره یا شما به خاطر درخواست پول بیشتر از پرسپولیس رفتی یا اینکه آقای رسول پناه شمارو نخواست واسمون روشن کن چهارم اینکه ما قدر نشناس نیستیم وزحماتی که واسمون کشیدی تشکر میکنیم وامیدوارم که دوباره برگردی وجبران مافات کنی ....به امید قهرمانی پرسپولیس کبیر
  • پرسپولیسی دوآتیشه IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    بازیکنانی که هنوز برای کیروش ازخودراضی پست میذارن فقط تو این فکرن که اگه یه روز برگش خطشون نزنه. درواقع هنوزم ازش میترسن. آقایون بیدار شید. هرکدوم شما برا ما برتر از کیروش هستید. ایشون خوشبختانه به تاریخ پیوست
    • کیارش IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      کیروش الان تو مصره تا دوسال بعد سفره پهنه حداقل خیال دوستان راحته بعد از اونم هم عمر مربیگری اون تمام شده هم فوتبال ایران (اگه اوضاع به این شکل پیش بره)روزای سختش شروع شده
  • حسین IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    در حد تیم ملی نیست
  • سید IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    درود ..پسرشجاع! درسی به سوشا مکانی و مغانلو دادی .... سعی کن به دبل هتریک برس !
  • هوادار فوتبال IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    شجاع عزیز تو تا آخرین لحظه که بودی با جون و دل برای پرسپولیس بازی کردی و حقت بود که به فکر خانواده و آینده ات باشی به اراجیف یه عده گوش نکن این آدم ها خودشون از یه دوزاری نمی گذرن و آدم بیمار هم زیاده انشاالله موفق باشی و به امید بازگشت دوباره ات به پرسپولیس
  • مهدی طارمی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آقایونی که میگن شجاع کیفیت فنی نداره و دراندازه تیم ملی نیست شما بگید آیا عارف غلامی و مردمند در حد تیم ملی هست
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آقای خلیل زاده رفتن داریم تا رفتن ما ک بهت حق دادیم ک بری ولی تو پلهای پشت سرت و خراب کردی تو ب هوادار پرسپولیس ی قهرمانی اسیا بدهکاری ک باید تاوانش و بدی بعدم هر لوگوی ارزش بوسیدن نداره این و بفهم تازه داشتی با رفتنت و نوع رفتنت جو پرسپولیس و بهم میزدی ی چیز ه دیگه جایگاهی ک الان داری مدیون پرسپولیس هستی منتی سر کسى نزار
  • رضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    برو دعا به جون مس کرمان کن که تور ا به لیگ برتر اورد ود این تیم دیده شدی والا هنوز لیگ یک بودی۱
  • پرسپولیس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    من فقط اینو میدونم که شیش تایی ها فرناز مجیدی فرناز مجیدی
  • لوگو بوس IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    اگه به تیم ملی دعوت شدی به خاطر تیم محبوب وفشار طرفدارانش بوده وگرنه هرگز رنگ تیم ملی رو نمی دیدی ضمنا دیگه هرگز به پرسپولیس فکر نکن
  • احمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    بسیار کار خوبی کردی و این حق تو بود. ضمنا بابت همه زحماتت برای پرسپولیس واقعا ازت تشکر می کنیم. ان شاءالله اگر قسمت باشد برگردی و باز هم افتخارآفرین باشی
  • کیارش IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    معرفت و صفت امثال تو و سروش رفیعی مشخص کرد کی روش خیلی جاها حق داشته
  • م م US ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    فقط کیروش دلال وویلموتس که نون اسمشونو خوردن نه نون بازوشون رو وخاعنین و وطن فروشان که طرفدارشون هستن،،،،،،،
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    با سلام درود فراوان ...شجاع خلیل زاده تو بهترین بازی ها رو برای پرسپولیس به نمایش گذاشتی ..درسته تو بدترین شرایط پرسپولیس رو ترک کردی ...ولی ما دوس داریم دوباره برگردی ..برگرد و دوباره جبران کن ما یه جام آسیا از تو طلب داریم ا این افتخارو کسب کن بعد همه فراموش میکنن کی رفتی کی اومدی
  • سعید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    جون هر کی دوس داری اسم پرسپولیس رو نیار چرا با روح و روان هوادار بازی میکنی ما دیگه تو رو نمیشناسیم لطف کن ما رو بی خیال شو برو سپاهان یا استقلال
    • کیسه کش IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      باشه چون ملک شخصی اته میره کیسه .چه زود انهمه بازی خوب و۱۰تاجام یادتون میره
  • تاج، سپاهان و بقیه IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    اسکوچیچ نون تلاششو میخوره نه مثل کی‌روش که نون اسم و رسمش و یا ویلموتس که نون شارلاتانی و دودره بازی. اصلا از پرسپولیس خوشم نمیاد ولی شجاع خلیل زاده بازیکن خوبیه فقط یکم بی اعصابه که اگر بر خودش بیشتر مسلط باشه نقش ارزنده ای در موفقیت های آتی تیم ملی خواهد داشت.
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    تو دیگه حق نداری بیای پرسپولیس تمام شد شجاع
  • کیسه کش IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    طرفدارهای واقعی پرسپولیس. نه اناییکه با یه کشمش گرمی اشون میشه بایه قوره سردشون میشه.شجاع برای پرسپولیس باتعصب بازی کردکمترین دستمزد و گرف چون توپرسپولیس بود وکیروش کیسه کش به تیم ملی دعوت نشد.رسول پناه فقط به قصدتخریب اومدوموفق هم شد.مافیای کیسه قبل فینال نزاشت پرسپولیس قهرمان بشه و۵تابازیکنو ازتیم جداکرد‌.هروقتم برگرده اگه باهمون تعصب وگذاشتن سرجلوپای مهاجم بازی کنه قدم اش روچشم. آقایان احساسی هم بایه گل هم طرفدارش میشن.شجاع دوستت داریم.خواهشا فوتبالی حرف بزنید
  • گرگانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    نمیرفتی قهرمان اسیا میشدیم
  • شهرام AE ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    دوست عزیز همین الان هم کنعانی زادگان جور اشتباهات شما را می‌کشد. خربین به راحتی شما را دریبل کرد و با بیرانوند تک به تک شد...همین الآن هم چون با کنعانی زادگان هماهنگی در تیم ملی هستید...
  • mee IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    میتونستی مثه بشار بعد از فینال بری چرا لوگو بوس کردی به نظرت جایی داری ؟؟؟
  • حسین 021 IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    درسته بازیکن با کیفیتی بود و هست ولی زمان کی‌روش اوج کار روزبه چشمی و پورعلی. گنجی و مجید حسینی بود، علرغم انتقادات به چشمی تنها بازیکن حال حاضر کشوره که در هر دو پست هافبک دفاعی و دفاع اخر ششدانگ بازی میکنه، دفاعی پا به توپ با ارسال پاسهای قطری بلند و در عمق و همچنین قابلیت دریبلینگ خوب در سطح یک مدافع که مجید حسینی و پور علی گنجی و میلاد محمدی صادق محرمی عارف غلامی و جعفر سلمانی از این دسته بازیکنان هستند، یکی از دلایلی که شجاع خیلی زود در لیست مازاد الدحیل قرار گرفت و به باشگاه کوچکتری نقل مکان کرد سبک بازیش بود، زیر توپ زدن درصد خطای بالا عدم اگاهی محیطی بالا و بازیخوانی در سطح ملی عدم استعداد بازیسازی از خط دفاع که این سبک برای تیم کی‌روش بسبار مهم بود چون تیم از دفاع بازی خودش و شروع میکرد بخاطر همین با رامین رضاییان و وریا شروع کرد و...
  • خلیج فارس IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آخه فوش خور ملسی داری،از هواداران سپاهان بگیر تا پرسپولیس
  • رضامحمدی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    الانهم.سیدجلال بهترین مدافع پرسپولیسه حتی بهترین مدافع ایرانه
  • ع IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    بامعرفت‌اینهایی‌که‌منفی‌نوشتند‌پرسپولیسی‌نستند‌هر‌موقع‌توانستی‌به‌تیم‌کمک‌کن‌دوست‌داریم
  • م IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    یکی ازبی اخلاق ترین بازیکنای لیگ بودی برانکو وکیروش جزوبهترین مربی های تیم ملی بودن مخصوصاکیروش تیم ملی تحول ایجاد کرد مطمعن باش مدافع هایی بهتر از تو داریم پرسپولیسی نیستم اما مدیون پرسپولیس وتیم ملی هستی که قرارداد انچنانی تو قطر میگیری کیروش وبرانکو تحول وپایه گذاری کردن تاتیم ملی اینجا برسه
    • پ م IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      واقعا متاسفم برای تعصب بیش از حد به کی روش و پرسپولیس
  • ابرام سیبیل IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    تیم لنگ به شجاع خلیلزاده نیاز نداره بابامسعود رو میخاد فقط بابامسعود میتونه براشون جام بیاره
  • کمایی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    زمانی که پرسپولیس بهت نیاز داشت نموندی دیگه نمی خوای برگردی
  • للرد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    شجاع بهترین مدافع اسیا اسکوچیچ بهترین مربی اسیا
  • میم IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آقای خلیل زاده هر بازیکنی حق داره از تیمش بره این زمانه که مهمه شما تو فینال آسیا مارو تنها گذاشتی و رفتی حتی بشار که عراقی بود گذاشت بعد فینال رفت ولی شما چی من فحاشی دیگران رو تائید نمی کنم ولی فحشی که خوردی بابت بیمعرفتیت بود خواستی برگردی فکر کن چون شاید نتونم مثل اینتیم بهت پول بدیم :(((
  • امیر IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آقای خلیل زاده بشار که مثل تو ادعای تعصبی ها رو در نمیاورد بعد از فینال رفت چون مثل تو میدونست تیم بهش احتیاج داره و تو هم وقتی رفتی آرزو داشتی پرسپولیس ببازه که همه بگن شجاع چقدر مؤثر بود شک نکنید که دقیقا همینه که گفتم و دیگه به پرسپولیس برنگرد، کیسه کشها هم هنوز دارن میسوزن امید خدا چندین سال دیگه قهرمانی های استقلال افسانه میشه و برای بچه هاشون تعریف میکنن که یه زمانی رقیب پرسپولیس کبیر بودن و الان سپاهان و فولاد و تراکتور جاشون رو گرفته و فقط به فکر این هستن که سقوط نکنن
  • لنگی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    شجاع فقط ادعا داره ولی وقتی میومداصفهان موش میشدچون میدونه اصفهان نمیتونه پروگیری دربیاره
  • طوفان IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آقای شجاع خودت میدونی و فوتبالی ها هم خیلی بهتر میدونن که سطح فوتبال شما در پست حساس دفاعی یک سر گردن بالاتر از آسیاست و کی‌روش رسول پناه ویلموتس تاج همه یه باند بودن عین هم فوتبال ایران رو ضربه زدن واقعا
  • HAMiD IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    با سلام ،درود فراوان بر آقای شجاع خلیل زاده بازیکن خوش تکنیک تیم ملی و پرسپولیس براشون آرزوی موفقیت و تندرستی دارم
  • عقاب تیز بین FR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    کیسه کشا چقدر بدبخت هستید اخه حسودی تا چه حد شجاع قلبش قرمزه و پرسپولیسی اصیل به حساب میاد ما بخشیدیمش به هیچکسم ربطی نداره شجاع جون برگرد به اشیانه و همچون نگین بدرخش به امید موفقیعت ارتش سرخ در تمامی میادین
  • کیسه مایه ننگ ایران FR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    درجواب سعید که خودشو جا هوادارای پرسپولیس جا زده باید بگم که من مطمنم که جنبعالی کیسه کشی بیش نیستی و اینا بدون شجاع خلیل زاده عمرا تو تیم کیسه توپ نخواهد زد اینا بدون پس نمیخواد الکی دلتو خوش کنی با کامنت مسخرت خیلی خندیدم از بیچارگی شما کیسه کشا چون تو عمرتون تو تیمتون یه مدافع تمام عیار نبوده ولی پرسپولیس سید و داره و همچنین روزی شجاع رو
  • مجید IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    سلام شجاع واقعا حرف حق میزنم چرا او نباید پولی که میگیره کمتر از دیگران باشه مگه اونها خونشون رنگی تراز بقیه هست بهترین مدافع ایران هست به یقین میتونم بگم.ولی مدیران پرسپولیس بهاش بد تا کردن.امیدوارم که یه روزخلیل زاده برگرده به تیم وواقعا مرد پرسپولیس هست.لطفا شما هوادار تیم بزرگی هستین نباید مشکلات. این بنده خدا نادیده گرفت بخاطر نادانی های مسولین چه بازیکنانی رفتن از تیم.کنعانی زاده.کمال .شجاع.علیپور.طارمی.وغیره....لطفا نکنین این کار رویم با شماست مسولین محترم حق بازیکنان را ضایع نکنید همه رو به یه چشم ببینید چون با این بازیکنان تیم شده پرسپولیس و چند سال پشت سر هم جام بالاسرتون می‌ره .ایشالله یه روز هم میرسه که تمام بچه ها برگردن به تیم مخصوصا.شجاع.کنعانی زاده .کمال.احمدنورالهی.علیپورودوستان دیگه پرسپولیسی یاعلی مدد.لطفا مسولیتی که نظرات را میخوانید بچه ها رو برگردونید لطفاً.خواهشا
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    شجاع پرسپولیس خانه توست هروقت خواستی بیا پسر پرسپولیسی
  • مسیح TR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    این آقا نه اخلاق داره نه از لحاظ کیفی به درد میخوره و نه واقعا در حد و اندازه تیم ملی هستش همون موقعی که پیروزی رو به پول فروخت و رفت من گفتم ایشون بازیکن واقعی تیم مون نیست و همه حرفاش الکی بود قرار بود 6 سال ببنده تو که میدونستی پول کم میدن و جای دیگه بیشتر چرا الکی شعار دادی و هوادار رو مسخره کردی چرا الکی قمپز در میکنی و حرفای الکی میزنی همون بهتر رفت
  • وکیلی فر IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    بادرود پسر شجاع ایران و پرسپولیس ما از زحمات تو برای تیم ملی و پرسپولیس تشکر میکنیم مثل همیشه این سالهای آخر فوتبالی را محکم و حساب شده بازی کن تو لیاقت بیشتر از اینها راداری موفق باشی.
  • فرهاد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    بنظرم مربی با کلاس جهانی ، وقتی یکی رو دعوت میکنه یا نمیکنه قطعا معیارهای یک بازیکن در حد ملی رو نداشته که دعوت نشده و بعدش هم اگه قرار باشه همه دفاع های یک لیگ رو دعوت کنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه . نه. بنظرم بعد فنی داشته ولاغیر.
  • مجید IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    درود بیکران خدمت همه بازیکنان و مربیان تیم ملی کشور عزیزم ایران،من هوادار تیم استقلال هستم وای از صمیم قلب شجاع خلیل زاده را دوست دارم و بهترین دفاع حال حاضر ایران هستند.
  • لیلی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    امیدواریم که زودتر برگردی چون با بازیکن پرسپولیس
  • محمد IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    یک کلام هر بازیکنی که رفت چنانچه بازگشتش به نفع تیم هست قدمش روی چشم اونی که خارج از محدوده نیاز تیم هست مقصر خودش هست ولی احترام واجب بجز اونای که به تیمهای رقیب میرن اونا راهشون از ما جداست
  • هبن IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    کی‌روش ظالم نیست اگه خوب بودی چرا نتونستی اروپا بری چرا 33سالگی رفتی کشورهای عربی !!!!! پورعلی گنجی کنعانی زادگان سید جلال زمانی بودن میخواستی تورو بیارن تو که خوب بودی چرا نتونستی آسیا خوب باشی پیروزی باخت اسکوچیچ به تیم ملی ظلم می‌کنه که ۳۴ساله رو دفاع میزاره بعد تو کیو میزاره اینو بگو پورعلی گنجی حسینی جوون هستن و آینده دار در ضمن سفارشی تو دعوت کردن
  • نصیر IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    آقاشجاع عزیز قسم به جرئت میخورم که اینهایی که منفی نوشتندوگفتندطرفداران تیم کیسه کشان (استقلال)بودندپرسپولیسی جماعت بی معرفت نیست وزحماتت را برای پرسپولیس ازیادنمبرد غم نخوروالسلام درخانه اگرکس است یک حرف بس است
  • .... IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    یک بازی در میون سوتی وحشتناک در حد گل میدی.... اسکوچیچ با تو اخرش ته دره هست.... چیزی که زیاده دفاع تو ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی