حمله یک پرسپولیسی به کیروش/ زمان کی‌روش چه موقع اینطور بازی کرده بودیم؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد زمان مربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی، این تیم به دنبال دفاع کردن و بردهای یک بر صفر بوده است.

حمید درخشان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق گفت: تیم ما انسجام خوبی داشت و در حفظ توپ و انجام کارهای ترکیبی نمایش خوبی داشتیم.

وی افزود: مسئله اصلی جنگیدن در زمین مسابقه بود که این موضوع نقش مهمی در پیروزی تیم ملی داشت. خطوط هافبک و حمله ما نمایش بسیار خوبی داشتند و مهدی طارمی در خط حمله عالی کار کرد، ضمن اینکه در خط دفاع هم شرایط خوبی داشتیم و این برد جای هیچگونه بحثی باقی نگذاشت.

درخشان در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی تصریح کرد: من فکر می‌کنم زیاد نباید به این موضوع فکر کنیم که دراگان اسکوچیچ با چه شرایطی به تیم ملی رسید، چون نتیجه گرفتن و آمار از هر چیزی مهمتر است. ما کجا به یاد داریم زمان کی‌روش در چنین بازی‌هایی با اختلاف سه یا چهار گل پیروز شده باشیم؟ ما در آن زمان فقط دنبال دفاع کردن و کسب پیروزی یک بر صفر بودیم، ولی حالا تیم ملی با نتایج پرگل برنده می‌شود و خیلی هم خوب دفاع می‌کند. به نظر من آمار همه چیز را نشان می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر گفت: نمی‌خواهم با قاطعیت حرف بزنم، ولی تیم ما لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    چقدر کیروش بدبخت شده تو نقدش میکنی...مربی که دوبار ایران رو راهی جام جهانی کرد اینقدر بدبخت نشده که پرسپولیسیا فقط بخاطر حرف های درستش درمورد حمایت همه جانبه وزارت ورزش اینجور بهش می تازن...مگه اسکوچیچ چه دستاوردی داشته تاحالا؟
    • کمک نظر دهنده IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      نمیدونم اون استقلالیایی کخ میگن کی روش کلاس داشت و از این حرفا میدونن الان کیروش حان کجا هست و داره تو چ تیمایی مربی گری میکنه و کارنامش چیه یا اینکه چون فقط موزامبیکی بوده تو پرتغال بزرگ شده ادم با کلاس مربیگری بالا هست بابا جمع کنین تیم طلایی ایران رو دو بار برد جام جهانی با جیگر خونی و اظطراب ما هیچ وقت انقدر قشنگ بازی نمیکردیم با عین حالی که اردو های نود روزه و هزینه های میلیاردی نکرده این مربی و شو من باز یدر نمیاره ادم نا بلدیه که صد در صد بازیاشو برده ولب دلیل دشمنی خیلیا با استقلا معلومه چون بازیکن های زیادی رو از کمک نایب قهرمان دعوت نکرده یه عده سوختن امسال ایران با اقتدار میره جام جهانی و زیبا تربن بازی های تیم ملی رو ارائه میده
  • احمد IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    سلام منم از این پیروزی لذت بردم.اما این پیشکسوت عزیز که نمیتونه با قاطعیت از صعود این تیم حرف بزنه در صورتیکه اگر کی‌روش مربی بود من با قاطعیت میگفتم صعود میکنیم. جناب درخشان در این چند سال کجا عراق این چنین جلوی ایران بازی کرد که ما نتوانستیم ۳ گل بزنیم؟ به نظر شما این عراق همیشگی بود؟
    • احمدرضا IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      منم خیلی برای کی روش ارزش قائلم و حرفایی زد که بعد ها متوجه ش خواهیم شد و خدمات زیادی به تیم ملی کرد ولی شرایط امروز تیم ملی حالا دسترنج کی روش هست یا سیاست و تیزهوشی اسکوچیچ احتمال بالای نود درصد صعود می کنیم
  • سامانی IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    درخشان در حدی نیست که از کی روش ایراد بگیره هر جا رفته بر کنار یا مجبور به استیفا شده .خدایی کسی باید از کی روش ایراد بگیره که حداقل یک سال تو کشور دیکری مربیکری کرده باشه و کارنامه بین المللی. داشته باشه .‌‌حداقل باید کارنامه درخشان داشته باشه نه نامش درخشان باشه
  • ابرام US ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    متاسفانه آب که سربالا بره جناب قوربا غه هم بیکار نمی نشینه و هم میزنه هم میخونه و هم میرقصه . بالاخره این بابا و دوستانش یادشون رفته در ابتدای کار و شروع اسکوچیچ ٬چه لا طایلاتی در مورد این بیچاره سر هم می کردند . حا لا هم از حب علی نیست که جیلیز ویلیز می کنند بلکه از بغض معاویه است . ================================================================================================= چه خوش است گر محک تجربه آید بمیان ...... تا سیه روی شود آنکه در او غش باشد .
  • احمدرضا IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    آخه کی تو رو آدم حساب میکنه ، در ضمن این کلاس اروپایی که تیم ملی بازی میکنه و تمایل بازیکنان به حضور توی فوتبال اروپا مرهون تفکر کارلوس کی روش هست ، وگرنه تنها عیب کارلوس کی روش تفکر دفاعیش بود که با فوتبال ما در تضاد بود .
  • فرشچي افشين IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    كاپلو خان ! اندازه پاهات قدم بردار وگرنه ….
  • م. ر. IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    تكرارى
  • م. ر. IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    یکی به درخشان بگوید هنوز زمان مربیگری شما در تیم المپیک و پرسپولیس یادمان نرفته که تیم المپیک با بازیکنان صغر سنی مثل حسین کعبی و غیره هم موفق نشد به المپیک برود و در پرسپولیس هم بعد از آنکه با خالی کردن زیر پای دایی (زیر آب زنی) سرمربی شدید به نیم فصل نکشید که از کار برکنار شدید و حتی قبل از این دو مورد در کلاس های مربیگری a که پنج یا شش نفر بودید هم حتی نتوانستید مدرک بگیرید و دوره را کامل طی کنید پس لطفا سکوت کنید آقای درخشان و بگذارید حداقل کسانی مانند حشمت خان مهاجرانی در مورد زمان کی‌روش نظر بدهند نه شما و امثال شما که فقط به دنبال حاشیه سازی و غیره هستید لطفا از هم دوره ای های خودتان مانند پیوس و غیره کمی سکوت و حرف نزدن را یاد بگیرید
  • سامان IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    برید بابا اگر هر چی درقهرمانی تیم ملی دارید صدقه سر کی روش دارید یکی بیاد به همین آقای منتقد بگه که الان داره رجز میخونه به قبل از کی روش چرا تیم ملی درستی نداشتیم و حالا که استخوان بندی تیم ملی توسط کی روش ساخته شده و داریم با همون استخوان بندی بازی میکنه وپیروز میشه این آقای به اصلاح کاسه داغتر از آش نظریه پرداز شده جمع کن بابا تو اگر از فوتبال سر در می آوردی که همون پرسپولیس رو جمع می کردی .
  • gaber IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    با احترام به حمیدخان این موضوع دفاع کردن در زمان کی‌روش مربوط به روشی بود که در باشگاههای داخلی ما یک مهاجم شاخص یا یک هافبک هجومی تاپ پرورده نشده بود. ما به برانکو و شیوه کاری او میدونیم چون اثراتش در تیم ملی بشدت حس میشه. شما مربیان داخلی در طول سالها مربیگری چند تا غیر از طارمی یا نورالهی معرفی کردید. همین پرسپولیس برانکو و سایه ای که بر لیگ انداخت الان بدون دلهره زیر سایه اش بازیکن داریم و پر از فورواردهای حرفه ای. حالا اگر چند تا برانکو در لیگ داشتیم مطمئنم بودم جزو تیمهای شاخص و برتر سه قاره قرار داشتیم.تا مربیان خوب نیاوریم و پولمون را خرج بازیکن خارجی ساده نه ، خرج مربیان خوب نکنیم و از مربیان ساده و با هوش متوسط استفاده کنیم تیم ملی باید از سوریه جنگزده بترسد
  • ماسال IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    نتایج جنابعالی هم در پرسپولیس درخشان بود البته با‌ برکناری نلسون و انتخاب سوشا .و پنج باخت متوالی. من پرسپولیسی هستم ولی لول کیروش بالاتر از اسکوچیچ است. فقط کیروش حاشیه زیاد داشت و نگاه از بالا و دستمزد گران و مدت طولانی مربیگری در ایران گه در واقع چیز بیشتری برای دادن به ایران نداشت ولی تاثیر زیادی بر کیفیت تیم ملی گذاشت. ۲
  • آذرخش IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    چرا فقط شما پرسپولیسیها ازکیروش بیزارید، حتما بخاطر سابقه ووزنی که در فوتبال داشت و زیر بار توصیه و دخالت عده ای نمیرفت، شایدم بخاطر اینکه نگذاشت تیم ملی حیاط خلوت تیم خاصی باشه، هرچه بود فوتبال ما وام دارمیراث کیروش است و آنهایی که باعث خروج او ازتیم ملی بودند یقینا خیروعافیت تیم ملی را مطالبه نمیکردند واغراض خودرا به منافع ملی ترجیح میدادند.
    • ارتش سرخ IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      چ تیم کیروش چ این تیم شالکه اش از تیمی هست ک برانکو داشت بیخود دور برندارید مربی تیم ملی بازیکن نمیسازه از ساخته شده های مربی های لیگ استفاده میکنه 1بیرانوند 2صادق محرمی 3شجاع خلیل زاده4کنعانی زادگان 5مهدی ترابی 6مهدی طارمی 7احمدنورالهی 8وحید امیری اینا شاگردای کی بودن؟حالا بگذریم از کسانی مثل سیدک نخواستن تو تیم باشه یا سرلک ک الان عضو پرسپولیس هست
    • امید IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      آقای ارتش سرخ این بازیکنایی که اسم بردی اکثرا اول ملی پوش شدن بعد اومدن پرسپولیس.. ما هم نه حافظه مون ضعیفه نه گوشامون مخملیه که تو بیای بهمون بگی پرسپولیس چه بازیکنی به تیم ملی داد.. اظهار نظر کردن راه و رسمی داره که متاسفانه شما بلد نیستی.. اولیش هم اینه که عینک تعصب باشگاهی رو از چشمت برداری.
    • عادل ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      البته من با آن قسمت از صحبتت كه وظيفه مربي تيم ملي ساختن بازيكن نيست موافقم وراين را وظيفه باشگاها مي دونم كه متاسفانه تا مدت زيادي باشگاه هاي ما از كشف استعداد جديد غافل بودند و نتيجه اش تيم ملي بود كه در سال ٢٠١١ تحويل كيروش دادند ! يك تيم پير و بي انگيزه و بدون بازيكن بين المللي ! ولي اين را هم فراموش نكنيم كه بازيكناني مثل ترابي ، كنعاني ، اميري ، بيرانوند و … قبل از حضور در تيم پرسپوليس توسط كيروش به تيم ملي دعوت شده بودند ! برانكو مربي تيم پرسپوليس بود و كيروش مربي تيم ملي ! حالا چرا و چه كساني و به چه دليلي اين دو مربي را در مقابل هم قراردادند موضوعي است كه بيشتر بايد در مورد آن فكر كرد .
  • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    خدایی تو یکی در مورد کیروش نظر نده قشنگ نگاه کن دقت کن و ریز شو به تیم همه اینها بازیکنایین که ساخته دست کارلوس کیروش هستن طارمی آزمون جهانبهش امیری ووو دست بردارید ترخدا تیم ساخت امکانات ساخت یکمی خجالت بکشین
    • عادل IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      البته من با آن قسمت از صحبتت كه وظيفه مربي تيم ملي ساختن بازيكن نيست موافقم وراين را وظيفه باشگاها مي دونم كه متاسفانه تا مدت زيادي باشگاه هاي ما از كشف استعداد جديد غافل بودند و نتيجه اش تيم ملي بود كه در سال ٢٠١١ تحويل كيروش دادند ! يك تيم پير و بي انگيزه و بدون بازيكن بين المللي ! ولي اين را هم فراموش نكنيم كه بازيكناني مثل ترابي ، كنعاني ، اميري ، بيرانوند و … قبل از حضور در تيم پرسپوليس توسط كيروش به تيم ملي دعوت شده بودند ! برانكو مربي تيم پرسپوليس بود و كيروش مربي تيم ملي ! حالا چرا و چه كساني و به چه دليلي اين دو مربي را در مقابل هم قراردادند موضوعي است كه بيشتر بايد در مورد آن فكر كرد .
  • شایان حلاج نیشابوری IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    لپ کلام کی روش کلاس و اعتماد به نفس بازیکنای. ایران رو برد بالا . و کلاس دفاع بازی دفاعی ایران رو از 10 برد به 80 . (ایران قبل کی روش دفاع کردن بلد نبود . با آمدن ایوچ داشت یاد می‌گرفت که نشد ، ولی در زمان کی روش ایران توانایی دفاع در برابر هر خط حمله ای رو پیدا کرده بود ) البته نقطه ضعفی هم داشت ، کی روش برای ثانیه ثانیه بازی برنامه داشت ؛ البته وقایع کوچیک و نه بزرگ ؛ « به خدا اگر ایران از ژاپن گل نمی‌خورد . ایران اون ژاپن رو میبرد . و اگر کسی فهم فوتبالی داشته باشه میفهمه علت خشم کی روش رو در جام ملتها موقع محروم شدن طارمی . کی روش مرد جنگجویی بود و فهمیده بود که با دعوا می‌تونه تو ایران امکانات بگیره . به خاطر همین همش در حال جنگ بود .‌ ولی اگر می موند فقط یک سال یا دو سال دیگه.و اموزش هاش کامل میشد . تیم ایران با هر مربی که مهره چینی بلد بود و تاکتیک و برنامه ریزی موفق میشد . خلاصه کلام . کی روش و اسکوچیچ عین پازل میمانند . حالا اسکوچیچ با تفکرات هجومی تر
  • علی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    والا من یادمه اونهمه پیروزی های با اختلاف سه چهار حتی شش گل داشتیم، با ازبک ها، مالدیو، بحرین، اندونزی، لبنان، تایلند، مقدونیه، چین. برید ویکی پدیا ببینید خب. همین آقا نبود که قبل بازی با ارژانتین و نیجریه میگفت آبکش میشیم؟ خداکنه آبرومندانه باخت بدیم. ...... در ضمن یادتون باشه کیروش چه تیم ملی رو در دست گرفته بود؟ تیمی که علی دایی و چندتا بازیکن اصلیشو از دست داده بود، از سوی فیفا تعلیق شده بود، رنکینگ افتضاح داشت، توی آسیا زنگ تفریح عربا شده بود. داغونه به تمام معنا بود. کیروش این میراث رو تحویل گرفته بود و بعد هشت سال میراثی تحویل داد بعنوان تیم اول اسیا و چند نسل بازیکن، که الان اسکوچیچ داره استفاده میکنه، بعد دوستان و همین اقای کارشناس میگن 8 سال کیروش هیچی نکرد.
  • محمد پرسپولیسی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    من پرسپولیسی هستم. ولی در جنگی که بین کیروش و برانکو بود حقو به کیروش می دادم بخاطر اینکه برانکو کلی بازیکن ملی پوش از نفت تهران و دیگر تیم ها می خرید و نسبت به اردوهای تیم ملی اعتراض داشت! اونی که میگه پرسپولیس کلی ملی پوش تحویل تیم ملی داد دقت کنه جز طارمی بقیه همه اول ملی پوش شدند بعد اومدند پرسپولیس. اون موقعی که هیچ کس ترابی که بازیکن سایپا بود رو نمی شناخت ترابی داشت تو تیم ملی می ترکوند. ضمنا قبل و بعد از کیروش ما از بازی با بحرین می ترسیدیم ولی زمانی که کیروش بود من منتظر بودم اسپانیا و پرتغالو بزنیم. امثال حمید درخشان هم معلوم الحال هستند و حرفشون ارزش خوندن هم نداره. ببیند دوستان. هر پرسپولیسی بی منطق نیست. ولی اینکه تمام منتقدین کیروش پرسپولیسی هستند نشان از این داره که چقد منتقد بی دانش و عقده ای در کشور داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی