نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
قرارداد باورنکردنی امباپه با رئال‌مادرید/ مبلغ فسخ قرارداد چقدر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد باشگاه رئال‌مادرید تابستان آینده بعد از جذب کیلیان امباپه، بند فسخ قرارداد یک میلیارد یورویی برای این بازیکن تعیین کند.

ABC گزارش داد، در صورتی که کیلیان امباپه سال آینده به صورت رایگان از پای‌سن‌ژرمن جدا شده و به رئال مادرید بپیوندد، رقم فسخ قرارداد او در رئال‌مادرید به یک میلیارد یورو خواهد رسید.

ظاهرا رئالی‌ها با این مبلغ می خواهند جلوی پیشنهاد احتمالی باشگاه‌های ثروتمند به امباپه را در آینده بگیرد. در ترکیب کنونی رئال مادرید رقم فسخ قرارداد بنزما و والورده نیز یک میلیارد یوروست. رونالدو نیز در زمان حضورش در رئال رقم فسخ قراردادش همین بود. البته دیگر بازیکنان رئال هم رقم فسخ بالایی دارند. به طور مثال رقم فسخ قرارداد براهیم دیاز که قرضی به میلان رفته ۷۵۰ میلیون یورو است، ایسکو و آسنسیو ۷۰۰ میلیون یورو، سبایوس ۵۰۰ میلیون یورو.

به گفته ABC قرار است که در رئال مادرید سالی ۲۰ میلیون یورو به طور خالص دستمزد بگیرد که بسیار کمتر از دستمزد پیشنهادی پی‌اس‌جی به او یعنی سالی ۳۶ میلیون یورو است. از سویی امباپه در رئال مادرید ۳۰ میلیون یورو هم به عنوان پاداش انتقال رایگان دریافت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی