نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آلیشر ژلیلوف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم استقلال تاجیکستان گفت که اعضای این تیم، از شاگردان یحیی گل‌محمدی نمی‌ترسند و برای غلبه بر این تیم تلاش خواهند کرد.

آلیشر ژلیلوف درباره صعود استقلال تاجیکستان از گروه A لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گفت: گروه بسیار دشواری داشتیم، اما خودمان را در هر مسابقه به‌خوبی نشان دادیم. به توانایی‌های‌مان برای موفقیت باور داشتیم و تمام توان خود را در زمین گذاشتیم. تجربه‌ای عالی برای ما بود و بسیار خوشحال هستیم که با صعود به مرحله حذفی، هیجان را میان هواداران و فوتبال تاجیکستان آوردیم.

وی درخصوص تقابل با الهلال و سبقت از این تیم با صدرنشینی گروه A خاطرنشان کرد: مقابل یکی از پُرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم. پس از بازی اول که ۳ بر یک شکست خوردیم، دستان خود را پایین نیاوردیم و با توان و تفکرات جدید وارد دومین مسابقه شدیم. دیدار برگشت برای ما فوق‌العاده شد و با شایستگی پیروز شدیم. این پیروزی نقشی بزرگ در صعود ما از گروه داشت.

کاپیتان استقلال تاجیکستان در مورد مصاف با پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی تصریح کرد: به جدی‌ترین شکل آماده این مسابقه می‌شویم. احترام زیادی برای حریف خود قائل هستیم، اما از پرسپولیس نمی‌ترسیم. بازی خودمان را می‌کنیم و فقط برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. فوتبال یک بازی قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد. پیش از این با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نخستین حضورمان تاریخ‌سازی کردیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا جای ممکن، به مراحل پایانی برسیم.

ژلیلوف با تمجید از تماشاگران تیم استقلال تاجیکستان خاطرنشان کرد: بهترین هواداران را داریم و آنها همیشه از تیم حمایت می‌کنند. آنها دوازدهمین بازیکن ما هستند و حمایت‌شان برای ما بسیار مهم است. از هواداران می‌خواهم به‌خاطر ما به ورزشگاه بیایند و اعضای تیم استقلال هم برای خوشحالی آنها، تمام تلاش خود را خواهند کرد.

 استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه هفته جاری، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در شهر دوشنبه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد علی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    آقا اسم این بنده خدا رو درست بنویسید اسمش علی شیر جلیلوف هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی