پیشنهاد خارجی برای سرمربی تیم ملی/ آلکنو ۱۵۰ هزار یورو گرفت ولی من ۶ میلیون تومان!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، بعد از تحمل همه فشارها و با هفتمین قهرمانی در پارالمپیک، دیگر نمی خواهد در تیمش بماند.

خبر ورزشی - هادی رضایی با هفتمین قهرمانی در پارالمپیک و پایان کارش در تیم ملی والیبال نشسته، به پیشنهادات جدید فکر می‌کند. او که در توکیو، هم سرپرست کاروان سردار دل‌ها بود و هم سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، باز هم همان اتفاقی را رقم زد که می‌خواست؛ قهرمانی، آن هم با اقتدار. اگر چه تیمش بدون ست باخته به فینال رسید و خیلی‌ها توقع قهرمانی با رکورد جدیدی را از والیبال نشسته داشتند اما روسیه حریف جدیدش در فینال، یک ست برد تا شاگردان هادی رضایی با یک ست باخته روی سکوی قهرمانی برود. اتفاقی که سؤال خیلی از خبرنگاران در مصاحبه با هادی رضایی بود. یک هفته بعد از پایان پارالمپیک توکیو، خبر کناره‌گیری سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، مثل بمب ترکید.

دیگر سرمربی نیستم
 خبری که هادی رضایی درباره آن می‌گوید: «من قرارداد کتبی برای سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته نداشتم و قراردادم تنها اخلاقی بود، آن هم تا پایان پارالمپیک، حالا هم قراردادم تمام شده و دیگر سرمربی تیم نیستم چرا که بازی‌ها تمام شده است. من هم نمی‌خواهم مثل بعضی‌ها بگویم استعفا دادم، من خودم می‌روم، چرا که سرمربی نیستم.»

آلکنو ۱۵۰ هزار یورو گرفت، من ۶ میلیون
سرمربی پرافتخار تیم ملی والیبال نشسته البته کمی هم دلخور است و می گوید:«فدراسیون والیبال برای سه ماه با ولادیمیر آلکنو، قرارداد ۱۵۰ هزار یورویی بست. آن وقت، حقوق من ماهی ۶ میلیون بود که با کسر ۱۰ درصد مالیات ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌گرفتم. این حرف را زدم نه بابت اینکه بگویم بحث من مالی است که نیست. پاداش مربی جوانی که شاگردش مدال گرفته هم از من بیشتر است. باز هم می‌گویم حرف من پول نیست. من اصلاً با تیمم بابت پول کار نمی‌کردم چرا که روزی‌ام دست خداست.»

سه پیشنهاد خارجی دارم
او حتی کناره‌گیری‌اش از سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته را هم به مسئله مالی ربط نمی‌دهد و می گوید:«پیشنهادات خارجی هم بابت پول نیست. فکر می‌کنم قیافه‌ام تکراری شده است (‌با خنده). من دو پیشنهاد اروپایی دارم و با پیشنهاد جدید از قاره آمریکا شد، سه پیشنهاد. البته دلم نمی‌خواهد مقابل ایران قرار بگیریم.»

رئیس فدراسیون فقط مصاحبه می کند
هادی رضایی بیشتر بابت فشارهای زیادی که تحمل کرده، می‌خواهد دیگر سرمربی تیم ملی نباشد. او گفت:«من این مدت فشارهای زیادی را از رسانه‌ها، مردم و... تحمل کردم. البته که توقع مردم درست است، آنها دوست دارند این مدال سنتی به ایران بیاید. در حالی که قهرمانی برنامه‌ریزی می‌خواهد و شرایط. ما رئیس فدراسیونی داریم که فقط مصاحبه می‌کند. اگر خسروی‌وفا را هم از کمیته ملی پارالمپیک بگیریم، هیچی نمی‌ماند. با این وضعیت تنها روز به روز شرایط سخت‌تر می‌شود.»
می خواهم یکسال استراحت کنم
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، حالا حرف از استراحت می‌زند و می گوید:«فشارها همه‌جانبه است، ما دو ماه دیگر قهرمانی آسیا را داریم و اسفند هم جهانی که انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است اما هنوز هیچ برنامه‌ای برای تیم نیست. به هر حال من تا به حال دوشغله بودم و حالا می‌خواهم یک سالی استراحت کنم. شک نکنید قحط‌الرجال هم نیست و سرمربی دیگری برای تیم ملی‌ گیر می‌آید.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    الحق که آدم پاک و درستیه دمش گرم که کشورش رو بخاطر پول ول نمیکنه حلالش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی